[TK] Wii Freeloader

Nog bergen oud spul liggen dat je graag wilt verkopen? Of zoek jij nog een bepaalde game? Dit is dan voor jou de plaats om te zoeken.
LET OP: het is NIET toegestaan om illegale zaken zoals copies,copy-boxen e.d. aan te bieden of te vragen! Deze topics worden onherroepelijk aangepast,gesloten of verwijderd. Gameshops en andere commerciele instellingen worden bovendien niet getolereerd zonder enig overleg met de Segaforum.nl staff. info@segaforum.nl

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

[TK] Wii Freeloader

Postby Shigeru » 02 Mar 2008, 02:52:41

We hebben vast wel gehoord van Datel's freeloader die zojuist gereleased is. Deze stelt je in staat games te spelen van elke regio, dus ook de Amerikaanse Super Smash Bros. Brawl.

Nu kan ik er een paar inkopen via een tussenpersoon die er zelf €10 winst op maakt, maar dat ben ik bereid te betalen, gezien ik geen credit card heb...

Wellicht zijn er meer mensen die er zo over denken en voor die mensen kan ik er dus ook één extra bestellen, voor een bedrag van €30 exclusief verzendkosten. Dat is dus €31,76 incl. verzendkosten.

Image

Schiet me alsjeblieft niet lek, want ik maak hier zelf absoluut geen winst op en probeer zo andere mensen alleen maar een gunst te doen. Heb je geen interesse, reageer dan gewoon niet. Als dit tegen de regels is van het forum; sluit het topic gerust.

Overigens is vooruitbetaling wel een vereiste als je graag hebt dat ik er één extra voor je bestel. Ik loop anders namelijk het risico dat je er vanaf ziet en dan zit ik met een extra freeloader opgescheept...Ik ben uiteraard trusted hier :).
User avatar
Shigeru
 
Posts: 594
Joined: 03 Sep 2004, 10:17:39
Location: Tilburg

Re: [TK] Wii Freeloader

Postby Fashion » 02 Mar 2008, 11:12:52

wel beter in pakken als de ps2 he! :lol:
hey kun je elke usa game hier mee afspelen?
Image[/url]
User avatar
Fashion
Segaforum Medic
 
Posts: 1268
Joined: 31 May 2004, 07:57:43
Location: bergeijk

Re: [TK] Wii Freeloader

Postby Shigeru » 02 Mar 2008, 13:09:17

Woah, dat is echt alweer een hele tijd terug :P...Ik ben inmiddels een stuk ervarener hoor :roll: ...

Ennem, yep, elke Amerikaanse game volgens de site :).
User avatar
Shigeru
 
Posts: 594
Joined: 03 Sep 2004, 10:17:39
Location: Tilburg

Re: [TK] Wii Freeloader

Postby SNKy » 02 Mar 2008, 13:59:23

Ha, hij is eindelijk beschikbaar..
Is het niet zo dat Nintendo deze freeloader met 1 update onbruikbaar kan maken?
User avatar
SNKy
 
Posts: 1091
Joined: 11 Sep 2003, 17:29:29
Location: Netherlands

Re: [TK] Wii Freeloader

Postby Shigeru » 02 Mar 2008, 14:07:04

Dit staat erbij;

" WII FREELOADER IGNORES ALL REGION-CODING.
" WII FREELOADER IGNORES ALL WII UPDATES ON A WII GAME DISK (INCLUDING SUPER SMASH BROS. BRAWL).
" WII FREELOADER IGNORES THE NECESSITY OF CHECKING FOR GAME UPDATES; THUS ALLOWING THE GAME FILES TO BE PLAYED SAFELY WITHOUT ANY RISK OF BRICKING YOUR WII CONSOLE.
" CODEJUNKIES STAFF HAVE CONFIRMED THAT IF A WII FIRMWARE UPDATE SOMEHOW BLOCKS THE WII FREELOADER, THEY WILL SEND YOU AN UPDATED WII FREELOADER FREE OF CHARGE WHEN ONE IS CREATED, AS LONG AS YOU HAVE PROOF OF PURCHASE OF YOUR ORIGINAL COPY OF WII FREELOADER.
User avatar
Shigeru
 
Posts: 594
Joined: 03 Sep 2004, 10:17:39
Location: Tilburg

Re: [TK] Wii Freeloader

Postby schmeetz » 02 Mar 2008, 14:10:34

Shigeru wrote:" CODEJUNKIES STAFF HAVE CONFIRMED THAT IF A WII FIRMWARE UPDATE SOMEHOW BLOCKS THE WII FREELOADER, THEY WILL SEND YOU AN UPDATED WII FREELOADER FREE OF CHARGE WHEN ONE IS CREATED, AS LONG AS YOU HAVE PROOF OF PURCHASE OF YOUR ORIGINAL COPY OF WII FREELOADER.


