Het Grote: Welke kabel geeft het beste beeld/geluid? topic

Hier kan je terecht met al je technische vragen. Van kapotte lenzen tot ventilators tot internetverbindingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Het Grote: Welke kabel geeft het beste beeld/geluid? topic

Postby Patvs » 11 Apr 2005, 22:58:57

Ik word helemaal gek van alle aansluit "kabel" mogelijkheden van spelconsoles. Vooral nu sommigen van ons op korte termijn ook een BEAMER, PLASMA/LCD TV, of een Xbox 360 willen aanschaffen, misschien handig om een overzicht te maken hoe je games het beste kan weergeven op je TV.

Stel in dit topic vragen hoe je jouw consoles het beste kan aansluiten, en help anderen door te helpen aan een zo'n compleet mogelijk overzicht van ALLE aansluitmogelijkheden per console, op volgorde van de beste naar slechtste beeldkwaliteit. (geluid mag natuurlijk ook!) Plus- en minpunten, ervaringen met kabels, (import experts die weten hoe je met je NTSC console wel progressive scan kan gebruiken, ervaringen met HD-TV) etc.

UPDATE: Xbox 360 info geupdate!

Index:
Deel 1: Kabels (video)
Deel 2: Kabels (audio)
Deel 3: Progressive Scan en High Definition
Deel 4: Overige


----------

Deel 1: KABELS (video):

Xbox 360:
-1 (beste) COMPONENT*--> 480p, 720p, 1080i
-2 VGA (Xbox 360 kopen, terwijl je nog geen HD-TV hebt? Sluit hem aan met de VGA kabel op je computer monitor-->resolutie 1024x768 tot 1280x1024)
-3 RGB
-4 S-VIDEO
-5 COMPOSITE* (standaard bij de Core pack)
-6 (slechtste) RF-kabel
*COMPONENT/COMPOSITE (2-in-1 kabel standaard meegeleverd bij de Premium pack!)

Xbox:
-1 Official Microsoft COMPONENT kabel--> 480p, 720p, 1080i (of via VGA box)
-2 RGB
-3 S-video
-4 Standaard meegeleverde composite kabel
-5 RF-kabel

Image

Playstation 2:
-1 Official Sony component kabel voor HD-TV (of via VGA box)
-2 Official Sony RGB kabel of Blaze RGB kabel
-3 S-video
-4 Standaard meegeleverde composite kabel
-5 RF-kabel

Gamecube:
-1 Official Nintendo component kabel (requires Digital A/V out port op Gamecube!)
-2 VGA kabel (werkt niet met PAL Gamecube, en support alleen progressive scan spellen) of VGA box
-3 Official Nintendo RGB kabel (met als nadeel geen aparte L+R audio out, dus mensen met een Dolby Pro Logic II receiver kunnen deze kabel beter vermijden en kiezen voor een Third Party Kabel met wel aparte een L+R audio out)
-4 S-video
-5 Standaard meegeleverde composite kabel
-6 RF-kabel

Dreamcast:
-1 VGA box (of direct via nieuwe Dreamcast VGA kabel) op computer monitor, of op de VGA aansluiting van de LCD/PLASMA TV's (of beamers!)
-2 RGB
-3 via de S-video aansluiting (die trouwens vaak ook zit op een Dreamcast VGA box)
-4 Standaard meegeleverde composite kabel
-5 RF-kabel

Image (composite)

PC--->TV
-1 DVI of component (component uitgang op videokaart is vrij zeldzaam, maar ze zijn er wel)
-2 VGA--> (extreem lange VGA/DVI kabel-->=DUUR-->verlies beeldkwaliteit?)
-3 S-video--> (nadeel, aansluiting vaak aan zijkant/voorkant TV)
-4 DRAADLOOS (digitaal)--> (relatief duur)
-5 Composite-->
-6 DRAADLOOS (analoog)--> (erg storingsgevoelig, ook over korte afstanden)

DVD speler--->TV
-1 DVI/HDMI of component--->
-2 RGB-->
-3 Composite--->

Image (DVI-I)

Retro:
PSOne/Nintendo 64/SNES/NES/Megadrive/Saturn/etc.: -1 VGA box mits beschikbaar, -2 RGB mits beschikbaar, -3 S-VIDEO, -4 composite, -5 RF-kabel.

