Videokaart voor Desktop behuizing

Hier kan je terecht met al je technische vragen. Van kapotte lenzen tot ventilators tot internetverbindingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Videokaart voor Desktop behuizing

Postby Markam » 27 Aug 2007, 08:25:25

Zoals de titel al aangeeft ben ik opzoek naar een videokaart voor een desktop behuizing. Ik ben namelijk een mediacenter aan het maken van een "oude" HP D530 SFF. Nu is dat zo'n plat ding en dat betekend weinig ruimte, niet zo'n heel groot probleem dacht ik zo aangezien MCE kasten ook vaak klein zijn. Toch kan ik nergens een videokaart vinden die er in past. Ik heb een AGP slot (1,5V) maar een "normale" videokaart is te hoog en past dus niet in de kast. Voor PCI slots heb ik een converter die van 1 slot, 2 overdwars maakt, maar PCI videokaarten zijn niet meer te koop. Ik zoek me nu al een aantal dagen helemaal lens naar een kleine AGP videokaart, maar loop nu een beetje vast omdat ik niet meer weet op welke termen ik nog meer moet zoeken. Wie oh wie zou mij een goede kaart hoervoor kunnen aanraden? Vereiste is dat ie iig een TV out heeft want hij moet op een "oude" tv aangesloten worden, 128 is overigens ook heb minimum aan geheugen.

alvast dank!
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Return to 4. Techtalk

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 28 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group