Internet Explorer vs. Firefox

Hier kan je terecht met al je technische vragen. Van kapotte lenzen tot ventilators tot internetverbindingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Postby Knuckles » 19 Jan 2007, 11:24:28

ReinieR wrote:
Lan Di wrote:oke maarre, hoe krijg je die irritante bladwijzerbalk weg, met "gratis hotmail,etc," Ik heb de koppelingen eruit geknald, maar de balk blijft staan....


Net onder de adres balk met je rechter muisknop klikken, daar kan je bladwijzerwerkbalk uit vinken.


Ik moet het juist boven de adresbalk uitvinken. Je kunt de Bladwijzerbalk ook aanpassen, door de Sites die je vaak bezoekt er aan toe te voegen en gewoon dat "Gratis Hotmail" junk weg te halen (Deed ik ook).

En nog een voordeel van FireFox dat IE niet heeft (Schiet me ineens te binnen)

Als FireFox wordt afgesloten zonder dat je het wilt (Crashed of wat dan ook), dan kun je FireFox weer openen en al je sessies herstellen die je had voordat FireFox werd gedwongen om af te sluiten.
Image

Last edited by Knuckles while you were asleep, edited so many times in total, all servers crashed
User avatar
Knuckles
Suckles
 
Posts: 460
Joined: 12 Jan 2004, 10:50:03
Location: Angel Island

Postby ReinieR » 19 Jan 2007, 12:00:41

Knuckles wrote:
ReinieR wrote:
Lan Di wrote:oke maarre, hoe krijg je die irritante bladwijzerbalk weg, met "gratis hotmail,etc," Ik heb de koppelingen eruit geknald, maar de balk blijft staan....


Net onder de adres balk met je rechter muisknop klikken, daar kan je bladwijzerwerkbalk uit vinken.


Ik moet het juist boven de adresbalk uitvinken. Je kunt de Bladwijzerbalk ook aanpassen, door de Sites die je vaak bezoekt er aan toe te voegen en gewoon dat "Gratis Hotmail" junk weg te halen (Deed ik ook).


Kan ook, zolang je maar in de navigatiewerkbalk klikt, waar die adressenbalk dus zit ;)
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Previous

Return to 4. Techtalk

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 29 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group