Soul Caliber of Street Fighter III: Third Strike

Bespreek alles over de Sega Dreamcast. Hoewel de console niet echt meer leeft, blijven de reeds verschenen games interessant genoeg om over te discussiëren.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Soul Caliber vs Street Fighter III: Third Strike

Soul Caliber
38
70%
Street Fighter III: Third Strike
16
30%
 
Total votes : 54

Postby Loempiavreter » 03 Nov 2005, 17:07:17

Stepz wrote:Yep. Er gaat ook een rumour dat Rose is ontstaan uit Bisons Psycho Power...
En dat van Cammy wist ik ook ja ;)


Rumour? Dat is toch zo...

Rose was al het goede van Bison/Vega en dat heeft zich gemanifesteerd in Rose...
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby shin_remy » 03 Nov 2005, 17:09:25

Stepz wrote:Yep. Er gaat ook een rumour dat Rose is ontstaan uit Bisons Psycho Power...
En dat van Cammy wist ik ook ja ;)


Nee da is nie waar, ze delen de zelfde ziel, en bison gebruikte haar ziel om psychopower te gebruiken!!!
rose en bison waren vroeger hele goede vrienden!!!!

rose is egt een eigen character die niet ontstaan is uit een ander!!

tis egt een ingewikkeld verhaal tussen rose en bison en gaat ook heel diep terug in tijd!!
Last edited by shin_remy on 03 Nov 2005, 17:16:19, edited 1 time in total.
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby Loempiavreter » 03 Nov 2005, 17:11:34

shin_remy wrote:
Stepz wrote:Yep. Er gaat ook een rumour dat Rose is ontstaan uit Bisons Psycho Power...
En dat van Cammy wist ik ook ja ;)


Nee da is nie waar, ze delen de zelfde ziel, en bison gebruikte haar ziel om psychopower te gebruiken!!!
rose en bison waren vroeger hele goede vrienden!!!!

rose is egt een eigen character die niet ontstaan is uit een ander!!


Dit hoor ik ook voor het eerst -_-'

Hoor overal het verhaaltje dat Rose uit de poepgat van Bison komt..
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby shin_remy » 03 Nov 2005, 17:22:32

hier stelletje conjo's!!!! Als je me nie gelooft!!!


For many years there has been secret organisations who practice in mystical magics and powers based on the person's 'psy' and 'chi'. In one particular practice existed a hidden power which came from your innerself or spirit. Rose had been a member for a while and through this M.Bison came to learn about the power that he had inside him. Together they developed their powers and went their own separate ways.

Rose decided to use some of her power as a tarot reader, and through this she was able to understand what the power really meant. The beauty which is inside her is the source of her power, in other words her power came from her soul - SOUL POWER.


One day she was reading her tarot cards, a large evil was coming, however she recognised the power. It was M.Bison. Rose instantly knows what to do, M.Bison was obviously weaker than her and as his soul got tainted more and more the power that came from within was getting much darker and evil. Rose was amazed when she heard that M.Bison was targetting Street Fighters, and decided that something had to be done.

The battle between Rose and M.Bison went on far longer than M.Bison expected. His power was growing, why would Rose stand up to him, can she not see that he is the stronger. In a split second Rose brought forward a great amount of power from within and centred it at M.Bison. The sudden rapid increase in his power caused M.Bison to lose control and he temporary regained the strength of a normal man.

Rose not sensing any more evil in M.Bison left. A few days later Rose is relaxing in the bath when she picks up a psychic wave. It was M.Bison, and he was even stronger. She had to finish this once and for all. Again Rose set out to find M.Bison, but this time her goal was different. Both her and M.Bison share a similar power, except her's comes from within and M.Bison's come from a machine - The Psycho drive.

After many battles she once again faces M.Bison. However this time Rose is different, she is out to kill M.Bison not to stop him. Rose's soul is no longer pure and she and M.Bison are more similar than she wants to admit. Ignoring M.Bisons words she began to attack, she left it up to her inner power to guide her. M.Bison was amazed, how could Rose see his attacks coming, it was like they were sharing the same soul. Rose launched a final soul bolt which struck M.Bison and left him defeated on the ground. M.Bison explains to Rose that her hatred for him, makes her just like him. What right does she have over who lives and dies when her soul is tainted like his. Rose is amazed, is what he saying right? Had she really lost the meaning of her powers. As Rose struggled to come to terms with what may be true, M.Bison summoned up enough power to cripple Rose.

