VGA box met screen adjustment

Hier kan je terecht met al je technische vragen. Van kapotte lenzen tot ventilators tot internetverbindingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

VGA box met screen adjustment

Postby 3style » 03 Sep 2006, 00:01:25

kent iemand een (goedkope) vgabox met een mogelijkheid het scherm horizontaal aan te passen?

Ik heb namelijk een tft scherm die (nadat de Dreamcast het scherm een stuk naar rechts verplaatst) het scherm niet helemaal naar links weer kan corrigeren. Hierdoor heb ik dus altijd een zwarte balk aan de linker kant.
User avatar
3style
 
Posts: 572
Joined: 17 Jul 2002, 12:42:38
Location: Arnhem

Postby sega world » 03 Sep 2006, 00:08:51

ook niet met auto adjust? ik had het zelfde probleem toen auto adjust gedaan en weg was et

en zover ik wet zijn er geen vga boxen met scherm adjust,meestal die je dat in het option menu van de game
.....:::::SEGA:::::.....
User avatar
sega world
 
Posts: 310
Joined: 11 Oct 2005, 22:02:44

Postby 3style » 03 Sep 2006, 09:45:22

sega world wrote:ook niet met auto adjust? ik had het zelfde probleem toen auto adjust gedaan en weg was et

en zover ik wet zijn er geen vga boxen met scherm adjust,meestal die je dat in het option menu van de game


nope, wat wel kan is met de 'coarse' functie het beeld aan de linker kant corrigeren zodat ik aan beide kanten een zwarte balk heb. Het nadeel daarvan is dat het beeld in elkaar wordt gestreched waardoor alles smaller wordt.
User avatar
3style
 
Posts: 572
Joined: 17 Jul 2002, 12:42:38
Location: Arnhem


Return to 4. Techtalk

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 22 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group