Sepp Blatter moet gewoon dood...

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Sepp Blatter moet gewoon dood...

Postby Stepz » 02 Dec 2010, 16:35:20

Dat het Nederland niet is geworden kan me gestolen worden, maar Rusland?! 't Is alleen kutweer daar, slechte voetbalvelden, veel corruptie... En wat denk je, zegt die lul, in 2022 mag Quatar het organiseren... WAT HEBBEN ZIJ NOU IN GODSNAAM MET VOETBAL TE MAKEN?!
Een link die ik wel bij beide landen leg, is geld!

SEPP, JE BENT EEN CORRUPTE ROTHOND EN IK KAN NIET WACHTEN TOT JE WEGBENT!!! JE VERPEST AL JAREN DE MOOISTE SPORT OP AARDE!!!

Poooeehhf.... zo hey, jarenlange frustraties, zo 'hoppaaaa' eruit! 8)
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Re: Sepp Blatter moet gewoon dood...

Postby mayu-kun » 02 Dec 2010, 18:30:40

voetbal wat is dat?
owns: Saturn, Dreamcast & NeoGeo Pocket, al de rest onlangs verkocht

my collection
User avatar
mayu-kun
 
Posts: 1025
Joined: 01 Sep 2007, 19:22:01
Location: belgie

Re: Sepp Blatter moet gewoon dood...

Postby markdegeweldenaar » 03 Dec 2010, 06:33:31

Ach, Rusland heeft nog nooit een WK gehad. West Europa al heel vaak. Niet meer dan normaal dat die hoek het ook eens mag organiseren.
Image
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Re: Sepp Blatter moet gewoon dood...

Postby markdegeweldenaar » 03 Dec 2010, 07:03:25

mayu-kun wrote:voetbal wat is dat?

Da's een spelletje.
Image
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Re: Sepp Blatter moet gewoon dood...

Postby Stepz » 03 Dec 2010, 11:46:24

markdegeweldenaar wrote:Ach, Rusland heeft nog nooit een WK gehad. West Europa al heel vaak. Niet meer dan normaal dat die hoek het ook eens mag organiseren.

Al zou het op grond van een dergelijke reden zijn, ok, maar ik denk niet dat dat gebeurt is...
Daarnaast is het WK niet alleen een sporttoernooitje, 't is een heel evenement, waarbij mensen van over de hele wereld komen.
Het land waar een WK wordt gehouden moet natuurlijk wel een goede infrastructuur en aantrekkelijk zijn voor de overgekomen fans.
Daarnaast is er idd veel corruptie in Rusland, de voetbalvelden zijn er vaak erg slecht en en en... ik weet niet, ik vind het niet zo'n kleurrijk land dat NET voor dat speciale WK-sfeertje kan zorgen...
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Re: Sepp Blatter moet gewoon dood...

Postby ReinieR » 03 Dec 2010, 12:18:01

Al gaan ze op de maan of Pluto spelen, t maakt me niks uit... Een stadion is een stadion en voetbal tja...
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Re: Sepp Blatter moet gewoon dood...

Postby blackdragon » 03 Dec 2010, 15:47:17

Tsja het gaat alleen maar om geld. Kijk er totaal niet raar van op had het wel verwacht. De hele wereld draait om geld en vind je het gek tuurlijk kies je voor het land wat voor hun het meeste opleverd. Vind het trouwens totaal niet erg dat wij het niet hebben gekregen had ons alleen maar weer een zooitje geld gekost.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Sepp Blatter moet gewoon dood...

Postby markdegeweldenaar » 03 Dec 2010, 17:58:46

Stepz wrote:
markdegeweldenaar wrote:Ach, Rusland heeft nog nooit een WK gehad. West Europa al heel vaak. Niet meer dan normaal dat die hoek het ook eens mag organiseren.

Al zou het op grond van een dergelijke reden zijn, ok, maar ik denk niet dat dat gebeurt is...
Daarnaast is het WK niet alleen een sporttoernooitje, 't is een heel evenement, waarbij mensen van over de hele wereld komen.
Het land waar een WK wordt gehouden moet natuurlijk wel een goede infrastructuur en aantrekkelijk zijn voor de overgekomen fans.
Daarnaast is er idd veel corruptie in Rusland, de voetbalvelden zijn er vaak erg slecht en en en... ik weet niet, ik vind het niet zo'n kleurrijk land dat NET voor dat speciale WK-sfeertje kan zorgen...


Misschien is het niet om die reden gebeurt, maar dat betekend niet dat er geen andere redenen zijn om het in Rusland te doen.

Rusland is een ontzettend kleurrijk land. Ben je er wel eens geweest? St. Petersburg en Moskou zijn prachtige wereldsteden. Zeker in de zomer. 1 dagje WK: overdag over het rode plein of door de Hermitage slenteren en 's avonds naar de wedstrijd. Lijkt mij niet onaantrekkelijk.

