Avatar

Voor alle Anime freaks onder ons.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, Markam, Fashion

Avatar

Postby Stepz » 07 Jun 2006, 11:23:33

Een nieuwe serie op Nickelodeon! En hij is echt vet!
Volgens mij dezelfde tekenaar als die van Witch en Skydoll!
Vaak erg gaaf geanimeerd! Wel een aanradertje.

Image
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Loempiavreter » 07 Jun 2006, 15:09:36

Animatie is echt goed, jammer dat de hele zooi mij niet kan boeien. Maar dit is al een hele stap vooruit voor de franse animaties (toch?), oprotten met die goedkope franse animaties, Totally spies en Martin Mystery.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby Donny K. » 07 Jun 2006, 16:05:49

Is het nederlands nagesynchroniseerd?
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby Giel » 07 Jun 2006, 16:19:31

Zegt een koe moeh?












Ja dus.
User avatar
Giel
 
Posts: 697
Joined: 19 Apr 2005, 14:32:43
Location: Amsterdam

Postby Loempiavreter » 07 Jun 2006, 16:45:30

Op Net5 zenden ze nog engelse dub's uit dus zo vanzelfsprekend is het niet. Maar helaas verschijnt Avatar op Nickelodeon...
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby ricepuppet » 07 Jun 2006, 16:46:25

Collega zapte er toevallig voorbij. Welgeteld 20 sec. naar gestaard. Was genoeg om te beoordelen dat dit geen serie voor mij is.

Ik haat Fransen, met hun olie doorlopen patat, hun smerige kookkunsten met groenten, dat walgelijke snobistische gedrag, en die slechte tekenfilms die worden geproduceerd door een of andere Jean of Andre nog wat voor TV5 shit.

Echt, Fransen sucken ass.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Loempiavreter » 07 Jun 2006, 16:50:24

ricepuppet wrote:Collega zapte er toevallig voorbij. Welgeteld 20 sec. naar gestaard. Was genoeg om te beoordelen dat dit geen serie voor mij is.

Ik haat Fransen, met hun olie doorlopen patat, hun smerige kookkunsten met groenten, dat walgelijke snobistische gedrag, en die slechte tekenfilms die worden geproduceerd door een of andere Jean of Andre nog wat voor TV5 shit.

Echt, Fransen sucken ass.


Paar van de betere tekenaars lopen er wel rond. Frankrijk ROELT!
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby ManoRevolver » 07 Jun 2006, 17:10:25

Ook qua shoppen rules Frankrijk! \\m//
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Stepz » 07 Jun 2006, 19:44:18

Frankrijk heeft een paar van de BESTE tekenaars vd wereld!
Oa deze tekenaar.
Ook in het Nederlands valt het wel mee hoor.
Maar dit is EINDELIJK weer 's een goeie tekenfilm voor jongens.... ik bedoel MANNEEEEEEEENNNNN!!!!!!
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby ricepuppet » 26 Jun 2006, 08:07:26

Dude. Ik heb serieus geprobeerd deze tekenfilm te kijken. Was een aflevering dat hij een klusjes moest oplossen - zoals het halen van een sleuten en een huisdier - voor een oude man die zijn vrienden vasthield, met een of andere ijsring ofzo.. maar de serie zelf is echt zo cliche qua verhaallijn. En dan die NL voice overs! Amateurs! Er is amper muziek, je hoorde heel vaak alleen stemmen; geen geluidseffecten (dit is bv. ook in de NL versie van0 'My Life as A Teenage Robot te horen')

Het enige wat er nog mee door kon waren de animaties op zijn tijd.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Stepz » 26 Jun 2006, 11:32:20

Ik had ook geloof ik de eerste aflevering gezien en die was erg gaaf. Veel matpartijen etc. Daarna heb ik het nooit meer kunnen kijken :oops:
En 'My Life as a Teenage Robot' is idd superverkracht...
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby blackdragon » 26 Jun 2006, 12:42:47

Ik kijk deze tekenfilm soms en vind het wel aardig, maar meestal vergeet ik ook even te kijken wanneer het komt waardoor ik soms maar even een aflevering zie. Maar van wat ik gezien heb is het zeker niet slecht!
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Lan Di » 21 Jul 2006, 21:11:45

Ik heb nu de eerste 4 afleveringen gezien, en ben zeer te spreken over deze serie.

