Welke anime's volg jij momenteel?

Voor alle Anime freaks onder ons.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, Markam, Fashion

Postby smithers » 18 Jun 2006, 14:32:34

Bleach is in mijn ogen zoooveel beter. Vooral de humor...(Rukia met haar tekeningen...ruzie tussen Ichigo en zijn vader...schitterend!)

Ik vind je vergelijkingen met Naruto niet echt goed Stepz.

Ichigo probeert altijd de cool-guy te spelen terwijl Naruto zelden cool overkomt...alleen als het er écht op aan komt. Verder is het een joker en eerlijk gezegd erger ik me de laatste tijd behoorlijk aan hem (ook in de manga dus het ligt niet aan die fillers..)*kijk trouwens geen Natuto meer ..ze hebben het ff mooi verpest*. Ze zijn echt totaaal verschillend. Dat ze een ander soort haarkleur hebben dan normaal en toevallig een beetje geel/oranje is eigenlijk iets wat je wel vaker bij animés ziet (FMA heeft het ook).

Sasuke lijkt totaaal niet op Ishida... Ishida kan bijvoorbeeld erg goed kleren naaien > totaal niet cool dus. Iets wat Sasuke in feite altijd is (of probeert te zijn). * SPOLIER* Daarnaast is Ishida niet de laatste Quincy

Sakura is slim: Inoue is dom. Sakura is plat: Inoue niet echt :roll:. Sakura haat Naruto: Inoue is smooooorverliefd op Ichigo.

Rock Lee is een druktemaker... Chad zegt geen woord. Rock Lee heeft slimme kracht. Chad heeft domme kracht.

Het is een beetje zonde om die 2 series te vergelijken in mijn ogen. Het leuke aan Bleach is dat het op de één of andere manier meer hedendaags is. Naruto speelt zich af in een setting waarmee niemand zich kan identificeren hoewel ze wel walkytalkies hebben en tv kijken, maar goed...

Ik volg nu alleen de manga's van die 2....ben benieuwd hoe ze verlopen!
User avatar
smithers
 
Posts: 2801
Joined: 27 Mar 2002, 13:04:50
Location: Utrecht

Postby LemmiWinks » 18 Jun 2006, 21:04:17

ik vind bleach ook beter,maar het word pas echt beter ind e soulsociety arc want de eerste 20 eps zijn eigelijk maar opwarming voor de betere eps die maar later volgen en die zijn echt veeeeel beter ^^

verder ben ik onepiece aan et volgen en die is ook een echte aanrader,zalige reeks ;) en 1 van de beste animes ooit imo
Image
User avatar
LemmiWinks
 
Posts: 600
Joined: 14 Feb 2004, 12:49:48
Location: Belgium

Postby Lan Di » 18 Jun 2006, 21:38:03

LemmiWinks wrote:ik vind bleach ook beter,maar het word pas echt beter ind e soulsociety arc want de eerste 20 eps zijn eigelijk maar opwarming voor de betere eps die maar later volgen en die zijn echt veeeeel beter ^^

verder ben ik onepiece aan et volgen en die is ook een echte aanrader,zalige reeks ;) en 1 van de beste animes ooit imo


Ik vond de eerste paar bleach afleveringen juist vet, elke keer hollows killen, veel humor met de andere 'niet speciale' characters erbij. Maar op het moment dat ze soul society binnen gaan kakt t een beetje in, er wordt veel te lang stil gestaan bij dat kannon en dat doolhof in de white court ofzo. Vooral dat laatste was irritant, de vette gevechten werden ontkracht door die idioten die steeds rondjes renden. Pas toen de captains en luitenants actief gingen meedoen werd het interessant!
Image
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Postby Stepz » 19 Jun 2006, 16:28:48

smithers wrote:Bleach is in mijn ogen zoooveel beter. Vooral de humor...(Rukia met haar tekeningen...ruzie tussen Ichigo en zijn vader...schitterend!)

Ik vind je vergelijkingen met Naruto niet echt goed Stepz.

Ichigo probeert altijd de cool-guy te spelen terwijl Naruto zelden cool overkomt...alleen als het er écht op aan komt. Verder is het een joker en eerlijk gezegd erger ik me de laatste tijd behoorlijk aan hem (ook in de manga dus het ligt niet aan die fillers..)*kijk trouwens geen Natuto meer ..ze hebben het ff mooi verpest*. Ze zijn echt totaaal verschillend. Dat ze een ander soort haarkleur hebben dan normaal en toevallig een beetje geel/oranje is eigenlijk iets wat je wel vaker bij animés ziet (FMA heeft het ook).

Sasuke lijkt totaaal niet op Ishida... Ishida kan bijvoorbeeld erg goed kleren naaien > totaal niet cool dus. Iets wat Sasuke in feite altijd is (of probeert te zijn). * SPOLIER* Daarnaast is Ishida niet de laatste Quincy

Sakura is slim: Inoue is dom. Sakura is plat: Inoue niet echt :roll:. Sakura haat Naruto: Inoue is smooooorverliefd op Ichigo.

Rock Lee is een druktemaker... Chad zegt geen woord. Rock Lee heeft slimme kracht. Chad heeft domme kracht.

Het is een beetje zonde om die 2 series te vergelijken in mijn ogen. Het leuke aan Bleach is dat het op de één of andere manier meer hedendaags is. Naruto speelt zich af in een setting waarmee niemand zich kan identificeren hoewel ze wel walkytalkies hebben en tv kijken, maar goed...

