Guitar hero gitaar

Hier kan je terecht met al je technische vragen. Van kapotte lenzen tot ventilators tot internetverbindingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Guitar hero gitaar

Postby Markam » 05 Jun 2008, 15:19:54

Hallo luitjes,

ik ben zelf een GH gitaar aan het maken van een oude ps1 controller. Na heel veel frustratie en een bijna kapot gesoldeerde controller, heb ik alles werkend gekregen, behalve de starpower! Ik heb een knop aangesloten op de slect knop (inmiddels vervangen door een pedaaltje) en als ik bij GH2 in het beginscherm "any button" mag drukken, geeft de knop signaal, ik ga immers verder in het menu.

Als ik nu tijdens het spelen genoeg blauwe shizzle heb verzameld om te "starpoweren", kan ik drukken wat ik wil, er gebeurd helemaal nix!

zijn er bepaalde voorwaarden waaraan de starpower moet voldoen of zo?
wie oh wie kan me helpen, want ik ben het spoor helemaal bijster.

als de gitaar af is post ik pics, heb momenteel nog geen hals en heb even 3 knoppen in een blokje hout gezet om te proberen...
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Re: Guitar hero gitaar

Postby Fashion » 05 Jun 2008, 17:48:46

vet!!! tof zon creabea op het forum!!! kan niet wachten op je picias
Image[/url]
User avatar
Fashion
Segaforum Medic
 
Posts: 1268
Joined: 31 May 2004, 07:57:43
Location: bergeijk

Re: Guitar hero gitaar

Postby Markam » 05 Jun 2008, 19:21:11

hebben er mensen nog analoge ps1 controllers over? ik zou ze graag willen hebben. Deze gitaar word een proef voor het echte werk. Ben nu aan het kijken waar ik allemaal tegen aanloop, en dat is nog al wat. (geen dingen vast lijmen als je nog wat moet frezen :roll: )
wil er straks een van hout gaan maken in het model B.C. Rich warlock. ik kan dus nog wel extra controllers gebruiken. Vereiste is alleen dat ie een harde printplaat heeft, waar alle knoppen opzitten, dis niet alleen de stick op een harde plaat en de rest kunstof(want daar kan ik natuurlijk niets op vast solderen....)
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem


Return to 4. Techtalk

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group