Mozilla Thunderbird en Gmail

Hier kan je terecht met al je technische vragen. Van kapotte lenzen tot ventilators tot internetverbindingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Mozilla Thunderbird en Gmail

Postby Stepz » 29 Feb 2008, 13:19:08

Hey mensen,

Ik heb Thunderbird 2 gedownload en kon zonder moeite m'n gmail accountje invoeren (is zelfs een optie voor zoals Hotmail dat heeft/had bij Outlook).
Maar nu ben ik al een aantal dagen bezig om m'n mail te importeren en het gaat bijna niet. Nu is de internetverbinding hier ook wel tergend traag op het ogenblik, maar evengoed...
Hij haalt ook al m'n verzonden berichten binnen als gewone ontvangen berichten (berichten die ik verstuur met Thunderbird zelf komen wel bij de Send Items).
In totaal heb ik nog geen 20 mailtjes binnengehaald denk ik... en ik ben al iets van drie of vier dagen bezig... En tja, ik moet er zeker nog 500 binnenhalen en als ie ook nog eens al m'n verzonden berichten moet gaan binnenhalen... dan kan dat best lang gaan duren.

Iemand een idee hoe dit komt? Of werkt Thunderbird 2 gewoon nog niet zo goed of heeft het toch te maken met m'n superslome verbinding?
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Return to 4. Techtalk

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group