Ik volg nu alleen de manga's van die 2....ben benieuwd hoe ze verlopen!


De vergelijkingen die ik maakte zijn toch gewoon correct? Ik zeg ook niet dat ze verder precies hetzelfde zijn... Je hebt verder ook wel gelijk hoor.
En idd, de humor in Bleach is echt supervet! ECHT komisch ja.
Maar ik vind de Naruto (op de fillers na dan) beter. En idd, de eerste 20 eps van Bleach vond ik erg tegenvallen. In Soul Society wordt het pas gaaf.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Stepz » 22 Jun 2006, 11:37:30

Bankai's ownen!
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby RinusMaximus » 22 Jun 2006, 11:56:50

Heb nu de eerste 25 afleveringen van Naruto gekeken. Vind de humor echt goed, maar wordt wel gek van die herhalingen. Er zit één aflevering bij waar ze rustig het hele verhaal vanaf het begin nog eens vertellen. Er zijn die aflevering maar 5 minuten nieuw.

Ik blijf het character Naruto geniaal vinden. Ik flikker steeds van mijn stoel van het lachen als hij weer loopt te schreeuwen dat hij de beste wordt.
User avatar
RinusMaximus
 
Posts: 728
Joined: 20 Mar 2006, 09:45:13
Location: Heerhugowaard

Postby Stepz » 23 Jun 2006, 05:15:21

De eerste 25 eps zijn nog nix ;)
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Steven » 23 Jun 2006, 09:30:53

Gister Chobits afgekeken en net de eerste 3 afleveringen van Elfen Lied gekeken. Belooft veel goeds! :D
Steven
 
Posts: 551
Joined: 28 Sep 2004, 13:21:38
Location: Netherlands

Postby Lan Di » 23 Jun 2006, 12:57:36

Stepz wrote:De eerste 25 eps zijn nog nix ;)

nou....die introductie met kakashi en die bellen is hetgeen wat me helemaal hooked maakte en dan nog de zabuza arc er achteraan.
Toegegeven het wordt inderdaad beter
Image
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Postby Drazic » 23 Jun 2006, 20:13:26

Lan Di wrote:
Stepz wrote:De eerste 25 eps zijn nog nix ;)

nou....die introductie met kakashi en die bellen is hetgeen wat me helemaal hooked maakte en dan nog de zabuza arc er achteraan.
Toegegeven het wordt inderdaad beter

Eigenlijk word het alleen maar slechter.
User avatar
Drazic
 
Posts: 898
Joined: 16 Aug 2003, 19:55:53

Postby Steven » 23 Jun 2006, 20:37:08

Drazic wrote:
Lan Di wrote:
Stepz wrote:De eerste 25 eps zijn nog nix ;)

nou....die introductie met kakashi en die bellen is hetgeen wat me helemaal hooked maakte en dan nog de zabuza arc er achteraan.
Toegegeven het wordt inderdaad beter

Eigenlijk word het alleen maar slechter.

Mwa, die saga met het Chuunin-exam kon ik ook nog wel waarderen. Die oorlog daarna ook. Maar daarna gaat het inderdaad stijl bergafwaarts. Erg jammer, ik kon de serie heel erg waarderen in het begin. :(
Steven
 
Posts: 551
Joined: 28 Sep 2004, 13:21:38
Location: Netherlands

Postby Stepz » 24 Jun 2006, 15:23:06

Maar dat is het 'm nou juist... da's eigenlijk niet de serie.... straks wordt het weer heel vet. Dit zijn alleen de fillers zodat de serie straks weer een beetje op voor loopt.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Steven » 24 Jun 2006, 15:50:49

Stepz wrote:Maar dat is het 'm nou juist... da's eigenlijk niet de serie.... straks wordt het weer heel vet. Dit zijn alleen de fillers zodat de serie straks weer een beetje op voor loopt.

I know, maar hoelang zijn er inmiddels al barslechte fillers, langer dan een jaar volgens mij. Ze hebben hierdoor toch een groot aantal Naruto-fans verloren, vrees ik.
Steven
 
Posts: 551
Joined: 28 Sep 2004, 13:21:38
Location: Netherlands

Postby Stepz » 24 Jun 2006, 15:54:52

True. Ze zijn nu geloof ik een jaar en twee of drie weken bezig ja...
En als ze niet gauw weer over gaan naar de originele series, ga ik ook pleite.
Maar de 'echte' serie zeg maar, vind ik gewoon erg vet.
Ik wil Naruto en z'n maatjes gewoon errug graag zien groeien, wat power betreft enzo.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Steven » 24 Jun 2006, 15:56:57

Stepz wrote:True. Ze zijn nu geloof ik een jaar en twee of drie weken bezig ja...
En als ze niet gauw weer over gaan naar de originele series, ga ik ook pleite.
Maar de 'echte' serie zeg maar, vind ik gewoon erg vet.
Ik wil Naruto en z'n maatjes gewoon errug graag zien groeien, wat power betreft enzo.

Ja precies, ik genoot ook enorm van Naruto, vooral de zoektocht naar de nieuwe Hokage vond ik erg vet. Maar bij 150 ben ik afgehaakt, toen werd het gewoon te onboeiend.
Steven
 
Posts: 551
Joined: 28 Sep 2004, 13:21:38
Location: Netherlands

PreviousNext

Return to Anime show

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group