Teen Titans

Voor alle Anime freaks onder ons.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, Markam, Fashion

Postby smithers » 17 Apr 2006, 09:40:39

Ik vind het wel een coole serie...Heb dozens of Teen Titans comics liggen hier en de style (wat kinderlijker dan de comix) mag ik wel...Ook de animatie is wat mij betreft echt A-Okay, maar dat is weer ieder zijn ding...Ik zie de overeenkomsten met Japan niet echt hoor. En zeker niet qua verhaalsopbouw.

Iemand trouwens ook de nieuwe batman al gechecked?
User avatar
smithers
 
Posts: 2801
Joined: 27 Mar 2002, 13:04:50
Location: Utrecht

Postby Loempiavreter » 17 Apr 2006, 12:04:04

smithers wrote:Iemand trouwens ook de nieuwe batman al gechecked?


Zeker, sommige neiwue looks kon ik wel waarderen (Clayface een regelrechte Twelve kloon). Maar sommige redesign's pasten niet echt bij het character zoals bijvoorbeeld the Riddler.
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby Donny K. » 17 Apr 2006, 12:04:13

Nou, ik heb een paar comics kunnen bemachtigen en ik moet zeggen dat ze d'r daar veel stoerder uitzien inderdaad. Een stuk volwassener. Niet echt "teen" meer. Maar het hangt er echt vanaf welke je leest. In de echt oude comics zien ze d'r weer heel corny uit. De tekenfilmserie is wel heel kinderlijk gedaan en die wannabe anime effecten maken het nog ff een stuk minder serieus (vind ik) Maar het verhaal is goed genoeg om te blijven volgen.
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby smithers » 17 Apr 2006, 17:59:57

Loempiavreter wrote:
smithers wrote:Iemand trouwens ook de nieuwe batman al gechecked?


Zeker, sommige neiwue looks kon ik wel waarderen (Clayface een regelrechte Twelve kloon). Maar sommige redesign's pasten niet echt bij het character zoals bijvoorbeeld the Riddler.


Lekker off-topic maar laten we er maar een DC comics topic van maken he...

Ik vind eigenlijk de Riddler weer wel ok...De joker en de pinguin kunnen opeens enorm goed vechten, iets wat ik echt totaal niet relext vindt...Vooral de joker wordt zo naar beneden gehaald. Verder mag ik ook deze stijl weer erg graag! Vooral dat dit ook op de Nederlandse TV komt makes me happpy!
User avatar
smithers
 
Posts: 2801
Joined: 27 Mar 2002, 13:04:50
Location: Utrecht

Postby Loempiavreter » 17 Apr 2006, 19:08:03

smithers wrote:
Loempiavreter wrote:
smithers wrote:Iemand trouwens ook de nieuwe batman al gechecked?


Zeker, sommige neiwue looks kon ik wel waarderen (Clayface een regelrechte Twelve kloon). Maar sommige redesign's pasten niet echt bij het character zoals bijvoorbeeld the Riddler.


Lekker off-topic maar laten we er maar een DC comics topic van maken he...

Ik vind eigenlijk de Riddler weer wel ok...De joker en de pinguin kunnen opeens enorm goed vechten, iets wat ik echt totaal niet relext vindt...Vooral de joker wordt zo naar beneden gehaald. Verder mag ik ook deze stijl weer erg graag! Vooral dat dit ook op de Nederlandse TV komt makes me happpy!


En nog in het engels ook :P

Joker vond ik wel ok. Pinguin vond ik altijd al een sukkel dus dat boeit me niet (samen met de Mad Hatter vind ik hun de meest waardeloze criminelen in het DC universum).
Ik hoop dat ze van Bane niet weer een herzenloze henchman maken... Bane was vooralsnog de enige die wist te winnen van Batman door strategie.
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Previous

Return to Anime show

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group