[EBAY] Ebay Koopjes - van Disgea tot GTA, van DMC tot Fifa06

Nog bergen oud spul liggen dat je graag wilt verkopen? Of zoek jij nog een bepaalde game? Dit is dan voor jou de plaats om te zoeken.
LET OP: het is NIET toegestaan om illegale zaken zoals copies,copy-boxen e.d. aan te bieden of te vragen! Deze topics worden onherroepelijk aangepast,gesloten of verwijderd. Gameshops en andere commerciele instellingen worden bovendien niet getolereerd zonder enig overleg met de Segaforum.nl staff. info@segaforum.nl

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

[EBAY] Ebay Koopjes - van Disgea tot GTA, van DMC tot Fifa06

Postby General Wong » 09 Nov 2005, 23:10:14

http://stores.ebay.nl/The-1337-Gameshop

Check mun ebay 'koopjes'. Ik weet het, er zitten dingen bij die overprised zijn, daar hoef je me niet op te wijzen. Weet toch wel dat ik ze ook voor die prijs verkoop, dus waarom niet. Zitten echter ook een hoop dingen bij die gewoon wel goedkoop zijn of de normale prijs zijn. Neem bijvoorbeeld een Sealed Sony Dual Shock 2 PS2 controller voor 20 euri, of een Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike + Bonus Disc voor 18 euro, of een Burnout voor 8 euro of een Splashdown voor 7 euro... Wat ik wil zeggen, de prijzen varieren nogal en er zitten (in mijn ogen) zeker leuke dingen tussen.
De enige échte Vietnamese Tijger

Image
Play-Asia-Coupon, gratis coupons!
User avatar
General Wong
De enige échte Vietnamese Tijger!
 
Posts: 2501
Joined: 19 Sep 2004, 18:03:37
Location: Delft

Return to 5. Sega Markt

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group