kan iemand me hieraan helpen ?

Voor alle Anime freaks onder ons.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, Markam, Fashion

kan iemand me hieraan helpen ?

Postby wrestlemaniac » 24 Jan 2006, 09:59:37

Hoi,

Ik ben al vrij lang op zoek naar een paar series, zowel de manga's als anime's ervan,maar tis erg moeilijk te vinden, zelfs op ebay trouwens ( en ik heb overigens geen visa/paypal dus ebay is zowiezo een lastige zaak voor me)

het gaat dus om wrestling-related series, de eerste heet Tiger Mask en die is al vrij oud hoor (denk dat er ook wel een nieuwere,2de versie van is geweest).....gaat dus over de wrestler Tiger Mask, de naam zegt het zelf al,een wrestler die een tijger masker draagt, bestaat in het echt ook trouwens ( de anime serie heeft de echte wrestler geinspireerd).


De tweede is thunder liger en ik weet alleen over het bestaan van de boeken maar er schijnt ook een tv serie te zijn geweest vroeger.....ik weet niet of de serie echt over wrestling gaat maar in elk geval bestaat er in het echt ook een wrestler genaamd thunder liger,die zijn inspiratie haalde uit die manga's ( vooral het kostuum dan) dus ik wil best de mangas wel eens vastkrijgen ooit.

En dan tenslotte nog de serie kinnikuman of ook wel bekend als ultimate muscle dat is al een erg lang lopende serie en ik heb op een paar sites al dvd's gezien maar daar staan dan altijd maar 3 of 4 afleveringen op, ik heb liever ineens een heel seizoen ofzo, of nog beter,de complete serie (tot nu toe).

Voor zover ik weet zijn dat de enige series die over wrestling gaan, en als verzamelaar en anime fan wil ik al die shows toch ooit een x te zien krijgen, als iemand me eraan kan helpen hoor ik het graag.....!!

Ohja er is nu ook een nieuwe serie baki the grappler maar ik ben nog niet zeker of het wel met wrestling te maken heeft,volgens mij is het gewoon vechten.....heb er eens een trailer van gezien en ik kon i nelk geval geen worstel-move bespeuren.
wrestlemaniac
 
Posts: 52
Joined: 23 Jan 2006, 18:47:12
Location: belgie

Postby Stepz » 24 Jan 2006, 10:20:19

Tiger Mask en Thunder Liger ken ik beide als worstelaars ja, maar heb er nog nooit een manga of anime van gezien.
Grappler Baki moet je zien te downloaden. Zover ik weet is alleen de film op dvd gekomen (en die heb ik). Da's niet echt een worstelanime, maar er komen allemaal verschillende martial arts in voor. De serie is alleen wel veeeeeel vetter! Dan wilt ie het opnemen tegen zijn vader die zwaar ass kickt! Als je een beetje gaat zoeken vind je daar wel downloads voor op het net. Helaas kan ik je bij de anderen niet helpen...
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Re: kan iemand me hieraan helpen ?

Postby Loempiavreter » 24 Jan 2006, 12:11:44

wrestlemaniac wrote:Hoi,

Ik ben al vrij lang op zoek naar een paar series, zowel de manga's als anime's ervan,maar tis erg moeilijk te vinden, zelfs op ebay trouwens ( en ik heb overigens geen visa/paypal dus ebay is zowiezo een lastige zaak voor me)

het gaat dus om wrestling-related series, de eerste heet Tiger Mask en die is al vrij oud hoor (denk dat er ook wel een nieuwere,2de versie van is geweest).....gaat dus over de wrestler Tiger Mask, de naam zegt het zelf al,een wrestler die een tijger masker draagt, bestaat in het echt ook trouwens ( de anime serie heeft de echte wrestler geinspireerd).


De tweede is thunder liger en ik weet alleen over het bestaan van de boeken maar er schijnt ook een tv serie te zijn geweest vroeger.....ik weet niet of de serie echt over wrestling gaat maar in elk geval bestaat er in het echt ook een wrestler genaamd thunder liger,die zijn inspiratie haalde uit die manga's ( vooral het kostuum dan) dus ik wil best de mangas wel eens vastkrijgen ooit.

En dan tenslotte nog de serie kinnikuman of ook wel bekend als ultimate muscle dat is al een erg lang lopende serie en ik heb op een paar sites al dvd's gezien maar daar staan dan altijd maar 3 of 4 afleveringen op, ik heb liever ineens een heel seizoen ofzo, of nog beter,de complete serie (tot nu toe).

