Streetfighter / SNK - Match jezelf

Voor alle Anime freaks onder ons.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, Markam, Fashion

Postby shin_remy » 18 Jan 2006, 13:08:09

whahahaaha LOL :lol:


charlie is tog ook dood, Gen tog ook, zoveel zijn er dood!!! Als ze nog zouden leven dan........
3S !!!!!!!!
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby Stepz » 18 Jan 2006, 13:15:59

Zover ik weet was Gen ernstig ziek en gaat iedereen ervan uit dat ie dood is, maar dat is nog nooit geconfirmed. Charly leeft nog.... hoop ik :cry:

Ik vraag me gewoon af waarom Gouki nooit als eindbaas heeft opgetreden...
DE evil-guy bij uitstek en hij doolt maar een beetje rond...
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby shin_remy » 18 Jan 2006, 13:46:02

Gen is dood en Charlie is al helemaal dood als een mothafucker :)
3S !!!!!!!!
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby Loempiavreter » 18 Jan 2006, 14:47:13

shin_remy wrote:oke hier komen we nergens mee,

ik ken jou tog nie overtuigen dat gouki sterker is, geloof maar wat je wil geloven jonge :lol:

Akuma :
blies in Alpha een hele eiland op in 1 klap, zonder moeite
Hij sloeg de Eyers Rock kapot in 1 klap
Misogi split hij hele bergen
Hij Blies een comeet op rond de street fighter 3 saga, groote van 1/3 van de wereld
met 1 stamp op de grond laat hij de aarde beven

oro can't beat him, akuma's strongest street fighter, ''sepreme master of the fists''

Top tier lijst van Capcom
1. Akuma ( nog de normale versie van hem :twisted: )
2. Oro
3. Gill
4. M. Bison
5. Evil Ryu

moet ik hem verder afmaken???, ik heb alles op me com jonge :wink:


Tisk Tisk... Oro in zonder 1 gesealde arm blaast hem zo op :P Gouki mag zich dan wel Master of the Fist noemen maar dat is ie nog lang niet... Nee hij heeft nog niet zoveel ervaring als Oro.

Oro is Canon wise met gesealde hand misschien slapper, maar als hij ze unsealed heeft dan is hij misschien net iets sterker dan Shin Gouki... Als hij al 2e staat met z'n sterkste hand gesealed dan moet je eens indenken als hij ze allebij gaat gebruiken ;)

maar goed Kesnhiro en Raoh slaan Gouki al helemaal dood. Er is maar 1 Fist King en dat is Raoh!

@Stepz

De manga is niet Canon ;)
Bison met psycho drive is sterk, maar lang niet zo sterk als Gill. Maar toendertijd was Akuma niet eens zo sterk. Pas in Street Fighter 3 is hij krachtig.

Gen is wel sterk maar komt dus echt niet in de buurt van Oro en Gouki (Gouki SF3 wise). Tegen Alpha Gouki kon hij misschien nog wel, maar Sf3 Gouki word hij platgewalst.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby Stepz » 18 Jan 2006, 15:09:07

'k Zeg ook niet dat Gen 1st Class is hoor.
Anywayz, ik vind dat ze in SF4 oude chara's moeten gaan gebruiken, maar dan wel met nieuwe moves en nieuwe outfits.
Weet ik veel, desnoods maken ze Oro de overgrootopa van Gen 8)
Ik wil gewoon weer wat nieuws!
En Bison is voor mij nog steeds DE eindbaas!
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby blackdragon » 18 Jan 2006, 15:16:21

Ja voor mij blijft Bison ook de eindbaas, oude characters mogen wel terugkomen maar niet teveel. Gewoon diegene die favoriet zijn in de gehele serie.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Loempiavreter » 18 Jan 2006, 15:21:36

Stepz wrote:'k Zeg ook niet dat Gen 1st Class is hoor.
Anywayz, ik vind dat ze in SF4 oude chara's moeten gaan gebruiken, maar dan wel met nieuwe moves en nieuwe outfits.
Weet ik veel, desnoods maken ze Oro de overgrootopa van Gen 8)
Ik wil gewoon weer wat nieuws!
En Bison is voor mij nog steeds DE eindbaas!


Nee mij niet gooi de hele cast eruit behalve Ryu, Gouki en Chun Li (ander blijven de Chun fanboys zeuren) ofzo die blijven de Iconen van Street Fighter.

Ik wil gewoon frisse nieuwe cast :).
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby Stepz » 18 Jan 2006, 18:05:54

*Mwoa... Ken mag er van mij uit...
Als Capcom hem nou laat overrijden door een bus ofzo... of dat ie deprissief wordt (want hij wint nooit wat...) en continu naar de fles grijpt en zich op slot dooddrinkt. Dat zou idd wel cool zijn...
*Hugo doet een trio met Zangief en dat chickie van 'm (die dus een travo is) en dan krijgen ze alledrie aids, dood, klaar.
*Makoto komt er eindelijk achter dat ze een jongen is, waardoor zij ook in een diepe depressie valt en zo in een inrichting belandt.
*Remy komt GVD eindelijk uit de kast en verteld iedereen dat ie bi is. Daarnaast leeft zijn zus (zus was het toch?) weer en daar doet ie het ook mee!

