Shonen anime

Voor alle Anime freaks onder ons.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, Markam, Fashion

Postby Stepz » 30 Sep 2005, 17:26:33

JOJO'S BIZARRE ADVENTURE! Vette shit! Ook hier worden er OAV's gebruikt. Deze gaan vooraf aan de rest van het verhaal.
Toch snap je er meer van als je de manga kent of gelezen hebt. De manga's bestaan uit verschillende "seizoenen" waarbij steeds weer een nieuw lid van de Joestar familie een hoofdrol heeft. Die van de anime is eigenlijk de derde serie/seizoen en eigenlijk ook de bekendste en ook ook 1 vd betere. Het spel op de DC is ook op de derde serie gebasseerd. De nieuwere game op de PS2 daarentegen is geloof ik van de 5e serie met Gio Gio.
Maar deze serie is echt heel vet. Toch wel een aanrader voor mensen die van knokken houden.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby shin_remy » 20 Oct 2005, 09:49:50

Weet je wat een hele vette anime is

ninja sroll!!!
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby Stepz » 20 Oct 2005, 09:57:33

De film of de serie?
De serie is namelijk een stuk minder, dat geldt ook voor Ninja Resurrection...
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby ricepuppet » 20 Oct 2005, 10:30:14

De eerste Ninja Scroll film was echt tha shit. Wat er daarna kwam was ronduit troep. Ressurection was balhaar van jewelste, en de serie kots ik aardappelen over heen. Pweh.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Stepz » 20 Oct 2005, 15:27:33

idd, haha.
eersteklas kontkrummels!
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby ricepuppet » 20 Oct 2005, 15:43:40

De eerste film was gewoon hardcore. Het was tot op de tandvlees gewelddadig; van het aan massa rijgen en splijten van mensen, botten breken, die gast van steen die doormidden wordt geslashed, vrouwen die misbruikt worden - in alle vormen - en het magistrale 'kopstoot' eind van goud :P

Ressurection begon volgens mij met die draak van Steen die over daken heen vloog. Echt, niet meer hardcore.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby shin_remy » 20 Oct 2005, 16:40:34

ricepuppet wrote:De eerste film was gewoon hardcore. Het was tot op de tandvlees gewelddadig; van het aan massa rijgen en splijten van mensen, botten breken, die gast van steen die doormidden wordt geslashed, vrouwen die misbruikt worden - in alle vormen - en het magistrale 'kopstoot' eind van goud :P

Ressurection begon volgens mij met die draak van Steen die over daken heen vloog. Echt, niet meer hardcore.


die is indd super vet!!!

ik ben nou die afleveringen aan het kijken ik heb er nog maar 1 gezien maar ik weet nie of dit een vette anime serie is ziet er veelbelovend uit!!
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby Stepz » 20 Oct 2005, 17:19:01

De film is gewoon 1 van DE.
Maar de series zijn gewoon maar van die nakomelingen en kunnen in geen enkel opzicht tippen aan de film.
Resurrection is idd met die draak. Heb alleen nog nooit meer gezien dan de eerste dvd.
Ik vond die blinde heeeeeel errug gaaf in de film!
En tja, Jubei is natuurlijk gebasseerd op een echt bestaand figuur (heette ook Jubei) en er zijn zoveel verhalen over.
Kennen jullie Lone Wolf and Cub? Da's pas een gave manga! Pure samurai shit. Er zijn ook films van. Lone Wolf and Cub, beter bekend als Shogun Assassin. Die film word ook bekeken door Uma Thurman en haar dochter aan 't einde van Kill Bill 2. Dat spuitende bloed uit die nekken uit Kill Bill 1 is ook van Lone Wolf and Cub. Quentin is dus een grote fan en dat doet me een deugd! Alleen heet ie in de film en manga Itto Ogami, maar hij is dus eigenlijk Jubei.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Stepz » 20 Oct 2005, 17:47:27

NO WAYYYYY!!!!!!! Heb net deel 22 van Samurai Champloo gezien en helemaal op het einde zie je gewoon Lone Wolf and Cub!!!! Met een cart