Algemeen:
Het gebruik van een spider-scart kabel / scart-splitter, waarmee je bijv. 3 consoles op 1 TV scart-ingang aansluit is af te raden. Bijna iedereen ondervind storingen, alhoewel extreem dure scart-switchboxes (waarvan sommige zelfs RGB ondersteunen) daar minder last van zouden moeten hebben. Component switchboxen hebben veel minder last van kwaliteitsverlies.


Deel 2: KABELS (audio) (voor mensen met een Dolby versterker)

-Xbox 360: Digital Optical Out-->Dolby Digital, uitgang zit standaard op alle Official Microsoft kabels
-Xbox: Digital Optical Out--> Dolby Digital, DTS, er zit een Digital Optical Out op alle Official Microsoft HD A/V kabels (zowel op de component, als RGB en s-video kabel) dus vervang je composite kabel!
-PS2: Digital Optical Out--> Dolby Pro Logic II, 5.1, DTS, afhankelijk wat het spel support, uitgang zit standaard op een PS2.
-Dreamcast: rood/witte tulpstekkertjes-->Dolby Pro Logic II (betreft maar 5 spellen, alle anderen zijn alleen stereo)
-Gamecube: rood/witte tulpstekkertjes-->Dolby Pro Logic II. Dit geeft wel enige problemen in combinatie met de component/vga video kabel, omdat daar geen audio uitgang op zit, dus wil je het beste geluid en beeld moet je OOK je composite kabel erin laten zitten (allebei dus tegelijk!) en de L+R audio out hiervan leiden naar de receiver.

Image

Voor lijst welke spellen wat voor geluid supporten zie de High Definition Game Database: http://hdgames.net/



Deel 3: Progressive Scan en High Definition

Wat is Progressive Scan en High Definition?

Voor de mensen die een LCD/PLASMA TV/BEAMER hebben: Hoe krijg je de BESTE beeldkwaliteit? (480p, 720p, 1080i)
-1 koop de juiste kabel (zie lijst boven) (=vrijwel altijd de COMPONENT kabel, maar VGA kan ook)
-2 Unlock progressive scan!*

*Hoe unlock je progressive scan?:
-1 Het spel moet progressive scan supporten. Lijst met spellen (Xbox/PS2/Gamecube/Dreamcast) met support 480p, 720p, 1080i: http://www.hdtvarcade.com/ of http://hdgames.net/
-2 zie hieronder

Xbox 360: aansluiten met de standaard meegeleverde component kabel, component selecteren in de instellingen en SPELEN maar!
%: 100%. ALLE spellen (PAL en NTSC) supporten 480p, 720p (en enkelen 1080i).

PAL/NTSC Dreamcast: aansluiten met VGA kabel en SPELEN maar! (-->480p)
%: 80%. Een verrassend hoog aantal Dreamcast spellen support progressive scan, dus koop alsnog een VGA kabel/box en haal die Dreamcast uit de kast!

NTSC PS2: aansluiten met component kabel, component instellen als video output in de PS2 videoinstellingen, en SPELEN maar! (-->480p, en 480i als het spel geen progressive ondersteunt)
PAL PS2: aansluiten met component kabel, component instellen als video output in de PS2 videoinstellingen en SPELEN maar! MAAR Sony heeft progressive scan uit sommige PAL spellen gehaald (o.a. Gran Turismo 4 en Burnout 3). Dus van die spellen zul je op zoek moeten gaan naar de NTSC versie. (-->480p, en 576i als het spel geen progressive ondersteunt)
%: Slechts <20% PS2 spellen support 480p (PAL nog minder!), en de spellen die 720p en 1080i supporten zijn op 1 hand te tellen.

(Opmerking: M.b.v. een IScan Ultra (a 400 euro!) kan je 576p unlocken op een PAL PS2 dat er nog beter uitziet dan 480p!)