Zo... wie hebben we nog meer?

*Q geeft het vechten ook op, want hij krijgt een rol in The Wizard of Oz, waar ie als verroeste Tin Man mag optreden... Uiteindelijk is ie echt verroest op de wc... iedereen vergeet 'm en niemand mist 'm. 35 jaar later (zo rond Street Fighter 17) vinden ze hem met een versteende drol onder zijn anus. Ook dood, lekker dat schiet al op.
*Yun & Yang waren aan het skateboarden, vielen allebei tegelijk van de trapleuning. Yun brak z'n nek en was morsdood en Yang was vanaf z'n nek verlamd... No bootycall for Yang anymore!
*Necro werd gearresteerd wegens pedofilie, daarnaast kwamen ze erachter waarom ie Necro heette -> http://nl.wikipedia.org/wiki/Necrofilie
*Twelve dacht: "Goh wat is dat rare rode knopje op m'n rug?". Bleek z'n Self Destruct Button te zijn... tja, daar kwam ie een beetje laat achter...
*Urien werd model voor een gayblad en mocht daar bijna elke maand in z'n sexy luier model staan. Hij werd wereldberoemd in de gayscene en vocht nooit meer.
*Alex laat ik leven.
*Bison komt terug en eet Gill op.
*Oh ja, Dan komt ook terug en wint SF4.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Loempiavreter » 18 Jan 2006, 18:08:26

Stepz wrote:*Mwoa... Ken mag er van mij uit...
Als Capcom hem nou laat overrijden door een bus ofzo... of dat ie deprissief wordt (want hij wint nooit wat...) en continu naar de fles grijpt en zich op slot dooddrinkt. Dat zou idd wel cool zijn...
*Hugo doet een trio met Zangief en dat chickie van 'm (die dus een travo is) en dan krijgen ze alledrie aids, dood, klaar.
*Makoto komt er eindelijk achter dat ze een jongen is, waardoor zij ook in een diepe depressie valt en zo in een inrichting belandt.
*Remy komt GVD eindelijk uit de kast en verteld iedereen dat ie bi is. Daarnaast leeft zijn zus (zus was het toch?) weer en daar doet ie het ook mee!

Zo... wie hebben we nog meer?

*Q geeft het vechten ook op, want hij krijgt een rol in The Wizard of Oz, waar ie als verroeste Tin Man mag optreden... Uiteindelijk is ie echt verroest op de wc... iedereen vergeet 'm en niemand mist 'm. 35 jaar later (zo rond Street Fighter 17) vinden ze hem met een versteende drol onder zijn anus. Ook dood, lekker dat schiet al op.
*Yun & Yang waren aan het skateboarden, vielen allebei tegelijk van de trapleuning. Yun brak z'n net en was morsdood en Yang was vanaf z'n nek verlamd... No fucking for Yang anymore!
*Necro werd gearresteerd wegens pedofilie, daarnaast kwamen ze erachter waarom ie Necro heette -> http://nl.wikipedia.org/wiki/Necrofilie
*Twelve dacht: "Goh wat is dat rare rode knopje op m'n rug?". Bleek z'n Self Destruct Button te zijn... tja, daar kwam ie een beetje laat achter...
*Urien werd model voor een gayblad en mocht daar bijna elke maand in z'n sexy luier model staan. Hij werd wereldberoemd in de gayscene en vocht nooit meer.
*Alex laat ik leven.
*Bison komt terug en eet Gill op.
*Oh ja, Dan komt ook terug en wint SF4.


Jonge Q is de enige die terug moet komen :P Hij gaat iedereen stalken, want hij is een robot van de CIA.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby Stepz » 18 Jan 2006, 18:10:31

Kerel, hij stalkte al in SF II in de Ken stage... *zucht*
Nou ja, ik vind het eigenlijk ook wel een hele brute chara, hij moet alleen wel uit die low-tier lijst, anders brei ik er alsnog een eind aan!
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Loempiavreter » 18 Jan 2006, 18:19:38

Voor iedereen die het nog niet wist:

Q
Well who or what is Q?

Simple he's capcom's tribute to Robotto Keiji or "K" (that's what they call him the most, K. K=Q)

Image
Robotto Keiji is a series similar to the power rangers

He's not human but a robot, when you shock him with necro you wil see his full body instead of a skeleton. So he doesn't have bones but an exo-skeleton.