Het is inderdaad een corrupt land, maar dat is Zuid-Afrika nog veel erger. Dat is bovendien armer en een ontzettende rotzooi. Toch was het een prima WK. In Rusland worden nieuwe stadia gebouwd, dus de velden zullen ook wel prima zijn. Er is ontzettend veel geld beschikbaar en alles is er mogelijk, dus alles om het WK heen zal ook wel prima zijn.

Als je enkel wereldkampioenschappen wil houden in landen die niet corrupt zijn, waar alles wel perfect geregeld is voor iedereen en een echte voetbalcultuur heerst, ben je beperkt tot West Europa. Dat lijkt mij niet de bedoeling van een WERELDkampioenschap. Daarnaast timmert het Russische voetbal behoorlijk aan de weg. Het nationale elftal deed het prima op het laatste EK en clubs winnen Europese toernooien.

Hier nog wat plaatjes:
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Image
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Re: Sepp Blatter moet gewoon dood...

Postby kevin » 03 Dec 2010, 21:46:10

Lekker boeiend! :mrgreen:
Image
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Re: Sepp Blatter moet gewoon dood...

Postby Mier » 04 Dec 2010, 19:04:42

Het is toch al eens in Nederland geweest? Of was dat een EK?

Haha ik heb echt 0 verstand van voetbal, zou het echt serieus niet meer weten.
Image 1958 - 2009
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Re: Sepp Blatter moet gewoon dood...

Postby blackdragon » 04 Dec 2010, 19:09:00

Dat was inderdaad een EK samen met België een WK hebben we nog nooit hier gehad.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Sepp Blatter moet gewoon dood...

Postby Stepz » 05 Dec 2010, 13:12:36

Ik was idd iets te voorbarig over Rusland.... Leuke foto's trouwens.
En als we naar corruptie... sja, dan kun je het bijna alleen maar in Nederland houden, hehe.
En Zuid-Afrika is ook corrupt en eigenlijk is dat helemaal niet goed gegaan! Er zijn zelfs aardig wat dingen verkeerd gegaan, maar iedereen wuift het een beetje weg.

En een stadion is niet zomaar een stadion. Capaciteiten moeten goed zijn, geen oude meuk zodat het zomaar kan instorten...

En Quatar.... die snap ik echt niet. Het enige wat ik snap is dat zij de ruimte en het geld hebben om al die stadions te maken.

Maar ik vind het niet erg dat het niet in Nederland is. Het liefst heb ik het altijd een beetje in de buurt van Nederland. Zoals Duitsland of Engeland. Kun je zo heen, zonder dat je al die rommel en dronken gasten voor je deur heb liggen. In eigen land is niks...
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Re: Sepp Blatter moet gewoon dood...

Postby blackdragon » 05 Dec 2010, 21:18:22

Wel grappig hoorde vanavond dat Quatar maar 14 internationals heeft dus qua voetbal stelt het helemaal niks voor. Ben benieuwd of ze voor hun eigen WK een leuke selectie kunnen krijgen.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Sepp Blatter moet gewoon dood...

Postby Stepz » 07 Dec 2010, 11:59:17

Wat ik leuk vind, is dat Nederland het continu had over een 'groen' toernooi...
In Quatar moeten ze nog al die stadions bouwen die na het wk waarschijnlijk uit elkaar worden gehaald en verkocht worden... Lekker milieuvriendelijk.

Daarnaast wist ik dat het wk voor Zuid Afrika bijvoorbeeld alleen geld heeft gekost en nu hoorde ik precies hetzelfde van Duitsland!
Dus rot maar lekker op met die wk's, die wil ik hier niet hebben.
Die vuile Sepp Blatter, vuile belastingontduiker etc.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Re: Sepp Blatter moet gewoon dood...

Postby markdegeweldenaar » 07 Dec 2010, 12:09:31

Stepz wrote:Wat ik leuk vind, is dat Nederland het continu had over een 'groen' toernooi...
In Quatar moeten ze nog al die stadions bouwen die na het wk waarschijnlijk uit elkaar worden gehaald en verkocht worden... Lekker milieuvriendelijk.

Daarnaast wist ik dat het wk voor Zuid Afrika bijvoorbeeld alleen geld heeft gekost en nu hoorde ik precies hetzelfde van Duitsland!
Dus rot maar lekker op met die wk's, die wil ik hier niet hebben.
Die vuile Sepp Blatter, vuile belastingontduiker etc.


De stadions worden bovendien allemaal gekoeld, omdat het buiten 45 graden is. Ook lekker milieuvriendelijk.
Image
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Next

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group