De Klapper van de e3 2004?

Discusieer hier over de gebeurtenissen op de E3, TGS, GamesCom en meer, maar vooraf natuurlijk over de verwachtingen van de aankomende shows.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Ghost » 06 May 2004, 13:29:22

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Ms. NES</i>
<br />Ik denk dat er ook heel wat mensen blij zullen zijn met Rogue Agent...
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Ik <b>denk</b> dat het een blunder word van EA, als ik het verhaal mag geloven van de game. Dan vind ik het meer negatief dan positief.
Maargoed we zullen zien [:)]

en zelf heb ik geen idee waar ik nou het meest op wacht op de E3. Ik laat het gewoon op mij afkomen.
Ghost
 
Posts: 505
Joined: 17 Mar 2004, 16:46:41

Postby Evil_cloud » 06 May 2004, 14:29:32

Als Sony er trouwens in slaagt MGM te kopen is de Bond licentie binnen enkele jaren van hen. [:D]
User avatar
Evil_cloud
Service Games Crew
 
Posts: 1459
Joined: 19 Oct 2003, 17:14:25
Location: Belgium

Postby Vixion » 06 May 2004, 17:29:31

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Ghost</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Ms. NES</i>
<br />Ik denk dat er ook heel wat mensen blij zullen zijn met Rogue Agent...
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Ik <b>denk</b> dat het een blunder word van EA, als ik het verhaal mag geloven van de game. Dan vind ik het meer negatief dan positief.
Maargoed we zullen zien [:)]

en zelf heb ik geen idee waar ik nou het meest op wacht op de E3. Ik laat het gewoon op mij afkomen.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">


Image

EA games slaan aan bij iedereen die niets beters kent.


Over de E3? Ik wacht af op alles... zal heus wel wat nieuws wat echt leuk is worden getoont.
User avatar
Vixion
19-jarige maagd
 
Posts: 2902
Joined: 26 Dec 2002, 12:57:43
Location: Netherlands

Postby Ghost » 06 May 2004, 17:34:59

Ea maakt echt wel goed spul hoor! Laat daar geen verwaaring over bestaan, ik had alleen het over de nieuwe James Bond die ze ontwikkelen.
Ghost
 
Posts: 505
Joined: 17 Mar 2004, 16:46:41

Postby Ms. NES » 06 May 2004, 17:53:42

EA maakt vast goede games, alleen die Bondgames van hen zitten in een andere \'league\' dan die van Rare... maar toch denk ik dat een groot publiek een veelzijdige game als deze 007 game zeker zal kopen (ik zal eerst eens de kat uit de boom kijken zoals gewoonlijk)...
User avatar
Ms. NES
 
Posts: 5488
Joined: 31 Aug 2001, 07:02:32
Location: Pleasant SCREAMS!

Postby NiGHTS » 06 May 2004, 18:17:35

ja, zag \'t ook dat EA een nieuwe GoldenEye gaat maken, hoe zwak kan je zijn [xx(]

en dan pas ook, zit ik gewoon het NOS 8 uur journaal te kijken komt er opeens een 5 minuten EA reclame blok in voor... in het kader van \"computer games zijn helemaal in\".

en nog iets: brengen die gasten Steel Batallion niet naar Nederland [xx(]... hoewel dat misschien toch wel een goede is, want dat bespaard me een hoop geld.
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby Mier » 06 May 2004, 20:11:37

triest hoor van die gasten:\"wat EA maakt is slecht\".

meer hoef ik er niet over te zeggen.
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby NiGHTS » 06 May 2004, 20:39:38

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Mier</i>
<br />triest hoor van die gasten:\"wat EA maakt is slecht\".

meer hoef ik er niet over te zeggen.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

daar is al eens een discussietje over geweest... maar \"wat EA maakt is slecht\" is idd niet waar (als ik de reviews mag geloven dan). Ook al zou ik hoogst waarschijnlijk nooit een game meer van hun kopen, maar dat is meer een principe kwestie.
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby Sen » 06 May 2004, 21:02:34

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door NiGHTS</i>

en dan pas ook, zit ik gewoon het NOS 8 uur journaal te kijken komt er opeens een 5 minuten EA reclame blok in voor... in het kader van \"computer games zijn helemaal in\".

<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">


JAAA!!! 2 Dagen achter elkaar zelfs! Vuile reclame, lekker van de NOS......but not...

IK zeg niet dat alles wat EA maakt slecht is, maar ik ben er al veeeeeeeeel te vaak door teleurgesteld de laatste tijd. Elke keer dat ik er weer 1 in huis haalde viel het weer tegen. Dus ik denk nu wel 3x na voordat ik weer een EA titel koop. (laatste 2 die ik speelde zijn de nieuwste NFS en rising sun). Rising sun heb ik ook even in single player uitgespeeld. De matigheid zelve...
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby NiGHTS » 06 May 2004, 21:16:26

uhm... de laatste keer dat ik een EA spel kocht moet iets van FIFA \'98 zijn geweest ofzo op de PC. Ja ja, toen was FIFA nog cool (is een beetje vreemde uitspraak dezer dagen [:D])

De hoofdreden dat ik gestopt ben met EA games kopen (nu al zo\'n 8 jaar terug is dat ze m\'n favourite PC developers hebben opgekocht en tevens \"vermoord\" hebben) Na Red Alert ook geen vervolg meer gekocht bijvoorbeeld.

