Waardeloze (anime) Series

Voor alle Anime freaks onder ons.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, Markam, Fashion

Postby blackdragon » 10 Oct 2005, 18:17:53

kevin wrote:
shin_remy wrote:
ricepuppet wrote:
kevin wrote:lelijkste ''anime'' die ik ooit gezien heb is streetfighter...


Streetfighter 'wat'? De eerste film, de Alpha? Alpha was echt bout. Dat was toch met die eindscene waar Ken en Ryu in een fabriek met M.Bison vechten, en een of andere experiment Ken tevoorschijn komt?

Tevens denk ik dat je gewoon Shin Remy wilt fokken :)


joh hahah :P ken hem langer dan vandaag :wink: :wink:

jij weet zelfs dondersgoed dat ik het gewoon een schijtanime vind ;)
heb nog nooit iets zo lelijk getekend gezien.


Vond hem niet een zo slecht getekend, oke er had wel wat meer spanning in gemogen. Opzich vond ik het wel een redelijke Anime.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby shin_remy » 10 Oct 2005, 22:06:00

ja tis japanse smaak he, het was eigenlijk meer bedoeld als verhaal, en LELIJK GETEKEND IS HIJ ZEKER NIE, TIS OUDERWETS MAAR VOOR DIE TIJD IS TIE ZEKER MOOOI GETEKEND........
Last edited by shin_remy on 11 Oct 2005, 10:17:35, edited 1 time in total.
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby ricepuppet » 10 Oct 2005, 23:52:43

Blow je voordat je online gaat ofzo? Damn.

In elk geval, de Tekken film is de hele serie onwaardig. Ik ben het met LKC totaal eens. Wat een rukfilm, tot de ondertiteling aan toe. Echt een animatiefilm die ze rap hebben uitgebracht 'omdat' het misschien wel leuk zou zijn.

En die 1ste SF film mag dan wel oud zijn, dat zegt nog niks. De animaties zijn nog steeds meesterlijk.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Stepz » 11 Oct 2005, 20:33:57

Helemaal mee eens!
Ik wilde de Tekkenfilm toch hebben vanwege m'n Tekkencollectie etc. maar goed is ie zeker niet.

Zometeen hebben we dus vier (de Amerikaanse serie niet meegeteld, die's bout!) verschillende getekende animes van SF (SF2, SFV, SF alpha en SF alpha generations). Ik vind ze allemaal top behalve SFV.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Loempiavreter » 11 Oct 2005, 20:42:09

Stepz wrote:Helemaal mee eens!
Ik wilde de Tekkenfilm toch hebben vanwege m'n Tekkencollectie etc. maar goed is ie zeker niet.

Zometeen hebben we dus vier (de Amerikaanse serie niet meegeteld, die's bout!) verschillende getekende animes van SF (SF2, SFV, SF alpha en SF alpha generations). Ik vind ze allemaal top behalve SFV.


De 1e Tekkaman ken ik ja ben nog op zoek naar de hele serie maar is moeilijk te vinden :(

De 1e Tekkaman heete toch gewoon Tekkaman en is 1 van Tatsunoko's 4 "hero" show's (samen met Casshan, Gatchaman en Hurricane Polymer).

Image

En de andere 3:

Image
Image
Image
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby Stepz » 14 Oct 2005, 15:43:27

Gatchaman of ook wel bekend als Eagleriders of Battle of the Planets was wel vet ja en volgens mij ook idd van hem.
Ook Casshern ja. Een leuke serie uit '73. Heb je die nieuwe film al gezien?
Vette shit hoor!
En die laatste ken ik niet....
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Loempiavreter » 14 Oct 2005, 17:35:00

Stepz wrote:Gatchaman of ook wel bekend als Eagleriders of Battle of the Planets was wel vet ja en volgens mij ook idd van hem.
Ook Casshern ja. Een leuke serie uit '73. Heb je die nieuwe film al gezien?
Vette shit hoor!
En die laatste ken ik niet....


Het is Casshan neit Casshern, Casshern is de nieuwe film titel. Hurican Polymer is de minst bekende ja, maar zeker niet slecht, Casshan is d emeest duistere van de 4.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby Stepz » 15 Oct 2005, 16:30:53

Ik dacht eigenlijk dat Casshan niet zo duister was? Maja, om eerlijk te zijn heb ik nog nooit een hele ep gezien van Casshan.

Weet je toevallig wat het verschil is tussen Gatchaman, Eagleriders en Battle of the Planets? Of zijn de namen alleen anders? Ik d8 dat BotP de Amerikaanse naam was voor Gatchaman, maar een aantal jaren geleden toen het nog op Fox Kids kwam heette het Eagleriders...

En kent 1 van jullie nog Voltron? Dat was pas vette shit! Alleen is de Japanse shit veeeeeeeeeel beter en duisterder. In de Japanse eps gaat 1 vd coolste gasten in het begin al dood en dan komt zijn tweelingbroer terug, maar in de USA ging die knakker nooit dood en overleefde hij het... Echter was het wel hetzelfde als in Japan, maar deden ze alsof hij nooit dood ging. Ze synchroniseerde die shit zo en de tweelingbroer werd dus gewoon weer die ene gozer (dacht dat ie Lars heette ofzo...).
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Loempiavreter » 15 Oct 2005, 16:39:38

Stepz wrote:Ik dacht eigenlijk dat Casshan niet zo duister was? Maja, om eerlijk te zijn heb ik nog nooit een hele ep gezien van Casshan.

Weet je toevallig wat het verschil is tussen Gatchaman, Eagleriders en Battle of the Planets? Of zijn de namen alleen anders? Ik d8 dat BotP de Amerikaanse naam was voor Gatchaman, maar een aantal jaren geleden toen het nog op Fox Kids kwam heette het Eagleriders...

En kent 1 van jullie nog Voltron? Dat was pas vette shit! Alleen is de Japanse shit veeeeeeeeeel beter en duisterder. In de Japanse eps gaat 1 vd coolste gasten in het begin al dood en dan komt zijn tweelingbroer terug, maar in de USA ging die knakker nooit dood en overleefde hij het... Echter was het wel hetzelfde als in Japan, maar deden ze alsof hij nooit dood ging. Ze synchroniseerde die shit zo en de tweelingbroer werd dus gewoon weer die ene gozer (dacht dat ie Lars heette ofzo...).


Eagle Riders was de vertaling van Gatchaman 2. Die op Fox Kids was gewoon Gatchaman 2.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Previous

Return to Anime show

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 17 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group