Waardeloze (anime) Series

Voor alle Anime freaks onder ons.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, Markam, Fashion

Postby shin_remy » 06 Oct 2005, 14:05:33

ricepuppet wrote:
kevin wrote:lelijkste ''anime'' die ik ooit gezien heb is streetfighter...


Streetfighter 'wat'? De eerste film, de Alpha? Alpha was echt bout. Dat was toch met die eindscene waar Ken en Ryu in een fabriek met M.Bison vechten, en een of andere experiment Ken tevoorschijn komt?

Tevens denk ik dat je gewoon Shin Remy wilt fokken :)


joh hahah :P ken hem langer dan vandaag :wink: :wink:
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby kevin » 06 Oct 2005, 14:09:55

shin_remy wrote:
ricepuppet wrote:
kevin wrote:lelijkste ''anime'' die ik ooit gezien heb is streetfighter...


Streetfighter 'wat'? De eerste film, de Alpha? Alpha was echt bout. Dat was toch met die eindscene waar Ken en Ryu in een fabriek met M.Bison vechten, en een of andere experiment Ken tevoorschijn komt?

Tevens denk ik dat je gewoon Shin Remy wilt fokken :)


joh hahah :P ken hem langer dan vandaag :wink: :wink:

jij weet zelfs dondersgoed dat ik het gewoon een schijtanime vind ;)
heb nog nooit iets zo lelijk getekend gezien.
Image
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Postby Stepz » 09 Oct 2005, 15:34:51

ricepuppet wrote:
shin_remy wrote:
-ArNo- wrote:Ik zag me laatst toch een lelijke tekenfilm op MTV, verschrikkelijk. Wat was dat gay!


hahah je bedoel eaon flux ik vin die wel vet!!! mischien omdat ik da mischien volg!! :wink:


Aeon Flux is al ongelooflijk oud. Begin jaren '90 is die samen uitgebracht met 'The Maxx' (kenners weten waarover ik praat) de stijl is heel weird. Dezelfde animators hebben aan Phantom 2040 en een aflevering van The Animatrix gewerkt. Persoonlijk vind ik het wel apart, mooi. Maar niet iets om heel lang naar te kijken.

In het verleden keek ik er wel eens nacht's naar (+ The Maxx, dat was holy vet) maar de verhaallijn irriteerde me mateloos, omdat deze te ingewikkeld was. Als het goed is, komt er volgend jaar een 'echte' film uit van Aeon Flux. Daarbij wordt gelijk alles overboord gegooid, want die film hoort gewoon een animatiefilm te zijn, en niet een gewone film.


Ik heb alle afleveringen van The Maxx en dat is idd retegaaf! Dat was toen altijd met The Oddities op MTV ja. En Aeon Flux is idd door dezelfde makers gemaakt als die van de Phantom (wel de nieuwe) en die vd Animatrix (met die atleet). Ik vond Flux ook wel grappig.

Weet je wat ik vroeger echt kut vond? Van die meiden series! Zoals Jem, My Little Pony en Candy Candy!!!!! Oh my f*cking God!!!! Candy Candy...één van de eerste animeseries op de NL'se tv. Kwam oorspronkelijk uit de 70's...
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Stepz » 09 Oct 2005, 15:37:58

kevin wrote:
shin_remy wrote:
ricepuppet wrote:
kevin wrote:lelijkste ''anime'' die ik ooit gezien heb is streetfighter...


Streetfighter 'wat'? De eerste film, de Alpha? Alpha was echt bout. Dat was toch met die eindscene waar Ken en Ryu in een fabriek met M.Bison vechten, en een of andere experiment Ken tevoorschijn komt?

Tevens denk ik dat je gewoon Shin Remy wilt fokken :)


joh hahah :P ken hem langer dan vandaag :wink: :wink:

jij weet zelfs dondersgoed dat ik het gewoon een schijtanime vind ;)
heb nog nooit iets zo lelijk getekend gezien.


Dat was geen Alpha. Alpha is super geanimeerd. De serie die jij bedoeld is Street Fighter V. En die is idd gaar..... Ryu die een Hadoken leert van Dhalsim, WTF?! Charly heet gewoon Charly Nash, terwijl Nash de Japanse naam was van Charly... nu hebben ze die twee namen gewoon bij elkaar gedaan en hij lijkt Goddamned niet eens op de Alpha Charly/Nash!
Nee, Alpha/Zero is vet.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby shin_remy » 09 Oct 2005, 15:40:46

Stepz wrote:
kevin wrote:
shin_remy wrote:
ricepuppet wrote:
kevin wrote:lelijkste ''anime'' die ik ooit gezien heb is streetfighter...


Streetfighter 'wat'? De eerste film, de Alpha? Alpha was echt bout. Dat was toch met die eindscene waar Ken en Ryu in een fabriek met M.Bison vechten, en een of andere experiment Ken tevoorschijn komt?

Tevens denk ik dat je gewoon Shin Remy wilt fokken :)


joh hahah :P ken hem langer dan vandaag :wink: :wink:

jij weet zelfs dondersgoed dat ik het gewoon een schijtanime vind ;)
heb nog nooit iets zo lelijk getekend gezien.