NTSC XBOX: aansluiten met component kabel, in dashboard 480p, 720p, 1080i aanzetten (dat kan je pas aanzetten als de Xbox is aangesloten met een component kabel!) en SPELEN maar!
PAL XBOX: Op een unmodded PAL Xbox is het niet mogelijk om spellen in progressive scan te spelen. Als je met een softmod of modchip met het programma "Enigmah NTSC PAL video switcher" de beeld output zet op NTSC, en de Xbox aansluit met een component kabel kan je wel in dashboard 480p, 720p, 1080i aanzetten (dat kan je pas aanzetten als de Xbox is aangesloten met een component kabel!) en SPELEN maar! (Als dit niet doet krijg je met component kabel -->576i)
%: 98% spellen (NTSC en PAL) supporten 480p, en zo'n 60 titels 720p (en 20 titels 1080i)

Image

How to Enable High Definition on your unmodded! Xbox (PAL) tutorial: http://www.xboxworld.com.au/forum/showthread.php?p=372869&mode=threaded

NTSC Gamecube: aansluiten met component kabel en SPELEN maar! (-->480p, en 480i als het spel geen progressive ondersteunt)
PAL Gamecube: aansluiten met component kabel (enkel Gamecubes gemaakt voor mei 2004 hebben hier een aansluiting voor!), en enkel NTSC import spellen spelen met Freeloader. (-->480p) PAL games kunnen op een PAL Gamecube geen progressive scan weergeven. (maar wel -->576i)
%: 60% NTSC Cube games support 480p, en ongeveer 1% PAL games. (en dat laatste is opmerkelijk gezien een PAL Gamecube geen progressive scan ondersteunt)

Opmerking: Progressive Scan-->VGA monitor kan m.b.v. een Progressive-Scan Component VGA Box.


Deel 4: Overige

-PS3/Revolution: (reeds bevestigde kabels)

Playstation 3:
-1 HDMI--> (2x) (!!!!) 480p, 720p, 1080i en 1080p (!!!)
-2 Component
-3 RGB
-4 S-VIDEO
-5 Composite

Nintendo Revolution
-1 Component
-2 RGB
-3 S-video
-4 Composite

-Dat verschil in kabels zie ik nooit!?

FAQ: Zie ik het verschil wel tussen composite-->s-video-->RGB-->component en is het het geld voor nieuwe kabels wel waard?

Iedereen die gamed op een TV van:
*<58cm - Het verschil tussen composite-->s-video-->en zelfs het superieure RGB is de investering in dure nieuwe kabels niet echt waard.
*59-82cm - (vooral breedbeeld) Overweeg de investering in RGB kabels!
*PLASMA/LCD (formaat maakt niet uit) (non HD-TV) - Het importeren van component kabels (ook al kosten ze 39 euro per stuk) is het meer dan waard! Het beeld wordt met component zowel veel scherper, en de kleuren worden veel beter weergegeven. Als je alles al had aangesloten met RGB kabels en niet van plan bent moeite te doen om progressive scan (op Xbox en Cube) te unlocken, is de overstap naar component de investering in dure nieuwe kabels niet echt waard.
*PLASMA/LCD/BEAMER (HD-TV: 720p ++ en/of >37inch grootte) Koop component kabels! EN zorg ervoor dat je zo veel mogelijk met progressive scan kan spelen! (vooral mensen die gamen met een BEAMER!) Dus idiote aankopen (zoals al je PAL Gamecube spellen vervangen voor NTSC versies) zijn volledig gerechtvaardigd.

FAQ: Welk TV moet ik kopen? (als ik HDTV en "nieuwe generatie consoles" PREPARED wil zijn)

-LCD/PLASMA/BEAMER met minstens support 720p (het liefst tot 1080i of 1080p)
-zo'n PLASMA TV kost 2000+ euro, dus als je dat te duur vind moet je kiezen voor een kleinere LCD TV. (1000+ euro) (of een afweging maken tussen de schermgrootte en resolutie, door bijv. een grote non-HDTV plasma te kopen die max. maar 480p support)
-of voor een computer monitor met een component/HDMI aansluiting (700+ euro) (voor de Xbox 360 is ELKE monitor met een VGA aansluiting voldoende)
-Zoveel mogelijk COMPONENT, HDMI, DVI, en VGA aansluitingen. (pas op veel goedkope plasma/LCDs hebben geen COMPONENT!)
-(HDMI/DVI [digitaal] zijn niet automatisch beter dan COMPONENT [analoog] - zie: http://forum.ecoustics.com/bbs/messages/34579/122868.html )
-16 : 9 (breedbeeld) en niet vergeten je Xbox en PS2 video instellingen ook op breedbeeld te zetten!
-

