Virus system change ?

Hier kan je terecht met al je technische vragen. Van kapotte lenzen tot ventilators tot internetverbindingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Virus system change ?

Postby Psoman » 17 Jun 2007, 11:18:02

Hey guys,

Ik heb jullie hulp nodig als ik me AVG scan doe op me pc pikt die steeds het bestand kernel32.dll op als een "change" in de map c:\\Windows\system32\kernel32.dll hij geeft het niet aan als threat en verwijderd hem ook niet aan eind van de scan.

Wat moet ik doen en wat houdt het precies in kan ik het bestand weggooien handmatig of heb ik dan kans dat me windows het niet meer doet me pc is er door wel trager geworden... als ik bijvoorbeeld photoshop en ander programma open heb staan is die niet vooruit te branden.

Hoop dat jullie me kunnen helpen.

Greetz,

Psoman
http://users.ign.com/collection/SpidyT
Ngage rocks (+[ ]#)
You're not the only hero
User avatar
Psoman
PiSsOffman
 
Posts: 3574
Joined: 07 Apr 2002, 17:27:03
Location: Ragol

Re: Virus system change ?

Postby Cyberbeast » 17 Jun 2007, 17:40:19

Psoman wrote:Hey guys,

Ik heb jullie hulp nodig als ik me AVG scan doe op me pc pikt die steeds het bestand kernel32.dll op als een "change" in de map c:\\Windows\system32\kernel32.dll hij geeft het niet aan als threat en verwijderd hem ook niet aan eind van de scan.

Wat moet ik doen en wat houdt het precies in kan ik het bestand weggooien handmatig of heb ik dan kans dat me windows het niet meer doet me pc is er door wel trager geworden... als ik bijvoorbeeld photoshop en ander programma open heb staan is die niet vooruit te branden.

Hoop dat jullie me kunnen helpen.

Greetz,

Psoman


Laat dat bestand maar staan als je pc je lief is.
Ik heb hetzelfde, met nog twee andere bestandjes. Niks van aantrekken.
Image
User avatar
Cyberbeast
Super Segaforum user
 
Posts: 1296
Joined: 21 Mar 2003, 18:00:46
Location: Belgium


Return to 4. Techtalk

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 27 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group