Dat was geen Alpha. Alpha is super geanimeerd. De serie die jij bedoeld is Street Fighter V. En die is idd gaar..... Ryu die een Hadoken leert van Dhalsim, WTF?! Charly heet gewoon Charly Nash, terwijl Nash de Japanse naam was van Charly... nu hebben ze die twee namen gewoon bij elkaar gedaan en hij lijkt Goddamned niet eens op de Alpha Charly/Nash!
Nee, Alpha/Zero is vet.


indd... en the japanse street fighter 2 animated movie met evil ken aan het eind was ook uber :P
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby Stepz » 09 Oct 2005, 16:00:57

?
Die heb je toch ook gewoon in de PAL en de US versies?
Je bedoelt toch gewoon Ken die gebrainwashed is? Of zit je me nu te fucken :shock:
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby shin_remy » 09 Oct 2005, 16:05:51

Stepz wrote:?
Die heb je toch ook gewoon in de PAL en de US versies?
Je bedoelt toch gewoon Ken die gebrainwashed is? Of zit je me nu te fucken :shock:


Ik heb de japanse anime movies van Street fighter Alpha en Street fighter 2 The Animated Movie!!! Die zag ik als allereerst, de pal en US versies zijn gecencureerd :?(CRAP) Bij de de japanse zie je tenminste bloed en buik van Sagat open splatten

Ja das ken die indd gebrainwashed is :wink: (er zijn games waar hij Evil ken er ook daadwerkelijk in zit)
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby Stepz » 09 Oct 2005, 17:21:00

Sorry hoor, maar ik heb de Nederlandse videoband en daar zie je wel gewoon bloed....

Evil Ken speelt in SNK vs Capcom: Chaos, daar is ie een hidden character. Hij heet dan alleen geen Evil Ken, maar Violent Ken, haha. Nog bruter dus.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby shin_remy » 09 Oct 2005, 17:27:59

Stepz wrote:Sorry hoor, maar ik heb de Nederlandse videoband en daar zie je wel gewoon bloed....

Evil Ken speelt in SNK vs Capcom: Chaos, daar is ie een hidden character.


ja dan heb je een hele oude sf..

de animated movies van sf worden weer opnieuw uitgebracht en gecensureerd... bij de oude versies is dat nog niet :P ... een grote voorbeeld hiervan is de film op street fighter hyper fighting op ps2 of op de x box anniversary collection. DIT IS DE PG-13 version
die is schaal de scheldwoorden zijn er uitgehaald, andere soundtracks, geen bloed en het spel is voor 16 jaar en ouder... :wink:
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby LKC » 10 Oct 2005, 15:43:45

Tekken
Die vondt ik zo slecht, die was ook zo slecht, dat ik hem iedereen afraad
vroeger ooit op video band gekocht, ik vondt hem zo slecht, dat ik er nog steeds hevige spijt van heb dat ik hem ooit gezien heb......
Image
User avatar
LKC
 
Posts: 1559
Joined: 06 Dec 2001, 15:14:20
Location: Netherlands

Postby Stepz » 10 Oct 2005, 16:01:53

@shin_remy: was helemaal vergeten dat ik SF2 ook op dvd heb en die 's ook gewoon PAL.... MET bloed....

@LKC: zo erg was ie toch ook weer niet.... alleen de ondertitelingen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby shin_remy » 10 Oct 2005, 16:29:06

je moet maar net de goede versie hebben ligt ook net aan uit welk jaar die komt :wink:

degene die net een jaartje ofzo oud zijn, zijn gay marja genoeg hierover :)
Last edited by shin_remy on 10 Oct 2005, 17:15:12, edited 1 time in total.
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby Guest » 10 Oct 2005, 17:05:34

Stepz wrote:@LKC: zo erg was ie toch ook weer niet.... alleen de ondertitelingen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nou, om eerlijk te zijn, ik heb bijna nooit iets dat ik ongelovelijk slecht vindt, ik ben al snel tevrede, maar die tekken anime vondt ik gewoon vreselijk, slecht geanimeerd, lelijke, duidelijke en simpele cgi-dingen er tussen door, de actie scenes waren belachelijk kort, voor een anime die gebaseerd is op een fighting game, kwam er zeer weinig fighting in voor, meeste waren niet langer dan 1 slag.
Guest
 

Postby LKC » 10 Oct 2005, 17:10:50

Anonymous wrote:
Stepz wrote:@LKC: zo erg was ie toch ook weer niet.... alleen de ondertitelingen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nou, om eerlijk te zijn, ik heb bijna nooit iets dat ik ongelovelijk slecht vindt, ik ben al snel tevrede, maar die tekken anime vondt ik gewoon vreselijk, slecht geanimeerd, lelijke, duidelijke en simpele cgi-dingen er tussen door, de actie scenes waren belachelijk kort, voor een anime die gebaseerd is op een fighting game, kwam er zeer weinig fighting in voor, meeste waren niet langer dan 1 slag.


sorry, ik dacht dat ik nog ingelogged was >.<;;
Image
User avatar
LKC
 
Posts: 1559
Joined: 06 Dec 2001, 15:14:20
Location: Netherlands

Postby Vixion » 10 Oct 2005, 17:13:30

Markam wrote:lain moet ik ook nog steeds mee beginnen, twee afleveringen gezien, maar het was idd wel moeilijk kijken, wel lekker depri though.

Najica is ook een "kut" serie, verhaal is best ok, maar je zit om de 5 seconden in het kruis van 1 van de dames te kijken, en dat wordt op een gegeven moment vervelend


Ik heb van Lain al 6x de eerste 4 eps gezien en eigenlijk nooit verder gekomen, is echt zo'n serie waar je stevig een hele middag voor moet gaan zitten.
User avatar
Vixion
19-jarige maagd
 
Posts: 2902
Joined: 26 Dec 2002, 12:57:43
Location: Netherlands

PreviousNext

Return to Anime show

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 37 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group