Golden Axe: Beast Rider

Sega maakt meer dan alleen games voor hun consoles. Zo maken ze natuurlijk ook Arcade games, speelgoed en spelen ze mee in de mobiele telefonie markt. Dit forum kan gezien worden als algemeen SEGA forum dat niet consolegericht is.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Re: Golden Axe: Beast Rider

Postby blackdragon » 30 Sep 2008, 11:49:14

Loempiavreter wrote:Spartan: Total Warrior was een briljant spel, had dan ook hoge verwachtingen voor Viking: Battle for Asgard.


Spartan was idd een lekkere game, maar dat is misschien dan ook wel het verschil dat ik nooit hoge verwachtingen van Viking heb gehad. Vanaf het begin leek het me al een hele leuke game, maar ook niet meer dan dat. Er waren trouwens genoeg die dachten dat Viking beter zou worden dan Spartan vooral omdat het van veel al dezelfde mensen is ontworpen.

Maar goed Golden Axe lijkt me ook een leuke game, maar weet eigenlijk al in mijn achterhoofd dat het geen topper gaat worden.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Golden Axe: Beast Rider

Postby Loempiavreter » 30 Sep 2008, 12:02:35

Golden Axe: Beast Rider krijgt nu al een hoop over zich heen (geen Co-op, lelijke graphics). Maar ik vind het redelijk slim om die beesten als focus van je game te maken, zo sta je toch nog boven de concurentie met iets. En ik geloof dat die beesten wel goed zijn uitgewerkt, hoorde namelijk van mensen die het hebben kunnen spelen op GMAES08 (Dubai) dat ze aardig verast waren door het spel, vooral door de "depth of fighting" gedeelte maak ik me weer een stuk minder zorgen over dit spel.

In het begin vond ik het echt helemaal niks, maar ik begin het steeds meer te waarderen en verwacht ook niet meer dan middenmotor. Jammer dat SEGA er geen geld in wil stoppen, gelukkig houd Makoto Uchida er toch nog een beetje zicht op.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Re: Golden Axe: Beast Rider

Postby blackdragon » 30 Sep 2008, 12:05:42

Het gebrek aan een co-op was ook een domper voor mij, maar daar heb ik me overheen kunnen zetten. Grafisch verricht het inderdaad geen wonderen. Het is dan wel leuk om te horen dat het depth of fighting" gedeelte wel goed inelkaar steekt. Als de gameplay verder goed is dan ben ik ook wel tevreden, vind het grafische niet altijd even belangrijk (ligt wel aan het genre).
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Golden Axe: Beast Rider

Postby Loempiavreter » 30 Sep 2008, 12:12:50

Idd ik kijk nooit of het grafisch goed in elkaar zit, maar naar de art directie. En die zit goed in elkaar hier, het ziet er echt uit als de Sword & Sorcery films en novels waarop de orginele Golden Axe op gebaseerd was. Ook de baas designs zien er wel ok uit, wel hopen dat er niet veel word gerecycled (waar golden axe wel een beetje om bekend staat).
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Re: Golden Axe: Beast Rider

Postby Loempiavreter » 04 Oct 2008, 14:03:38

Deel 3 van de dev diary:
http://www.youtube.com/watch?v=sWJq0oo1UjI

Bazen zien er goed uit, hoop wel dat het er een stuk meer worden.

En website geopend:
http://www2.sega.com/gamesite/goldenaxe/us/index2.html
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Re: Golden Axe: Beast Rider

Postby blackdragon » 04 Oct 2008, 19:16:28

Ik zag overigens dat de 360 versie een week later komt dan de Playstation 3 versie, is daar een reden voor?
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Golden Axe: Beast Rider

Postby Loempiavreter » 14 Oct 2008, 19:24:10

i actually started hitting one of my beasts for fun and decapitated him:|


:lol:

Bijna uit
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Re: Golden Axe: Beast Rider

Postby Stepz » 15 Oct 2008, 09:17:01

Mooi, test 'm dan even en dan hoor ik wel of ik 'm moet kopen of niet :lol:
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Re: Golden Axe: Beast Rider

Postby Donny K. » 16 Oct 2008, 06:42:30

Ik heb d'r heel even mee kunnen spelen (I love my job) maar ik vrees dat je beter voor Viking kan gaan. Wat een tegenvaller :( Het heeft werkelijk niets te maken met Golden Axe. behalve dan dat je af en toe die dwergen een flinke schop kan verkopen voor goodies en dat sommige enemies een herkenbaar pakje aanhebben. de character waarmee je speelt, lijkt niet echt op het origineel. Verder heeft de game inderdaad geen co op (iets wat juist zo leuk was in de originele Golden Axe games) En heb je verder geen keuze uit andere characters (waar zijn de dwerg en de barbaar?) Een leuk puntje is wel dat dit de bloederigste Golden Axe is die ik ooit heb gespeeld, maar ook dat doet Viking beter.

Dit is gewoon weer de zoveelste 13 ineen dozijn hack 'n slash games die een, eens zo toffe franchise, kapot maakt.

Sega waar zijn jullie mee bezig :cry:
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Re: Golden Axe: Beast Rider

Postby Loempiavreter » 16 Oct 2008, 21:59:07

Donny K. wrote:Verder heeft de game inderdaad geen co op (iets wat juist zo leuk was in de originele Golden Axe games)


Ik hoor dit wel vaker, maar ik vond Golden Axe helemaal niet uitblinken op co-op gedeelte. Integendeel ik vind het een behoorlijk slecht gedeelte van het spel, er is gewoon geen interactie tussen de spelers je kan geen coop attack doen of iemand vasthouden zodat de andere hem in de maag kan stompen (a la Vendetta) of wat dan ook. Het enige wat je kan doen is je medespeler dwars zitten.

Golden Axe The Revenge of Death adder laat zien hoe het wel moet, 4 player coop grab :)

Als ik Golden Axe denk dan denk ik aan van die beesten waar je op kan rijden en verder het barbaren thema, gnome dieven (en als ik aan de megadrive versie denk ik aan 1 van de slechste hit detecties in een Beat'em up/Hack & Slash).
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Re: Golden Axe: Beast Rider

Postby blackdragon » 23 Dec 2008, 23:44:34

Game kost nog maar 30 euro en had nog een bon van 15, dus voor 15 euro maar besteld krijg deze dus morgen binnen kan mij het schelen voor de 15 euro.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Previous

Return to 3. SEGA

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group