He does have a "Human" disguise, look at his ending. You will see 3 CIA people one is a black guy with a red tie and a white shirt.. now when his 2 assistants leaves him alone, you will see a shadow of Q on the screen. This implies that the guy changed into Q en does his "K" like pose.

Now his CIA cover is also a tribute to Robotto Keiji's detective work, since Keiji's alias was a detective.

But we'll never know who made Q, and for what purpose.


Street Fighter zit altijd vol met hommages naar Televisie materiaal.

Q = K (Robotto Keiji)
Balrog/Vega = Sunagumo (HnK)
Rolento = Colonel Golan (HnK)
Twelve = T-1000 (terminator)
Zangief = Gouda (HnK)
Dhalsim = Yoga Master (Master of the Flying Guillotine)
M. Bison/Balrog = Mike Tyson
Fei Long = Bruce Lee
Hugo = Andre the Giant
Eagle = Freddy Mercury
--- Weet niet zeker voor de volgende:
Gen = Master of the Flying Guillotine (Master of the flying Guillotine)

Dus gok ik er op dat de volgende ook vol zit naar tv verwijzingen.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby Stepz » 18 Jan 2006, 18:46:41

Dat van Eagle wist ik nie!
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby shin_remy » 18 Jan 2006, 21:31:53

@ Loempiavreter : KK LOL, Oro met 1 arm is minder sterk dan NORMALE AKUMA, ookal gerbuikt hij 2 armen, dan gaat Gouki gewoon naar SHIN GOUKI, en dan gaat Oro kapoet!!!!!! Shun Goku Satsu, Misogi, KongouKokuretsuzan, flikker op man hij blaast hem op samen met het hele eiland in 1 klap. Lees die comics, Gouki is veeeel verder dan jij denk lol. Op andere forums wordt hij vergeleken met Goku ssj 3 :!: :!: :!: :shock:

En nog iets : Akuma HEEFT tegen Gill gevochten, in eind van Street Fighter Alpha 3!!!! Ze waren gelijk!!! En dat was in Alpha en Gen was overig niet de enigste die de SHUN GOKU SATSU overleefde, Gill ook door resurection!!!!

LOL :roll:
3S !!!!!!!!
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby Loempiavreter » 18 Jan 2006, 21:36:09

shin_remy wrote:@ Loempiavreter : KK LOL, Oro met 1 arm is minder sterk dan NORMALE AKUMA, ookal gerbuikt hij 2 armen, dan gaat Gouki gewoon naar SHIN GOUKI, en dan gaat Oro kapoet!!!!!! Shun Goku Satsu, Misogi, KongouKokuretsuzan, flikker op man hij blaast hem op samen met het hele eiland in 1 klap. Lees die comics, Gouki is veeeel verder dan jij denk lol. Op andere forums wordt hij vergeleken met Goku ssj 3 :!: :!: :!: :shock:

En nog iets : Akuma HEEFT tegen Gill gevochten, in eind van Street Fighter Alpha 3!!!! Ze waren gelijk!!! En dat was in Alpha en Gen was overig niet de enigste die de SHUN GOKU SATSU overleefde, Gill ook door resurection!!!!

LOL :roll:


Comics zijn non Canon ;)

No way dat Shin Gouki, Unsealed Oro zo verslaat... Ze zijn allebij gewoon te krachtig. Waarschijnlijk blazen ze de planeet op terwijl ze vechten. Het is wel zo dat Oro gewoon meer ervaring heeft dan gouki. And Knowledge is power 8) nu jij :)
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby shin_remy » 18 Jan 2006, 21:55:34

klopt, Knowledge is power !!

denk je dat akuma die nie heeft!! Zeker wel minder, maar volgens Capcom is gewoon Akuma het sterkst.

ja de comics zijn non canon maar laten wel degelijk zien hoe het er aan toe gaat in de sf universe en dan zie je gewoon dat akuma egt gewoon de sterkste is.

Tussen Akuma en Oro zal het nie veel schelen, maar als tie op z'n sterkst is kan oro gewoon nix meer!! Oro zal zeker slimmer zijn, maar Akuma overweldigd hem gewoon door zijn kracht. Ik wil hem Misogi wel eens zien blokken of Shun Goku Satsu.

De hele leven van Akuma bestaat uit vechten, vechten, vechten, vechten. Hij heeft meer tegenstanders verslagen dan oro hoor!! Oro is oud!! en heeft niet veel meer te leven net als Gen!! De leeftijd verzwakt hem, Akuma WORDT NIET OUD!!!!!!!!!!!!!!! Hij blijft leven tot iemand hem afmaakt!! Cammy houdt Gouki nog niet eens bij van snelheid, Ja leuk dat Oro slimmer is maar geloof me en geloof capcom nou maar Oro kan Akuma NIET verslaan
3S !!!!!!!!
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

PreviousNext

Return to Anime show

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group