De animaties zijn inderdaad top, veeeeel beter als al de andere tekenfilms van de laatste paar jaren. Veel oog voor detail!
De verhaallijn is vet met legendes en temples etc. en 4 nations met elk hun eigen elemental specialty. Ook al is de serie 'voor kinderen', de humor is top en actie ook, zeg maar op de disney manier. Ik denk ook zowieso dat de serie steeds volwassener zal worden naarmate ze steeds meer masters tegenkomen en skills leren enzo.

Avatar is erg cool en zeker aan te raden, ik kijk m overigens in t engels


1 goed voorbeeld van de serie: Die gasten gebruiken gewoon kungfu om elements in bewegen te brengen, dus het ziet eruit alsof ze van een afstand met elkaar in hand to hand combat zitten maar ondertussen vliegt er van alles over en weer, het blijft overigens niet bij afstandsvechten. Nou dat voorbeeld dus, in een gevecht tussen de Avatar en de sterkste Earth bender: Die earth bender gooit verschillende rotsen naar de avatar, wanneer de avatar uit de lucht komt met zijn air bending skills gooit die earthbender zand vanuit het plafond in de cycloon van de avatar om zn vlucht de onderbreken, komt die over de grond, dan veranderd de earthbender het pad in drijfzand, ondertussen weert de avatar al de rotsen af en gooit ze terug door ze met wervelwinden terug te katapulten. Dan pak de Earthbender het grootste rotsblok dat er te vinden is maar krijgt m terug zijn kant op geworpen. Hij kan met veel moeite de aankomende rots splijten, maar dat laat precies een opening open voor de avatar om hem klem te zetten. Afijn, de avatar wint doordat hij zn wapenstok de earthbender onder 'schot' houdt en deze staat dan ook met zijn handen in de lucht. Avatar blij dat hij gewonnen heeft, maar dan blijkt dat die Earthbender zn handen alleen in de lucht had omdat hij een rots zwevend hield boven zn hoofd, hoppa, sudden turn of events. Erg vet gedaan!

Misschien een beetje moeilijk te volgen maar des te meer reden om die shit te gaan checken!!
Image
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Postby Lan Di » 22 Jul 2006, 12:12:20

ricepuppet wrote:Dude. Ik heb serieus geprobeerd deze tekenfilm te kijken. Was een aflevering dat hij een klusjes moest oplossen - zoals het halen van een sleuten en een huisdier - voor een oude man die zijn vrienden vasthield, met een of andere ijsring ofzo.. maar de serie zelf is echt zo cliche qua verhaallijn. En dan die NL voice overs! Amateurs! Er is amper muziek, je hoorde heel vaak alleen stemmen; geen geluidseffecten (dit is bv. ook in de NL versie van0 'My Life as A Teenage Robot te horen')

Het enige wat er nog mee door kon waren de animaties op zijn tijd.



hahaha, dat is de aflevering die ik bedoel :P
Image
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Postby Donny K. » 15 Aug 2006, 14:48:24

Ik heb vandaag ook een aflevering gezien (eindelijk) Mooi en leuk verhaal, mooi geanimeerd, helaas word ik knettergek van WEER DIE ZELFDE IRRITANTE NEDERLANDSE STEMMEN DIE JE IN ELKE ANDERE "MODERNE" TEKENFILM HOORT!!!!!!

*zucht* dan maar weer downloaden (aangezien alle nickelodeon dvd's die hier te koop zijn geen originele engelse track hebben)


Wat wat My life as a teenage robot betreft: Zelfde ellende (net als danny phantom en fairly odd parents)

Soms spreken ze niet eens alles in. Hun monden bewegen wel maar je hoort niets. Heel irritant.
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Next

Return to Anime show

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group