Voor zover ik weet zijn dat de enige series die over wrestling gaan, en als verzamelaar en anime fan wil ik al die shows toch ooit een x te zien krijgen, als iemand me eraan kan helpen hoor ik het graag.....!!

Ohja er is nu ook een nieuwe serie baki the grappler maar ik ben nog niet zeker of het wel met wrestling te maken heeft,volgens mij is het gewoon vechten.....heb er eens een trailer van gezien en ik kon i nelk geval geen worstel-move bespeuren.


Jij hier!? Welkom :P
Was Thunder Liger trowuens geen Live action serie.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby Stepz » 24 Jan 2006, 22:26:03

Hij was iig een echte worstelaar. Hij had altijd de bruutste stunts man! Echt te vet! Dikke salto's achterover, tegenstander knock-out!
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby wrestlemaniac » 24 Jan 2006, 22:40:52

Liger worstelt nog steeds ja, en alhoewel hij niet meer zo'n halsbrekende stunt uithaalt,blijft hij erg goed en het is echt een "legend" in de wrestling wereld !

in '96 maakte hij bekend dat hij een hersentumor had en hij is er gelukkig goed doorgekomen, maar heeft sindsdien zen stijl wel wat aangepast, ipv een high-flyer is ie nu een technishe wrestler geworden ( hij blijft dus meer op de grond nu).

Een live-serie is er niet geweest maar wel een film " thunder liger : fist of thunder" en die heb ik wel 8)

Dat gaat natuurlijk ook over wrestling,en dan neemt ie het op tegen een andere wrestler die een vriend van liger heeft vermoord in de ring, en dan uiteindelijk gaan ze het buiten uitvechten en veranderen ze allebei in monsters ( vreemde sh*t hoor, maarja wat wil je, het komt weer uit japan...)

Kijk hier maar effe :

http://xoomer.virgilio.it/amasoni2002/s ... nder_(1995).htm

Links int scherm zie je klein plaatje van liger als hij getransformeerd is op het einde, vet kostuum wel :P
wrestlemaniac
 
Posts: 52
Joined: 23 Jan 2006, 18:47:12
Location: belgie

Postby Stepz » 25 Jan 2006, 09:21:28

Haha, heeft iemand The Guyver films gezien? Hehe, zo ziet dat pak eruit, best wel cool. :D
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Giel » 25 Jan 2006, 16:08:19

Kinnikuman heeft geen NL/USA licentie, dus tenzij je Spaans of Frans kan(daar wel een licentie) heb je er niks aan, en alle engelstalige DVD's die je op Ebay ziet zijn bootlegs. Baki The Grappler is wel gelicenseerd in Amerika, en verschijnt, zoals met anime gebruikelijk is, met 4-5 eps per dvd.
User avatar
Giel
 
Posts: 697
Joined: 19 Apr 2005, 14:32:43
Location: Amsterdam

Postby wrestlemaniac » 25 Jan 2006, 17:10:53

de site waar ik het over had was deze :

http://www.import-action.com/anime-dvd- ... econd.html

Dit is tot nu toe het beste wat ik kan vinden, en dan bedoel ik, vrij veel episodes, redelijke prijs, en nog engelse subtitles ook, klinkt bijna te mooi om waar te zijn lol

En dan verder had ik nog dit :

http://www.animenation.com/fp16862.html

Hier is het dan zelfs engels gesproken,maar je hebt maar 4 eps en ze zijn bijna even duur als die andere site, waar je dan wel ineens veel meer episodes hebt voor je geld...

Vraag me alleen welke betrouwbaar is en of het officiele dvd's zijn ofniet.....alé niet dat dat me veel boeit hoor, als ik de serie heb, en het beeld is goed, maakt het mij niet uit of het kopies / bootleg is.
wrestlemaniac
 
Posts: 52
Joined: 23 Jan 2006, 18:47:12
Location: belgie

Postby General Wong » 27 Jan 2006, 15:34:03

Site 1: bootleg
Site 2: official
De enige échte Vietnamese Tijger

Image
Play-Asia-Coupon, gratis coupons!
User avatar
General Wong
De enige échte Vietnamese Tijger!
 
Posts: 2501
Joined: 19 Sep 2004, 18:03:37
Location: Delft


Return to Anime show

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group