Beeld Japanse DC game wordt niet goed weergegeven

Hier kan je terecht met al je technische vragen. Van kapotte lenzen tot ventilators tot internetverbindingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Postby Xandro » 18 Nov 2007, 22:41:46

zendar wrote:Maar heb je al een tulp kabel geprobeerd?


Nee nog niet maar goed ik ga eigenlijk pas iets kopen als ik zeker weet dat dit ervoor zorgt dat ik het spel goed kan spelen :).
I'm gonna make you an offer you can't refuse! :mrgreen:
User avatar
Xandro
 
Posts: 186
Joined: 16 Jan 2007, 17:28:36

Postby Donny K. » 25 Jan 2008, 23:49:19

Ik weet het, veel te laat. Maar ik wil toch ff zeggen dat ik dezefde problemen had met Pop 'n music en vampire chronicles. Alle problemen waren in 1 klap opgelost door geen scart kabel te gebruiken maat een composiet (tulp) kabel, een S-video kabel en/of een vga kabel.
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby Xandro » 26 Jan 2008, 16:42:34

Donny K. wrote:Ik weet het, veel te laat. Maar ik wil toch ff zeggen dat ik dezefde problemen had met Pop 'n music en vampire chronicles. Alle problemen waren in 1 klap opgelost door geen scart kabel te gebruiken maat een composiet (tulp) kabel, een S-video kabel en/of een vga kabel.


Hallo,

Toch bedankt voor de reactie en dan zal ik eens gaan rondkijken voor een een composiet (tulp) kabel of een S-video kabel :). Voorlopig speel ik een ander spel dus ik kan rustig aan gaan kijken :)
I'm gonna make you an offer you can't refuse! :mrgreen:
User avatar
Xandro
 
Posts: 186
Joined: 16 Jan 2007, 17:28:36

Previous

Return to 4. Techtalk

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group