Algemene opmerkingen:
RF kabels: enkel gebruiken als je tv ZOOOOO oud is dat er geen scartaansluiting op zit
RGB: RGB en composite kabels kunnen er identiek uit zien dus pas OP. Let ook op dat vaak slechts 1 van de 2 (of 2 van de 3) scart aansluitingen op een TV RGB ondersteunen)

SCART: is enkel de naam van het blokje (de plug) die je in je TV steekt. Door een scartkabel kan je echter verschillende signalen sturen! (RGB, composite) Dus let op wat voor soort scartkabel je koopt!
Officiele kabels (RGB / COMPONENT) geven in vrijwel ALLE gevallen veel beter beeld dan veel goedkopere onofficiele kabels. (m.u.v. enkele BLAZE kabels)

Handige links:
-http://www.hdtvarcade.com (HDTV info/forum) met de beste uitleg over Progressive Scan en definitie HD-TV
-High Definition Game Database en wederom http://www.hdtvarcade.com/ voor een lijst van alle spellen die progressive scan, 720p, Dolby Digital, etc. ondersteunen.
-Artikel: HDMI/DVI [digitaal] vs COMPONENT [analoog] )

Waar koop ik alle -in dit topic genoemde- kabels?
-Sommige zijn in Nederland lastig (en enkele zelfs NIET) te vinden (stuur me maar een PM dan PM ik je een lijstje met internationale webwinkels)


Dit topic staat gecrosspost op segaforum/fok om zoveel mogelijk hulp te krijgen voor een zo compleet mogelijk overzicht.
Last edited by Patvs on 22 Nov 2005, 18:33:22, edited 16 times in total.
*updated*:
[url=\"http://members.ams.chello.nl/pvanscha/winter.htm\"]My Winter Sale 2004 (full list)[/url]
Patvs
 
Posts: 354
Joined: 22 Mar 2003, 16:43:23
Location: Netherlands

Postby Speedy » 12 Apr 2005, 06:23:11

De kabel die bij je DC meegeleverd wordt is gewoon zo'n A/V kabel als ook bij je ps2, cube en oude nintendo's e.d. wordt geleverd. Heb zelf een orginele Sega RGB kabel en die geeft een zichtbare beeldverbetering.
Game collectie ->http://users.ign.com/collection/Speedy1337
User avatar
Speedy
 
Posts: 768
Joined: 17 Feb 2004, 19:45:54

Postby smithers » 12 Apr 2005, 07:14:07

De Blaze RGB kabel is imo beter dan de originele RGB kabel voor de PS2. Qua beeld weinig verschil, maar je kan je geluid veel beter mee regelen.

Daarnaast is voor DVD > TV een component aansluiting mi het best
User avatar
smithers
 
Posts: 2801
Joined: 27 Mar 2002, 13:04:50
Location: Utrecht

Postby Xizor » 12 Apr 2005, 07:28:57

Speedy wrote:De kabel die bij je DC meegeleverd wordt is gewoon zo'n A/V kabel als ook bij je ps2, cube en oude nintendo's e.d. wordt geleverd. Heb zelf een orginele Sega RGB kabel en die geeft een zichtbare beeldverbetering.


Bij mijn dreamcast zat een RGB-kabel hoor, en geen composite-aansluiting...
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Robert » 12 Apr 2005, 08:31:15

bijdeze mijn verbetering op joun lijstje 8)

d-terminal moet je niet aan beginnen dat is een japans standaard. zodra je een component ready aparaat hebt (bv een plasma) dan zijn de zogehete 'component cables' de must.

Playstation 2,
die heb je japans of amerikaans nodig omdat nagenoeg bij alle pal versies de hoge resolutie modusen worden verwijderd. Neem nu GT4 die kan in pal niet een 720p of 1080i!

