Linux op ps3

Hier kan je terecht met al je technische vragen. Van kapotte lenzen tot ventilators tot internetverbindingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Linux op ps3

Postby twisted » 12 Aug 2007, 09:21:35

Dag lieve mensen, ik heb nu linux yellow dog op mijn ps3 geinstalleerd met pijn en moeite heb ik vlc weten te installeren. Verder ben ik een super noob op linux gebied. Zou iemand mij kunnen helpen om bijvoorbeel flash en azureus te installeren?
Tis Wat
User avatar
twisted
 
Posts: 1456
Joined: 14 Aug 2003, 01:20:58
Location: zevenbergen

Postby Donny K. » 12 Aug 2007, 15:07:46

Yellow dog werkt met het Yum pakket. Als je Yum start, kan je al het goed is daar al je applicaties mee binnenhengelen. Meer info daarover kan je onder andere hier vinden.

Flash wordt automatisch geinstalleerd als je met Firefox naar een pagina gaat waarop flash staat (tenzij deze sites daar eigen detectiescripts voor hebben [bv de gamekings website] Als dat niet werkt, kan je flash vast ook binnen halen via Yum of door een rpm installatie bestand te downloaden op de adobe website).

Good luck!
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby twisted » 12 Aug 2007, 17:50:17

ja, ik heb met yum een aantal dingen geinstalleerd, maar flash staat daar niet tussen of ik heb em al gedaan.
Het probleem is iig als ik naar youtube ga, dan zegt ie, you need the latest flash player. Ik heb op de flash site 3 dingen gedownload en geinstalleerd maar het werkt nog steeds niet.
Heb ik mischien iets over het hoofd gezien??
Tis Wat
User avatar
twisted
 
Posts: 1456
Joined: 14 Aug 2003, 01:20:58
Location: zevenbergen


Return to 4. Techtalk

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 25 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group