Stotterend beeld Megadrive 1 en Mastersystem

Hier kan je terecht met al je technische vragen. Van kapotte lenzen tot ventilators tot internetverbindingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Stotterend beeld Megadrive 1 en Mastersystem

Postby segaRay » 22 Oct 2009, 22:02:18

Hoi,
Ik ben nieuw hier op het forum, tis ook de eerste keer in mn leven dat ik uberhaupt op een forum zit :oops:
maar ik heb een vraagje! (hoop dat ik goed zit):

Ik heb een oude mastersystem en twee MD1's die het niet echt goed doen. Wanneer ik ze aansluit op de tv, met zo'n blok adaptertje, stottert het beeld en geluid.
Spellen starten wel gewoon op maar ik krijg aan het beeld niets veranderd. Heb al allerlei kabels geprobeerd maar niets helpt.
Iemand een idee waaraan dit kan liggen? zijn ze gewoon van ouderdom gaar? Kan ik zoiets poetsen van binnen?

Sorry, nog een vraagje: Mijn sega cd 1 krijg ik niet aan de praat. Stroom krijgt hij wel, maar ik krijg m niet op tv aangesloten lijkt het. heb zo een blok adaptertje van de md geprobeerd in de 'mix' uitgang maar er gebeurt niets.. Anybody??

Graag jullie hulp!!
En alvast bedankt!!!

Groeten Rayden lot.. :D
segaRay
 
Posts: 2
Joined: 22 Oct 2009, 20:19:41

Re: Stotterend beeld Megadrive 1 en Mastersystem

Postby Dr. Robotnik » 23 Oct 2009, 14:29:08

heb je je tv wel laten zoeken naar het juiste kanaaltje? (uhf3 dacht ik)
Dr. Robotnik
 
Posts: 15
Joined: 14 Oct 2009, 18:04:50

Re: Stotterend beeld Megadrive 1 en Mastersystem

Postby segaRay » 23 Oct 2009, 23:15:32

hey,

Ja heb t goede kanaal.. Andere console doet het er goed op..
ligt echt aan het apparaat zelluf.

Probleem met de mega cd is al opgelost; ik heb een andere kabel nodig. Even rommelmarktje afstruimen :)

Greets
segaRay
 
Posts: 2
Joined: 22 Oct 2009, 20:19:41

Re: Stotterend beeld Megadrive 1 en Mastersystem

Postby Markam » 24 Oct 2009, 08:34:51

probleem klinkt al vieze connectortjes...
Gewoon een watten staafje met alcohol pakken en de boel schoonmaken, zowel cards als de connectors in de MD en SMS. Je kan kan ze het beste dan ook open schroeven, is normale schroef.
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem


Return to 4. Techtalk

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group