Xbox,
ook deze heb je zoals je zelf al aangaf in het japans of amerikaans nodig of natuurlijk een pal gemodificeerde bios.

Gamecube,
hierbij heb je de 1e generatie cube's nodig uit welke regio dan ook. de pal cube kan ook progressive etc aan alleen de pal games hebben die optie niet. dus je hebt japanse of amerikaanse games nodig.

voor alle drie de bovenstaade consoles geld: je kan zowieso component aansluiten op de PAL varianten alleen is de europese software niet voorzien van progressive scan etc etc. (op een paar uitzonderingen na, tekken4 PAL heeft bv wel prog.scan)
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby Speedy » 12 Apr 2005, 10:35:38

Xizor wrote:
Bij mijn dreamcast zat een RGB-kabel hoor, en geen composite-aansluiting...


Vreemd, misschien ligt het aan het feit dat mijne een franse is ... al zou je juist daar een RGB standaard verwachten, heb 25 euro betaald voor die kabel :roll:
Game collectie ->http://users.ign.com/collection/Speedy1337
User avatar
Speedy
 
Posts: 768
Joined: 17 Feb 2004, 19:45:54

Postby Robert » 12 Apr 2005, 12:52:50

het was per lang afhankelijk wat voorn soort kabel je er bij kreeg. zo kreeg je geloof ik in duitsland vaak een av/kabel erbij.
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby Patvs » 12 Apr 2005, 13:57:12

Ik zal proberen het verschil te laten zien d.m.v. screenshots van het Xbox spel Dragon's Lair: (bron: HDTVArcade.com )

(Composite)
Image
(Composite)

(S-video)
Image
(S-video)

(Component - 480i)
Image
(Component - 480i)

(Component + Progressive Scan 480p)
Image
(Component + Progressive Scan 480p)

(Component - 1080i)
Image
(Component - 1080i)

-----------

Ander voorbeeld:

480i TV signaal op kleine normale televisie:

Image

Datzelfde TV signaal (480i) op grote HD-TV:

Image

HD-TV signaal (1080p) op HD-TV:



--


Ik heb m'n kabels binnen.

Image

Officiele Gamecube, Xbox en PS2 component kabels, Third Party Dreamcast VGA kabel, en Component switchbox.

Image


---

PAL Gamecube RGB vs Component..: ik zie weinig verschil!, een beetje een miskoop. Mogelijk omdat ik geen spellen in progressive scan kan spelen. Ik zal het binnenkort weer eens vergelijken als ik een import spel + Freeloader van iemand kan lenen.
PS2 RGB vs Component..: Veel scherper/helderder beeld, zelfs als het spel geen progressive scan support. Aanrader!
Xbox Composite vs Component..: SUPER BEELD NU. (ik kan het echter niet vergelijken met RGB) Zelfs het dashboard wordt in 480p weergegeven! Veel scherper beeld, alleen het wordt wat donkerder)

(Component switchbox lijkt trouwens ook goed te werken, was maar $13)

Image
Last edited by Patvs on 10 Jun 2005, 22:50:00, edited 2 times in total.
*updated*:
[url=\"http://members.ams.chello.nl/pvanscha/winter.htm\"]My Winter Sale 2004 (full list)[/url]
Patvs
 
Posts: 354
Joined: 22 Mar 2003, 16:43:23
Location: Netherlands

Postby Xizor » 12 Apr 2005, 14:27:03

Robert wrote:het was per lang afhankelijk wat voorn soort kabel je er bij kreeg. zo kreeg je geloof ik in duitsland vaak een av/kabel erbij.


Zou goed kunnen dat de mijne een duitse is; ik heb hem wel gewoon in Nederland gehaald bij de Bart Shit, maar dat was in Heerlen ;)

Vond het in ieder geval wel super dat ik er meteen een rgb-kabel bij kreeg, bij alle andere consoles (ow nee, Saturn niet!) altijd zo'n klote-composiet aansluiting.
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Madman » 15 Apr 2005, 21:48:02

Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie qua video totaal geen verschil tussen originele kabels en standaard meegeleverde kabels.
En dan heb ik het over normale televisie's die iedereen kan betalen. Dus geen super-hd-tv-beamer-whatever.

