naruto komt op tv!!!!!!

Voor alle Anime freaks onder ons.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, Markam, Fashion

Postby Markam » 08 Apr 2006, 20:58:30

Algje?
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby ricepuppet » 08 Apr 2006, 21:00:41

Ik zou het niet weten eigenlijk, en eigenlijk weet ik zelf niet eens wat ik heb gepost, en waar het uberhaupt op slaat. Ben een beetje versuft van het Mexicaans eten van een uur geleden :P
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Stepz » 11 Apr 2006, 09:59:35

Drazic wrote:
LKC wrote:persoonlijk snap ik die hele Naruto hype niet;
Ik vind het een bar slechte serie, met alle flashbacks, langdradige gesprekken, uitleg van dingen die je net zag, meer flashbacks en over the top character designs, halve episodes.
Zogenaamde Ninja stuff, her gebruikte animaties, Fillers.
Heb het geprobeerd te volgen, maar het lukte me gewoon weg niet.
Ik weet dat het een geliefde serie is, maar ik zou het niet op tv hoeven zien.

jep, al zou je de fillers natuurlijk gewoon kunnen overslaan doe ik ook meestal. Narutards moeten is echt goede shonen anime gaan kijken voor ze gaan zeggen dat Naruto de beste ooit is :P


Nou... zonder die fillers erbij, vind ik het toch wel één vd beste! En ik kijk al tekenfilms sinds ik geboren ben (1981). Dat hele verhaal eerst met Zabuza was best gaaf. Vooral op het einde!
Daarna met die Chuunin Exams in dat bos enzo. Vette shit hoor! Daarna het knokken gewoon en DAARNA nog 's die hele oorlog in de Konoha Village! Vette shit hoor! Ze gaan ook heerlijk op de characters' achtergronden in.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Lan Di » 11 Apr 2006, 11:22:44

Stepz wrote:
Drazic wrote:
LKC wrote:persoonlijk snap ik die hele Naruto hype niet;
Ik vind het een bar slechte serie, met alle flashbacks, langdradige gesprekken, uitleg van dingen die je net zag, meer flashbacks en over the top character designs, halve episodes.
Zogenaamde Ninja stuff, her gebruikte animaties, Fillers.
Heb het geprobeerd te volgen, maar het lukte me gewoon weg niet.
Ik weet dat het een geliefde serie is, maar ik zou het niet op tv hoeven zien.

jep, al zou je de fillers natuurlijk gewoon kunnen overslaan doe ik ook meestal. Narutards moeten is echt goede shonen anime gaan kijken voor ze gaan zeggen dat Naruto de beste ooit is :P


Nou... zonder die fillers erbij, vind ik het toch wel één vd beste! En ik kijk al tekenfilms sinds ik geboren ben (1981). Dat hele verhaal eerst met Zabuza was best gaaf. Vooral op het einde!
Daarna met die Chuunin Exams in dat bos enzo. Vette shit hoor! Daarna het knokken gewoon en DAARNA nog 's die hele oorlog in de Konoha Village! Vette shit hoor! Ze gaan ook heerlijk op de characters' achtergronden in.


JupJup, helemaal mee eens, en ik vond het ook gruwelijk vet dat de allerhoogste ninja (hokage) ging vechten. De fillers zijn inderdaad erg slecht en halen de serie naar beneden, maar als het goed is , is het filler seizoen over 3 weken voorbij en begint de goede shit weer
Image
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Postby Stepz » 11 Apr 2006, 12:48:24

Precies, nog even wachten en dan denk ik dat ons wachten wordt beloond!
En over de Third, hij vocht gewoon tegen de First en de Second! Te vet!!! King Enma erbij, echt een vette battle!
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Drazic » 11 Apr 2006, 20:28:14

Stepz wrote:
Drazic wrote:
LKC wrote:persoonlijk snap ik die hele Naruto hype niet;
Ik vind het een bar slechte serie, met alle flashbacks, langdradige gesprekken, uitleg van dingen die je net zag, meer flashbacks en over the top character designs, halve episodes.
Zogenaamde Ninja stuff, her gebruikte animaties, Fillers.
Heb het geprobeerd te volgen, maar het lukte me gewoon weg niet.
Ik weet dat het een geliefde serie is, maar ik zou het niet op tv hoeven zien.

jep, al zou je de fillers natuurlijk gewoon kunnen overslaan doe ik ook meestal. Narutards moeten is echt goede shonen anime gaan kijken voor ze gaan zeggen dat Naruto de beste ooit is :P



Ze gaan ook heerlijk op de characters' achtergronden in.

