The Boondocks (ruige Nigga shit!)

Voor alle Anime freaks onder ons.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, Markam, Fashion

The Boondocks (ruige Nigga shit!)

Postby Stepz » 01 Oct 2007, 17:59:56

Kent iemand deze Amerikaanse serie? 't Is echt werelds! De eerste 15 eps zijn te koop in menig dvd- en muziekshop.
Hip-hop, foute gangstataal, racisme en nog veel meer worden er hier naar je kop geslingerd! Echt hilarisch! Past zo in het rijtje bij Southpark en The Simpsons (maar dan wel een ietwat andere genre).

http://youtube.com/watch?v=6DzWPBnb3B8

Image
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Loempiavreter » 08 Oct 2007, 20:36:57

Natuurlijk! LeSean Thomas is BOSS! Volg alles wat ie doet (Cannon Busters, Drama Kings.. Nieuwe Thundercats Cartoon!).
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby Stepz » 10 Oct 2007, 16:13:42

Hmm.. nieuwe Thundercats serie? Begint ineens heel erg interessant te worden! Tell me!
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby General Wong » 10 Oct 2007, 17:55:59

Stepz wrote:Hmm.. nieuwe Thundercats serie? Begint ineens heel erg interessant te worden! Tell me!


Begint eerder angsaanjagend te worden. Jezus, gaan ze die serie nu ook al verkrachten met een remake zoals ze bij He-man ook hebben gedaan? Draai gewoon de herhalingen van de oude serie, die kids van nu hebben die toch nooit gezien.
De enige échte Vietnamese Tijger

Image
Play-Asia-Coupon, gratis coupons!
User avatar
General Wong
De enige échte Vietnamese Tijger!
 
Posts: 2501
Joined: 19 Sep 2004, 18:03:37
Location: Delft

Postby Stepz » 11 Oct 2007, 21:24:21

Nou ja, nu moet ik zeggen dat die nieuwe serie van He-man helemaal niet zo slecht was hoor... En ik heb toendertijd een hoop leuke artwork gezien van Thundercats, dus wellicht dat dit er ook goed uitziet... Maarja, animatiegewijs gezien was Thundercats wel 100x beter dan He-man, ook grafisch zag het er een stuk beter uit...
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Razelim » 12 Oct 2007, 06:18:18

Gezien iedereen toch offtopic praat,
De Thundercats waren gaaf ja, in de jaren 80. Kom op, zoek op youtube op, die themesong alleen al kan ECHT niet meer, het is verder te gewelddadig voor de huidige televisie.
En die aanvalskreet
"Thunder.....Thunder....Thunder.....Thundercats! Hooooooooooo!"

Toen gaaf, nu echt niet meer.

Bovendien vind ik het idee van een langwerpig voorwerp in de handen van schaarsgeklede Leeuwman, dat steeds groter word als ie "thunder" brult een beetje eng worden..
Image
User avatar
Razelim
 
Posts: 678
Joined: 09 Dec 2004, 13:13:38

Postby Lan Di » 12 Oct 2007, 16:00:08

Razelim wrote:Gezien iedereen toch offtopic praat,
De Thundercats waren gaaf ja, in de jaren 80. Kom op, zoek op youtube op, die themesong alleen al kan ECHT niet meer, het is verder te gewelddadig voor de huidige televisie.
En die aanvalskreet
"Thunder.....Thunder....Thunder.....Thundercats! Hooooooooooo!"

Toen gaaf, nu echt niet meer.


http://nl.youtube.com/watch?v=2Qd_IsxgAf8

wat is dr mis mee?
Image
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Postby General Wong » 12 Oct 2007, 17:42:21

Mjah, wat is er mis mee? Toevallig laatst nog gekeken, vind het nog steeds briljant. Wat mij betreft een serie die de tand des tijds heeft overleeft.
De enige échte Vietnamese Tijger

Image
Play-Asia-Coupon, gratis coupons!
User avatar
General Wong
De enige échte Vietnamese Tijger!
 
Posts: 2501
Joined: 19 Sep 2004, 18:03:37
Location: Delft

Postby Loempiavreter » 13 Oct 2007, 12:05:30

Stepz wrote:Hmm.. nieuwe Thundercats serie? Begint ineens heel erg interessant te worden! Tell me!


Ai lees nu net dat ie gecancelled is:
http://leseanthomas.blogspot.com/2007/0 ... ooooo.html

:(

Maare was zeker een erg goede serie, zeker voor die tijd. Die Regiseur van Thundercats doet nu trouwens alleen maar Anime (laatst nog Regiseur van de nieuwste Guyver Anime serie).