Image
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby ricepuppet » 20 Oct 2005, 17:58:07

Dat is toch geproduceerd door Production IG allemaal?
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby arjen » 20 Oct 2005, 18:06:56

Image

cuteness! ^__^

en ook nog koi kaze ^_^ http://www.geneon-ent.co.jp/rondorobe/anime/koikaze/
User avatar
arjen
 
Posts: 706
Joined: 27 Feb 2005, 22:44:14
Location: Netherlands

Postby Stepz » 20 Oct 2005, 18:07:16

Weet ik niet psies, maar je kunt ze tegenwoordig wel overal kopen... In ieder geval wel bij Fame in A'dam... Daar zag ik ze een keertje liggen. Er zijn geloof ik 5 of 6 dvd's van, maar d'r is ook 1 Amerikaanse versie van en dat zijn eigenlijk al die films in 1, maar dan is het zo gesynchroniseerd dat het niet klopt.
In Shogun Assassin denk je dat die oude man de shogun is, maar dat is eigenlijk Retsudo van de Yagyu. Ach, koop gewoon Shogun Assassin, hebben ze vast wel bij de FRS en die is best de moeite waard! Klassieker!

Image
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby ricepuppet » 20 Oct 2005, 18:14:09

@ Arjen.: ik ken die serie, m'n broertje komt daar meestal mee aan. Ik weet bij god niet hoe die serie heet. Is toch van de maker van Lova Hina & Fruits Basket enzo? Hij check'ed ook een of andere serie met een jochie uit Engeland van 10 jaar die een tovenaar is, en naar Japan gaat om les te geven aan Japanse schoolmeisjes... Sensei Migamai ofzo?

Een van mijn favo series blijft toch ook Cowboy Bebop. Spike Siegel is gewoon een van de coolste en droogste karakters. Hoewel de serie op het eind wel heel heftig dramatisch word (en meer actie bevat dan daarvoor) blijft het gewoon een van de geinigste en intrigerendste series die ik heb gezien. Heb ook de film gezien waarin hij zijn militaire ex collega moet bevechten. Het ging me een beetje over the top..
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby arjen » 20 Oct 2005, 19:02:06

dit is azymanga daoih en on nee beslist niet love hina! deze anime is door nishikiori hiroshi gedaan en gestart als webuitzending (ala hana and alice) het zijn steeds hele korte episodes van 5 minuten. langer duren ze niet. 5 minuten cute en dan weer afgelopen. zeker geen love hina dit. dit is cute love hina niet ;) ik vind anime als love hina echt niks aan.

de andere anime die jij noemt ken ik niet. maar ik ben ook niet zo into anime aangezien ik bijna alles niet leuk vind. maar ik ben alteid wel opzoek naar de gems tussen de trash ^^ wat ik trash vind kan een ander natuurlijk wel leuk vinden ;)
User avatar
arjen
 
Posts: 706
Joined: 27 Feb 2005, 22:44:14
Location: Netherlands

Postby Steven » 20 Oct 2005, 19:17:25

ricepuppet wrote:@ Arjen.: ik ken die serie, m'n broertje komt daar meestal mee aan. Ik weet bij god niet hoe die serie heet. Is toch van de maker van Lova Hina & Fruits Basket enzo? Hij check'ed ook een of andere serie met een jochie uit Engeland van 10 jaar die een tovenaar is, en naar Japan gaat om les te geven aan Japanse schoolmeisjes... Sensei Migamai ofzo?

De serie heet Azumanga Daioh. Erg vermakkelijk als je het mij vraagt.

EDIT: Oeps, Arjen was me voor. Vergeten op Refresh te rammen. En @Arjen: De episodes duren toch geen 5 min? Volgens mij duren ze toch gewoon ong. 20 min. ?
Steven
 
Posts: 551
Joined: 28 Sep 2004, 13:21:38
Location: Netherlands

PreviousNext

Return to Anime show

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group