Het is natuurlijk wel van belang dat je afgeschermde kabels gebruikt. (knip er eentje door :) en zie de "zilverfolie" en koperdraden om de signaal-aders)

Zelf heb ik alles gewoon op normale scart draaien, welliswaar met zilverschermen. Dus storing van buitenaf is minimaal. Maar zelfs met de standaard-kabels zie ik totaal geen verschil. Misschien omdat ik geen stoor-signalen heb.

Zet geen DECT-telefoon-stations bij je tv. Zet geen computer naast je console en zet vooral geen voedingen of adaptors bij je video-kabels.
Elke adaptor (gsm, console, batterijoplader, modem, whatever) zorgt voor storing op je videosignaal. WEGHALEN die hap.

edit: nog een tip: houdt alle kabels zo kort mogelijk. Hoe langer de kabel, hoe meer storing ze kunnen ontvangen. Probeer ook zeker de video-kabels niet in een lus te leggen (spoel). Nooit oprollen dus. Je kunt ze beter zo lang mogelijk uitrekken en in 1 boog leggen.

Als je weet dat je met een 3 meter lang draadje, een perfecte antenne kunt maken door hem op te rollen, zodat je radio-stations van 200 kilometer verderop kunt ontvangen, dan weet je wat ik bedoel.
Nog sterker: een draad van 11 meter ontvangt stations op 27 MHz op 1500 KM afstand.
Wat ik wil zeggen is dat elke draadje gevoelig is voor electro-machnetisme. Besef dat elk apparaat signalen uitzend. Houdt die apparaten zo ver mogelijk uit elkaar.

Boosdoeners (als ze aan staan):
Voedingen / Adaptors
Computers
(andere) consoles
Video's
Opladers
ADSL/Kabel-modems of Routers
Mobiele of draadloze telefoons.


Als je bovenstaande niet begrijpt, kun je de duurste kabels kopen en nog steeds slecht beeld/audio hebben.
Vraag het mij of anderen als je iets niet helemaal begrijpt of meer informatie wilt...
When the Boogeyman goes to sleep every night he checks his closet for Madman.
User avatar
Madman
Rampetamptoerist
 
Posts: 2126
Joined: 27 Jan 2002, 21:19:58
Location: Eindhoven

Postby Markam » 16 Apr 2005, 06:03:49

wie heeft er ervaringen met van die verdeel stations? vaak zie je ze wel voor scart liggen voor drie tientjes, maar ook rgb? loop nu zo te kloten met omwisselen
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby Robert » 17 Apr 2005, 13:46:33

dolbysurround uit je console's kan alleen via optical-out. bij de ps2 kan dat 'out of the box' bij de xbox heb je een kabel nodig met een blokje ertussen waar 'optical out' opzit. en jawel de cube heeft geen dolby surround (wel dolby pro logic II)
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby ricepuppet » 22 Apr 2005, 15:09:07

Heb ik ook een vraag.

M'n tante gaat om de zoveel tijd naar Japan toe voor een breicursus lesgeven (jaja, die Jappen houden van breien, en betalen er ook flink geld voor) en neemt af en toe wat Japanse / Amerikaanse games mee.

Zoals ik in een ander topic heb aangegeven werken deze games wel (Swap Disc) maar geven ze zwart / wit beeld. Op mijn 60 hz compatible tv geeft ie kleur, maar omdat mijn Arcade kast maar 50 hz kan weergeven, wordt dit dus zwart / wit. Nou zit ik overal naar kabels te kijken, en lijkt me dit wat.:

http://www.psxshop.nl/product_info.php/ ... 50325e612c

Is dit de goede toevallig?
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Stepz » 02 May 2005, 16:39:22

Ik kreeg er namelijk geen rgb kabel bij (DC)...
Die heb ik later voor 3 euro nog wat bij de Fame gehaald...
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Donny K. » 02 May 2005, 19:00:18

Zo vaag, ik kreeg wel een RGB kabel bij m'n DC. (Die ok overginds ook bij FAME heb gekocht)
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Next

Return to 4. Techtalk

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 30 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group