Anime VA's

Voor alle Anime freaks onder ons.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, Markam, Fashion

Anime VA's

Postby ricepuppet » 05 Oct 2005, 22:45:55

Ligt het weer eens aan mij? Erger ik me alleen maar aan het standaard VA (Voice Acting) uit Japan?

Altijd als ik anime(series) kijk, vind ik altijd dezelfde stemmen terug. Man of vrouw, maakt geen reet uit. Lijkt alsof er maar 5 stemmen in heel Japan worden gebruikt, of die gasten kunnen gewoon niet divers inspreken.

Je hebt altijd.:

* De bad guy. Met zo'n diepe stem - jammer genoeg kan er geluid op het forum -
* De gast die gay is, of metrosexueel, ben er nog steeds niet uit. Dragen altijd een fucking roos bij zich en praten traag en slick.
* Altijd het lieve meisje. Denk dan aan Love Hina, Sensei Meguma shit.

En ook altijd dezelfde dingen roepen.:

* Yahtani!
* Itkazo!
* Yare Yare!
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Guest » 05 Oct 2005, 22:53:13

ja da is, da komt omdat al japs hetzelfde klinken :P (ze zien er ook hetzelfde uit)
Guest
 

Postby Stepz » 09 Oct 2005, 15:43:02

Kerel, ik heb de eerste afleveringen van Transformers Headmaster op dvd...... Ik dacht dat ik dood ging......
Vanaf Headmasters heeft Takara alles over genomen van Hasbro, degene die de originele drie seizoenen had gefixt. Man, in Headmasters is alles gesyngroniseerd door Japanners!!!! De matrix noemen ze ineens de Powerpack. Blur heet ineens Wally en praat niet snel!!! AAAAARRRGGGH!!!!! Blaster heet Billy!!! WTF mensen!?!?!?!

Weet je wat ook af en toe irritant is.... dat is dat Japanse dudes (of transformers sinds alles is overgenomen door Takara) altijd schreeuwen wat voor special move ze gaan doen! Ik bedoel, als je keihard "Masenka" gaat schreeuwen, dan weet je als Freeza zijnde toch dat je pleite macht! Of niet soms?
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby shin_remy » 09 Oct 2005, 15:46:57

jaa da is maar het klinkt vaag :wink: mischien zijn ze trots op hun aanval weet jij veel :P
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby Evil_cloud » 09 Oct 2005, 16:24:42

shin_remy wrote:jaa da is maar het klinkt vaag :wink: mischien zijn ze trots op hun aanval weet jij veel :P


Tijdens de aanvallen hebben ze de concentratie nodig, na de aanval moeten ze oppassen voor counters. :wink:
As H.G. Wells’ “Time Machine” described a dream without time restriction, “Dreamcast” can offer experiences beyond the limitations of both time and space.
User avatar
Evil_cloud
Service Games Crew
 
Posts: 1459
Joined: 19 Oct 2003, 17:14:25
Location: Belgium

Postby shin_remy » 09 Oct 2005, 17:07:37

en schreeuwen helpt bij hun concentratie of wa? :wink:
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal


Return to Anime show

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 31 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group