NGAGE speaker stuk

Hier kan je terecht met al je technische vragen. Van kapotte lenzen tot ventilators tot internetverbindingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

NGAGE speaker stuk

Postby Markam » 11 Aug 2006, 08:13:04

zoals de topic titl aangeeft is de speaker van mijn ngage kapot, tenminste ik denk dat dat het is. Toen ik op vakantie ging begon de speaker ineens te bitchen, niet al het geluid kwam meer door. Ik dacht dat het door de hitte kwam, want toen we de airco erop zette deed ie het ineens weer beter. Maar na een dag of 2 gaf ie er toch de brui aan. Heb de ngage al opengemaakt, maar kan niets zien wat kapot zou kunnen zijn, de speaker zag er nog goed uit. heeft iemand hier ervaring mee? heeft iemand toevallig een kapotte ngage liggen, waarvan de speaker het nog wel doet? Wil eerst wat anders proberen voordat ik em opstuur naar nokia en em weer 4 wkn kwijt ben en 40 eurie armer.... als het niet meer is....
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby Donny K. » 11 Aug 2006, 10:33:43

Stuur 'm naar mij. Ik vervang die speaker voor je voor 15 euro (excl verzendkosten) Klaar terwijl je wacht :D
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby Markam » 11 Aug 2006, 11:32:53

denk je dat alleen de speaker kapot is? waar woonde je ook al weer? dan kan ik misschien langskomen
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby Donny K. » 11 Aug 2006, 15:40:04

Zeker weten doe ik het niet, maar het zou heel goed kunnen (heb je toevallig keihard muziek afgespeeld op je N-Gage door de speaker?) Begon het geluid te kraken voordat het er helemaal mee ophield.

Ik woon in Hoorn.
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby Markam » 11 Aug 2006, 20:55:56

nou zo keihard heeft dat ding nooit gekunt. Zelfs op max volume was het nooit hard. hij ging idd wel vaag piepen, alsof het geluid oversloeg, zoals je stem kan overslaan...
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem


Return to 4. Techtalk

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 24 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group