Razelim wrote:Gezien iedereen toch offtopic praat,
De Thundercats waren gaaf ja, in de jaren 80. Kom op, zoek op youtube op, die themesong alleen al kan ECHT niet meer, het is verder te gewelddadig voor de huidige televisie.
En die aanvalskreet
"Thunder.....Thunder....Thunder.....Thundercats! Hooooooooooo!"

Toen gaaf, nu echt niet meer.

Bovendien vind ik het idee van een langwerpig voorwerp in de handen van schaarsgeklede Leeuwman, dat steeds groter word als ie "thunder" brult een beetje eng worden..


Ik snap echt niet hoe je zo kan denken? Hoezo kan die Themesong nu echt niet meer?
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby Stepz » 14 Oct 2007, 14:51:23

Ik snap het ook niet helemaal Raze...
Ik ben wel een soort van fanboy, maar geweldadig is het echt niet hoor. Ik vind Totally Spice minstens net zo agressief.
En meestal zijn leeuwen helemaal niet gekleed, dus vreemd is het ook weer niet. Weet jij veel wat ze op andere planeten dragen 8)
De serie was, ik bedoel IS, briljant!
Met name de themesong is erg goed geanimeerd.
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Razelim » 15 Oct 2007, 11:21:39

Oh begrijp me absoluut niet verkeerd, ik heb het vroeger echt met veel plezier zitten kijken, scheet altijd in mijn broek van Mumm-Ra, en Idoliseerde Tigra.

Maar vandaag de dag is gewoon de markt voor tekenfilms veranderd. het mag nouwelijks meer direct geweld bevatten (ooit wel eens opgevallen dat iedereen met Lazers schiet, ook al is het geen Sci-Fi?). Kijk eens naar huidige series als Transformers Energon, Pokémon, SonicX. Allemaal hebben het niet meer het directe geweld en wapens als wij gewend waren met de Transformers, He-Man, MASK, Ninja Turtles en Thundercats dus.

En die themesong? daar druipt het jaren 80 gehalte vanaf, en Thundercats are loose? err ok..

Het is tegenwoordig ook gewoon zo dat een sexueel innuendo echt niet meer kan in een tekenfilm, waar ik van baal natuurlijk, ik was echt verschrikkelijk verliefd op Vanessa Warfield destijds
Image
User avatar
Razelim
 
Posts: 678
Joined: 09 Dec 2004, 13:13:38

Postby zendar » 15 Oct 2007, 19:37:15

Afgelopen weekend nog het eerste seizoen gekocht van Thundercats 8)
C64, Pong, 2600 junior, Jaguar, Lynx II, Nes, Snes, PSX
Supervision, MegaDrive II, Saturn, Dreamcast, DS Lite, Wii
Image
User avatar
zendar
Super Segaforum user
 
Posts: 1114
Joined: 21 Aug 2006, 17:44:40

Postby twisted » 15 Oct 2007, 21:07:53

Deze vond ik vroeger altijd de bom http://nl.youtube.com/watch?v=R1YsLt8XGQE
Tis Wat
User avatar
twisted
 
Posts: 1456
Joined: 14 Aug 2003, 01:20:58
Location: zevenbergen

Postby Stepz » 16 Oct 2007, 11:33:58

Ringraders.... heerlijk. Leuke tekenfilm, maar vond vooral deze themesong geweldig!
En ja, ook typisch jaren '80 zoals Raze al zei ;)

Alleen raken we nu wel erg off-topic.
Ik open even een algemene jaren '80 topic waar we dit gesprek kunnen oppikken.
Deze topic was vooral bedoeld voor The Boondocks. Een serie van nu, eentje met veel humor, veel gescheld en ook het nodige geweld 8)
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Razelim » 17 Oct 2007, 14:57:11

Ik weet inderdaad dat deze serie op [adult swim] te zien was, verwachtte eigenlijk niet dat het hier te koop zou zijn. Maar een goed begin voor Harvey Birdman en Metalocalypse (nee, dit is geen aanleiding weer offtopic te gaan)

Maar wat kan ik verwachten? de verpakking zei dat het vooral linkse-revolutieshit was, maar hoor anderen over ruige niggah-thema's.

2 nogal tegenover elkaar gestelde dingen qua smaak bij mij.
Image
User avatar
Razelim
 
Posts: 678
Joined: 09 Dec 2004, 13:13:38

Next

Return to Anime show

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group