Niet om op de parade te regenen hier, maar spreek dat dan wel met die gast goed af, anders kun je dat omruilen wel vergeten (als het al kan omdat het in de US ofzo gekocht is etc.) Nogmaals, zeg het niet om te zeuren maar denk daar wel aan, anders zit je na de eerste update met een onderzetter van €30.
User avatar
schmeetz
 
Posts: 489
Joined: 30 Mar 2002, 19:44:51
Location: Limburg

Re: [TK] Wii Freeloader

Postby SNKy » 02 Mar 2008, 17:30:23

Bedankt voor de info.

De Freeloader komt deze maand ook op voorraad bij play-asia. Daar kun je ook via bankoverschrijving betalen.
User avatar
SNKy
 
Posts: 1091
Joined: 11 Sep 2003, 17:29:29
Location: Netherlands

Re: [TK] Wii Freeloader

Postby Shigeru » 02 Mar 2008, 18:00:50

Shigeru wrote:Schiet me alsjeblieft niet lek, want ik maak hier zelf absoluut geen winst op en probeer zo andere mensen alleen maar een gunst te doen. Heb je geen interesse, reageer dan gewoon niet.


^Ik weet zelf ook wel dat hij oorspronkelijk goedkoper is...
User avatar
Shigeru
 
Posts: 594
Joined: 03 Sep 2004, 10:17:39
Location: Tilburg

Re: [TK] Wii Freeloader

Postby ManoRevolver » 02 Mar 2008, 18:35:29

Fashion wrote:wel beter in pakken als de ps2 he! :lol:


Priceless!
Image
Wie verpakt een PS2 dan ook met scheermesjes! :lol:
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Re: [TK] Wii Freeloader

Postby Fashion » 02 Mar 2008, 19:17:01

ach hij heeft wel zijn leven gebeterd!
was een goede les :P
suc6 met de verkoop
User avatar
Fashion
Segaforum Medic
 
Posts: 1268
Joined: 31 May 2004, 07:57:43
Location: bergeijk

Re: [TK] Wii Freeloader

Postby Loempiavreter » 02 Mar 2008, 22:40:52

Ben zeker geinterreseerd, maar zijn die Freeloaders nu echt zo duur?

Over de firmware updates kwam ik dit tegen:
Oh. And this may be of interest to some of you. Someone at NeoGAF emailed Datel about how the Freeloader deals with firmware, and this is what he got back:

"Dear Customer

Further to your email we can confirm that on every occasion that the product is used when the disc is inserted in the console that it allows the usage of any imported Wii game discs and disables the console from been able to update its firmware, if the disc is removed after been inserted and reinserted this will again enable the console to update its firmware but still allow the usage of the any imported Wii game discs.

Regards"


AS LONG AS YOU HAVE PROOF OF PURCHASE OF YOUR ORIGINAL COPY OF WII FREELOADER.

Maar ff voor de zekerheid krijgen we dat er ook nog bij?
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Re: [TK] Wii Freeloader

Postby Shigeru » 03 Mar 2008, 00:01:39

Ik denk niet dat er aparte bonnetjes bij zullen zitten, omdat er meerderen tegelijk worden gekocht...

Echter: er staat niet dat je perse een bon nodig hebt. Je kunt bijv. ook, mocht het nodig zijn, een foto van je freeloader maken met je naam/hoofd erbij of desnoods stuur je je oude versie op. Er zijn verschillende manieren om het te bewijzen en ik denk niet dat Datel daar moeilijk over zal doen.

Misschien is een apart serienummer oid ook al genoeg.
User avatar
Shigeru
 
Posts: 594
Joined: 03 Sep 2004, 10:17:39
Location: Tilburg

Re: [TK] Wii Freeloader

Postby ManoRevolver » 03 Mar 2008, 07:28:28

Een foto van je hoofd met een freeloader is niet echt een 'proof of purchase' hahaha :lol:.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Re: [TK] Wii Freeloader

Postby SNKy » 03 Mar 2008, 08:25:04

Is het wel de PAL versie? Anders heb je er nog niks aan..

Je kunt m al bestellen via de codejunkies site;

http://uk.codejunkies.com/Products/Wii- ... 00595.aspx

Prijs is 13 EUR (exclusief verzendkosten). Die 10 EUR winst die er op gemaakt wordt. is dus wel erg veel..
User avatar
SNKy
 
Posts: 1091
Joined: 11 Sep 2003, 17:29:29
Location: Netherlands

Re: [TK] Wii Freeloader

Postby zendar » 03 Mar 2008, 09:38:07

Hmmm, ik vindt het toch nog te risicovol.
Ik wacht wel totdat er meer freeloaders zijn gereleased,
en je daadwerkelijk kan zien dat ze een software update overleven,
of dat er al mensen zijn geweest die zonder problemen hun freeloader omgeruild hebben.
C64, Pong, 2600 junior, Jaguar, Lynx II, Nes, Snes, PSX
Supervision, MegaDrive II, Saturn, Dreamcast, DS Lite, Wii
Image
User avatar
zendar
Super Segaforum user
 
Posts: 1114
Joined: 21 Aug 2006, 17:44:40

Next

Return to 5. Sega Markt

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group