Naruto heb de saaiste flashbacks ooit en dan ga jij dat als een voordeel noemen? (niks tegen flashbacks in het algemeen hoor. One Piece heeft bijvoorbeeld hele goede vind ik)
User avatar
Drazic
 
Posts: 898
Joined: 16 Aug 2003, 19:55:53

Postby LKC » 12 Apr 2006, 21:30:38

Stepz wrote:
Drazic wrote:
LKC wrote:persoonlijk snap ik die hele Naruto hype niet;
Ik vind het een bar slechte serie, met alle flashbacks, langdradige gesprekken, uitleg van dingen die je net zag, meer flashbacks en over the top character designs, halve episodes.
Zogenaamde Ninja stuff, her gebruikte animaties, Fillers.
Heb het geprobeerd te volgen, maar het lukte me gewoon weg niet.
Ik weet dat het een geliefde serie is, maar ik zou het niet op tv hoeven zien.

jep, al zou je de fillers natuurlijk gewoon kunnen overslaan doe ik ook meestal. Narutards moeten is echt goede shonen anime gaan kijken voor ze gaan zeggen dat Naruto de beste ooit is :P


Nou... zonder die fillers erbij, vind ik het toch wel één vd beste! En ik kijk al tekenfilms sinds ik geboren ben (1981). Dat hele verhaal eerst met Zabuza was best gaaf. Vooral op het einde!
Daarna met die Chuunin Exams in dat bos enzo. Vette shit hoor! Daarna het knokken gewoon en DAARNA nog 's die hele oorlog in de Konoha Village! Vette shit hoor! Ze gaan ook heerlijk op de characters' achtergronden in.


Tja, het is gewoon een kwestie van smaak i guess,
zonder de fillers erbij; zou ik het denk ik nog net niet zo goed vinden als dat jij het vindt;
Ik heb niets tegen het verhaal zelf het is dat van net wat ik opnoemde wat me stoorde;
dat en er worden iedere keer een zooi characters er in gegooit, die naar mij smaak iets te "cool" ontworpen zijn, daar door vind ik dat de characters elkaar een beetje cancelen in ontwerp, snapt iemand wat ik bedoel?

Dat "Gasp!" effect is ook echt over used, als iedereen iedere keer zo onder de indruk is van iedereen zn moves, neemt dat ook wel een beetje weg in dat special move stuff.

misschien ben ik gewoon een zeur piet, die te veel op dat soort dingen let, maar het stoort me gewoon bij Naruto.
Image
User avatar
LKC
 
Posts: 1559
Joined: 06 Dec 2001, 15:14:20
Location: Netherlands

Postby Stepz » 16 Apr 2006, 16:51:34

@Drazic en LKC: Tuurlijk heeft iedereen z'n eigen mening, gelukkig maar!
En ik kan ook heel goed begrijpen dat sommige liever iets anders zien maarja.
Nog even over die 'Gasp' momenten.... daar heb je wel gelijk in ja.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Stepz » 29 May 2006, 16:25:26

Ok, nu ben ik die fillers ECHT meer dan zat!!!!
"Laughing Shino" is toch wel het toppunt!
Wat een kut ep...
Er zijn nu psies 50 filler eps geweest, hoop dat ze er nu echt mee nokken...
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby ricepuppet » 29 May 2006, 16:27:55

Met de hele serie graag, zijn we daar ook weer vanaf.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Stepz » 29 May 2006, 16:31:31

Hey Rice, heb jij weleens die eps gezien waar ze meededen aan die Chuunin exams?
Die waren echt wel goed hoor. Daarna die hele oorlog.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Drazic » 29 May 2006, 16:49:38

Stepz wrote:Hey Rice, heb jij weleens die eps gezien waar ze meededen aan die Chuunin exams?
Die waren echt wel goed hoor. Daarna die hele oorlog.

Echt goed waren ze niet hoor, Echt goed is bijvoorbeeld de Hunter Exam in Hunter X Hunter of Water 7 arc in One Piece :P
User avatar
Drazic
 
Posts: 898
Joined: 16 Aug 2003, 19:55:53

Postby ricepuppet » 29 May 2006, 16:51:36

Echt goed is als de serie stopt :P
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Stepz » 29 May 2006, 17:09:15

Rice.... als ik jou ooit 's tegenkom.... en dat gebeurt VAST wel, dan ga ik de HELE dag over Naruto praten! Prepare yourself 4 the SegaEvent! Mwoehahahaa! :twisted:
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Stepz » 09 Jan 2007, 20:12:51

Weet iemand wanneer de derde film precies uitkomt?
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

PreviousNext

Return to Anime show

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group