Afro Samurai

Voor alle Anime freaks onder ons.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, Markam, Fashion

Postby Stepz » 10 Apr 2007, 18:42:34

Hmm... ik had al een bericht achtergelaten... misschien niet goed op 'ok' gedrukt.
Ik vond de anime errug vet.
De hele anime is Engels en Sam spreekt dus ook gewoon Engels. Als Ninja Ninja zijnde hoor je heel duidelijk dat het Sam is, alleen als Afro zijnde weer niet...
Volgens mij is dit ook een OVA, dus kan er nog veel meer worden verwacht (dacht/hoop ik).
Ik vond de animatie juist geweldig, die gevechten zijn op een originele manier getekend, veel flitsen en je moet goed opletten etc, maar hij is toch best wel vet hoor!
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby ricepuppet » 13 Sep 2007, 09:50:13

.......................
Last edited by ricepuppet on 05 Sep 2011, 09:07:24, edited 1 time in total.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby twisted » 13 Sep 2007, 10:21:46

japan "romantiseerd" hun geschiedenis net zoals de amerikanen dit met hun western films doen. Het waren natuurlijk geen lievertjes maar zulke onderwerpen vragen natuurlijk om films of series.
Tis Wat
User avatar
twisted
 
Posts: 1456
Joined: 14 Aug 2003, 01:20:58
Location: zevenbergen

Postby Loempiavreter » 13 Sep 2007, 11:45:44

twisted wrote:japan "romantiseerd" hun geschiedenis net zoals de amerikanen dit met hun western films doen. Het waren natuurlijk geen lievertjes maar zulke onderwerpen vragen natuurlijk om films of series.


"net zoals de amerikanen dit met hun western films doen"!? Wat zeg je me nou? Heb je ooit eens een amerikaanse western (voor de Revisionist Westerns periode dan) gezien? Amerikaanse westerns waren altijd braaf, moralistisch enz. Het waren de Italianen het "romantiseren" en je mag het raden waar ze het vandaan hebben ;) Juist ja van japanse Jidaigenki films. Fistfull of Dollars is niets voor niets een semi remake van Yojimbo. Spaghetti westerns leiden weer tot Revisionist westerns, toen waren de amerikaanse western productie's ook donkerder, geweldadiger en hadden ze een hogere kill count.

Ze zeggen weleens ja dat het oude japan leek op het oude westen. Misschien dat dat helpt een beter beeld te scheppen van oud japan?
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby Stepz » 16 Sep 2007, 10:18:31

Japan was vroeger corrupt en sneaky. Op slinks wijze de inheemse Anyu afslachten en/of in de slavernij dumpen. Na eeuwen (paar jaartjes terug) erkennen ze de Anyu eindelijk als een bedreigd inheems volk. Fuckers zijn het eigenlijk, haha.

@Rice: Ninja Ninja.... ik zeg nix. Zie je vanzelf wel als je op het einde bent ;)
Ik heb trouwens de dvd box ervan gekocht. Gruwelijk dvd hoesje, lijkt wel een boekje.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Previous

Return to Anime show

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group