As he struck her on the spine she fell to the ground, her spirit shattered. But M.Bison's last attack was just too much for him. His power became unstable and started escaping. Just then Guy arrives, he see's M.Bison still alive and goes to finish him off, however as he continues to look around he spies Rose on the ground motionless. He walks over to her, she is still breathing and begins to walk away. Suddenly an image of M.Bison flashes through his head, he turns and M.Bison has vanished. However did the image come from M.Bison or from the wounded Rose?



en toen die dood ging door charlie nam zijn ziel de lichaam van Rose over!!! tot een wetenschappers een nieuwe lichaam hadden voor bison!! in dat nieuwe lichaam was zijn kracht was gehalveerd!! en moet ik het heeeel iep uitgebrijdt uitleggen dan kan je lang gaan lezen!!!

en daar heb ik geen zin in!! 8)


(Ik heb zelfs plaatjes van bison die gebruik maakt van rose z'n lichaam!! ziet er egt manwijfachtig uit moet eerlijk zeggen :roll: :wink: )
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby Stepz » 03 Nov 2005, 19:25:40

Loempiavreter wrote:
shin_remy wrote:
Stepz wrote:Yep. Er gaat ook een rumour dat Rose is ontstaan uit Bisons Psycho Power...
En dat van Cammy wist ik ook ja ;)


Nee da is nie waar, ze delen de zelfde ziel, en bison gebruikte haar ziel om psychopower te gebruiken!!!
rose en bison waren vroeger hele goede vrienden!!!!

rose is egt een eigen character die niet ontstaan is uit een ander!!


Dit hoor ik ook voor het eerst -_-'

Hoor overal het verhaaltje dat Rose uit de poepgat van Bison komt..


Mwoah... ik dacht namelijk ook hetzelfde als Loempia... dus wij hebben gelijk ;)
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby shin_remy » 03 Nov 2005, 19:38:11

Stepz wrote:
Loempiavreter wrote:
shin_remy wrote:
Stepz wrote:Yep. Er gaat ook een rumour dat Rose is ontstaan uit Bisons Psycho Power...
En dat van Cammy wist ik ook ja ;)


Nee da is nie waar, ze delen de zelfde ziel, en bison gebruikte haar ziel om psychopower te gebruiken!!!
rose en bison waren vroeger hele goede vrienden!!!!

rose is egt een eigen character die niet ontstaan is uit een ander!!


Dit hoor ik ook voor het eerst -_-'

Hoor overal het verhaaltje dat Rose uit de poepgat van Bison komt..


Mwoah... ik dacht namelijk ook hetzelfde als Loempia... dus wij hebben gelijk ;)



domme discussie ik ga hier nie op in :wink: want dan krijg jij je zin haha :wink: Het is net zo van ''2 tegen 1, dus wij hebben gelijk'' :lol:

(zo ging het vroegah ook altijd)

Ik weet tog dat ik gelijk heb en ik wee nie waar jullie die crap vandaan hebben maar het is niet goed!! :P

ander onderwerp a.u.b haha :lol:
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby Loempiavreter » 03 Nov 2005, 20:03:17

shin_remy wrote:
Stepz wrote:
Loempiavreter wrote:
shin_remy wrote:
Stepz wrote:Yep. Er gaat ook een rumour dat Rose is ontstaan uit Bisons Psycho Power...
En dat van Cammy wist ik ook ja ;)


Nee da is nie waar, ze delen de zelfde ziel, en bison gebruikte haar ziel om psychopower te gebruiken!!!
rose en bison waren vroeger hele goede vrienden!!!!

rose is egt een eigen character die niet ontstaan is uit een ander!!


Dit hoor ik ook voor het eerst -_-'

Hoor overal het verhaaltje dat Rose uit de poepgat van Bison komt..


Mwoah... ik dacht namelijk ook hetzelfde als Loempia... dus wij hebben gelijk ;)



domme discussie ik ga hier nie op in :wink: want dan krijg jij je zin haha :wink: Het is net zo van ''2 tegen 1, dus wij hebben gelijk'' :lol:

(zo ging het vroegah ook altijd)

Ik weet tog dat ik gelijk heb en ik wee nie waar jullie die crap vandaan hebben maar het is niet goed!! :P

ander onderwerp a.u.b haha :lol:


We geloven je wel hoor tis gewoon dat ik het vaker hebt gehoord over Rose uit Bison.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby Immovable Mind » 04 Nov 2005, 08:47:19

@ Shin Remy...