Daardoor kreeg ik een beetje een hekel aan dat bedrijf. Zolang ze geen developers meer opkopen heb ik helemaal geen last van EA, steker nog ik vind ze zeer slim in commercieel opzicht en daar gaat \'t bij zo\'n bedrijf toch eigenlijk om.... dus eigenlijk valt hun weinig te verwijten, \'t gaat meer om de consument die niet goed bezig is [:D]
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby Speedy » 06 May 2004, 21:29:43

EA is een bedrijf voor de massa geworden, en dat beheersen ze uiterst goed. De wat meer hardcore gamers (dus niet pietje van 12 met z\'n Playstation die af en toe een uurtje wil ballen met Fifa, maar de meer verslaafde groep als wij [:D]) hebben dat geherkauw van EA nu wel gezien na al die jaren en zien ook steeds meer van hun favo studio\'s/games verdwijnen, maar goed kijk is hoe groot die groep is tov de mainstream markt ... als ik EA was wist ik het ook wel [:D]

Neemt niet weg dat ik aan dat hele EA geen kloot meer aan vind, terwijl ik vroeger toch best veel games van ze kon waarderen. Krijg teveel been there, done that gevoel bij EA.

En FIFA 98 was inderdaad cool, zelfs voor mij als antivoetbal iemand [:D]
User avatar
Speedy
 
Posts: 768
Joined: 17 Feb 2004, 19:45:54

Postby Sen » 07 May 2004, 06:57:45

Ze geven het ook toe, ze zeiden bijna letterlijk toen in het journaal(die gasten van EA): We maken geen games voor mensen die ze toch al spelen, we proberen mensen te bereiken die dat anders nooit doen. We denken dit te bereiken met grote lecencies...
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby Fonzi » 07 May 2004, 15:24:20

Ik weet niet af ze goede of slechte games maken, ik speel ze niet. Wat ik wel weet is dat EA voor ongeveer alles staat wat ik haat in de gamesbiz van tegenwoordig.

Ik verwijt ze niet dat ze mainstream games maken. Wat ik ze wel verwijt is dat ze als rijkste bedrijf in de industrie nooit eens risico\'s nemen en de moeite doen om originele concepten te bedenken. Hun \'uitmelkprincipe\' gaat gewoon te ver. Experimenteren met nieuwe gameplay concepten laten ze liever aan de kleinere bedrijven over die zo al moeite moeten doen om hun hoofd boven water te houden. Echt een schande !
User avatar
Fonzi
Service Games Crew
 
Posts: 1143
Joined: 29 Sep 2002, 16:07:23
Location: België

Postby hoofdletterp » 07 May 2004, 16:57:20

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door NiGHTS</i>
<br />uhm... de laatste keer dat ik een EA spel kocht moet iets van FIFA \'98 zijn geweest ofzo op de PC. Ja ja, toen was FIFA nog cool (is een beetje vreemde uitspraak dezer dagen [:D])

De hoofdreden dat ik gestopt ben met EA games kopen (nu al zo\'n 8 jaar terug is dat ze m\'n favourite PC developers hebben opgekocht en tevens \"vermoord\" hebben) Na Red Alert ook geen vervolg meer gekocht bijvoorbeeld.

Daardoor kreeg ik een beetje een hekel aan dat bedrijf. Zolang ze geen developers meer opkopen heb ik helemaal geen last van EA, steker nog ik vind ze zeer slim in commercieel opzicht en daar gaat \'t bij zo\'n bedrijf toch eigenlijk om.... dus eigenlijk valt hun weinig te verwijten, \'t gaat meer om de consument die niet goed bezig is [:D]
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

JAAAAAAAH Het kopen van WESTWOOD Dat was ook het begin van mijn HAAT jegens EA [:(!]
hoofdletterp
 
Posts: 2519
Joined: 29 Oct 2002, 17:39:16
Location: It's thinking...

Postby Devis23 » 08 May 2004, 13:10:24

Maar is het nu niet ironisch dat misschien de DC EA nodig had?? Ea op je console en het verkoopt WEL. Kijk maar eens naar de verkooplijsten van rond de kerst (elk jaar). voor 70% staan er in de top 10 alleen maar ea games. Nou weet ik de massa koopt het, maar een console heeft dat nodig om te overleven. Het grootste gemis van de DC was echt EA. Sorry voor de EA-haters maar EA is wel een zekerheid. Misschien dat die gasten nog eens een console maken!!:D

Sega maakt erg veel orginele en aparte games. Maar je hebt de massa toch echt nodig om je console levend te houden!!!
Devis23
 
Posts: 112
Joined: 22 Apr 2004, 22:55:26
Location: Netherlands

PreviousNext

Return to 7. Game beurzen

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group