E3 Microsoft\'s Nieuwtjes

Discusieer hier over de gebeurtenissen op de E3, TGS, GamesCom en meer, maar vooraf natuurlijk over de verwachtingen van de aankomende shows.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby MakMan » 12 May 2004, 20:24:43

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door WithAttitude</i>
<br />Dat filmpje van conker was echt 3 X ruk. Zo cliche, lelijk en gewoon nep. Ik begin steeds meer te denken dat ze die 250 miljoen voor Rare wel beter hadden kunnen gebruiken. Wat reclame spotjes op tv b.v.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Ruk?! Die grafische upgrade die ze singleplayer mode hebben gegeven is briljant mooi geworden. Check jeux-france voor een goed fimpje daarvoor.
MakMan
 
Posts: 1736
Joined: 23 Jan 2002, 14:47:39

Postby NiGHTS » 12 May 2004, 21:00:27

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door MakMan</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door WithAttitude</i>
<br />Dat filmpje van conker was echt 3 X ruk. Zo cliche, lelijk en gewoon nep. Ik begin steeds meer te denken dat ze die 250 miljoen voor Rare wel beter hadden kunnen gebruiken. Wat reclame spotjes op tv b.v.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Ruk?! Die grafische upgrade die ze singleplayer mode hebben gegeven is briljant mooi geworden. Check jeux-france voor een goed fimpje daarvoor.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

ik download nu de 100 mb trailer... de trailer die ik zag bevatte alleen xbox LIVE beelden, die was echt triest en ik denk dat WithAttitude dezelfde heeft gezien. Ik zag ook een filmpje met beelden van de N64 remake erin en dat zag er gewoon prachtig uit!


<b>dit dient gelezen te worden:</b>
http://xbox.ign.com/articles/514/514188 ... ?fromint=1

Conker schijnt er goed te zijn volgens IGN!

-->
This is not a port, this is a reinvention. Truly, Conker Live and Reloaded has become my most anticipated game of March 2005. Okay, so that\'s not hard to do, but really, I cannot wait to play through the single-player again and see what sort of things are unlocked by earning medals in them multiplayer. Be sure to check out our new Conker footage, but know that the single-player looks far better. You need it. I need it. Xbox needs this one.

dit zijn de enige screens die ik nu kan vinden van de single player:

Image
Image

zet \'m toch lekker op m\'n verlanglijstje [:D]
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby WithAttitude » 13 May 2004, 07:17:15

Klopt, ik heb alleen dat gare filmpje gezien.
Ik zit nu alleen op mijn werk dus kan de andere nietzien, maar de screens zien er idd. al een stuk beter uit.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby NiGHTS » 13 May 2004, 12:58:07

aangezien de positieve berichten over Conker, post ik hier ook maar wat nieuwe Kameo screens als beloning voor Rare [:D]

Image
Image
Image
Image
Image

grafisch is het iedergeval een pareltje
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby Lan Di » 13 May 2004, 21:07:45

Grafisch is t inderdaad top, maar inhoudelijk zal t ook helemaal goed zitten aangezien t wel rare is!
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Previous

Return to 7. Game beurzen

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group