Genoeg op Chun Li geoefend...we will see someday. Wel jammer dat je er niet kan zijn in Blaak. Ken genoeg mensen die het graag even tegen je opnemen. Ken of geen Ken ^_^

Nog even voor de duidelijkheid, is 3s zijn er vier top tiers (in de correcte volgorde). (en de rest)

TIER RANKING
1 Chun Li
2 Ken
3 Makoto
4 Yun

5 Oro
6 Gouki
7 Yang
8 Dudley
8 Urien
10 Elena
10 Ryu
12 Ibuki
13 Remy
14 Alex
15 Necro

16 Hugo
17 Sean
18 Twelve
19 Q

Dit is de laatst gemaakte lijst. Spelers zoals Fugo, Billy Kane en J Blaze van SRK hebben hier aan meegeholpen.

http://www.geocities.com/fugo_pannacotta/3s_chara_rankings.htm

En al die informatie over de verhaal lijn van Street Fighter. Zorg dat je de juiste bronnen gebruikt. Het liefst alleen Capcom bronnen, want er staat ZO ONTZETTEND VEEL troep op het net. Net zoals het verhaal met Rose, heb in de jaren wel 10 versies gehoord.

@Everyone! : Post ook je bron als je lappen teksten op het forum zet!!!

Keep on Punching! ^_^
Image
User avatar
Immovable Mind
 
Posts: 89
Joined: 10 Aug 2005, 17:49:46
Location: Almelo

Postby shin_remy » 04 Nov 2005, 08:57:02

lieve schat,

ik geloof je wel met die toptieren lijst!!!

die lijst was toen, het zal best dat tie gewijzigd is :P ik had die lijst allaaang gezien :wink:

ik had de info van capcom zelf!!!(site bestaat niet meer) en van zo'n andere site en die bestaat nog steeds!!! Ik weet dat er veel troep op internet staat en dat het moeilijk is om het ware verhaal te voorschijn te halen!!!

Doe veel research, vergelijk ze, kijk wat de meeste bronnen zeggen,
en als er iemand is die zo erg met de sf verhaal bezig is, dan ben ik het wel!!!! :twisted: :twisted:




Wikipedia is btw een site die veel info over sf geeft, niet alles, en soms kloppen kleine detailtjes niet maar grootste deels van de info ken je daar vinden!!
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby Immovable Mind » 04 Nov 2005, 09:04:13

Geef even een link van die andere site die nog wel bestaat.
Image
User avatar
Immovable Mind
 
Posts: 89
Joined: 10 Aug 2005, 17:49:46
Location: Almelo

Postby shin_remy » 04 Nov 2005, 09:11:46

Immovable Mind wrote:Geef even een link van die andere site die nog wel bestaat.


hier schat

http://en.wikipedia.org/wiki/Street_Fighter
3S !!!!!!!!
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby Immovable Mind » 04 Nov 2005, 11:36:03

I'm not your bitch. ^_^
maar wikipedia is toch een enc. die wordt gemaakt door mensen like you and me?

Wordt alle informatie gescreened voordat het door kan?
Last edited by Immovable Mind on 04 Nov 2005, 15:53:54, edited 1 time in total.
Image
User avatar
Immovable Mind
 
Posts: 89
Joined: 10 Aug 2005, 17:49:46
Location: Almelo

Postby RRV » 04 Nov 2005, 11:51:12

shin remy zoals ik op drakenslag zei kom naar tourneys asap

Alles leuk en aardig maar heb nog nooit gehoord van je
als je alles zo goed weet en zulke skills die je zeg heb kom dan naar tourneys and prove your worth.

if not...

Step up or SHUT UP!! klaar

team 32nd about 15 peeps wanna have a go at ya so Ikuzo!

Oreniwa katenai Ektay!
RRV
 
Posts: 4
Joined: 04 Nov 2005, 11:42:49

Postby Stepz » 04 Nov 2005, 16:39:38

@Shin Remy: las trouwens net dat Gen helemaal geen opa van Yun en Yang was... maar dat hij een goede vriend van hun vader Lee was en ook een goede vriend van Chun Li d'r vader.

Anywayz, je kunt nog zoveel weten van SF, dat wilt nog niet zeggen dat je kunt spelen... kijk maar naar mij ;)
Ik werd bijna altijd geowned met 3S... :oops:
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Loempiavreter » 04 Nov 2005, 16:54:39

Stepz wrote:@Shin Remy: las trouwens net dat Gen helemaal geen opa van Yun en Yang was... maar dat hij een goede vriend van hun vader Lee was en ook een goede vriend van Chun Li d'r vader.

Anywayz, je kunt nog zoveel weten van SF, dat wilt nog niet zeggen dat je kunt spelen... kijk maar naar mij ;)
Ik werd bijna altijd geowned met 3S... :oops:


Street Fighter en Continuity...
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

PreviousNext

Return to 1. Dreamcast

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group