80s cartoons

Voor alle Anime freaks onder ons.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, Markam, Fashion

Postby Lan Di » 02 Oct 2005, 10:30:09

Visionairies! Was dat die cartoon met ridders met zo'n hologram op de borst van een of ander beest (Leeuw, beer, valk etc.) die ze at will konden oproepen?

Als dat m is, damn, die was echt gruwelijk.

Heeft iemand toevallig afleveringen (liefst compleet natuurlijk) van enkele van bovengenoemde series?
Image
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Postby Donny K. » 02 Oct 2005, 13:54:14

Ik kan mensen helpen met :Spiderman and his amazing friends, Bucky O' Hare, The Hulk en Thunder Cats.

Verder zoek ik nog:
Teddy Ruxpin
Plastic man
Justice friends (Ok is eigenlijk een 2000+ serie, maar die wil ik toch hebben)

Ik zou deze series graag willen kopen, maar zolang ze niet te koop zijn op dvd, ben ik genoodzaakt ze te downloaden sorry big en mpaa.
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby WithAttitude » 02 Oct 2005, 14:02:44

En de coolste want deze superheld heeft een real deal matje.
Earth, water, fire, wind!!! Caaaptaaainnnnnn...... Planet!
Image
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby Donny K. » 02 Oct 2005, 14:23:42

Bijna goed, het is Earth....Fire.....Wind, water Heart, GOOO PLANET!!!

With all your powers compined, I am captain planet!

CAP-TAIN PLANET, He's a hero, gonna bring pollution down to zero enz enz enz

Wat een leuke serie was dat toch (en wat slecht waren de games die daarom gebasserd waren)
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby arjen » 02 Oct 2005, 15:44:50

WithAttitude wrote:En de coolste want deze superheld heeft een real deal matje.
Earth, water, fire, wind!!! Caaaptaaainnnnnn...... Planet!
Image


hehe ik weet niet of je het zelf door hebt maar de pic die jij hebt komt van de game van mindscape. deze hadden wij destijds ook op de amiga. het spel was echt zo'n verschikking!!! ik krijg er nu nog hoofdpijn van als ik er aan denk.

teddy ruxpin was inderdaat een mooie serie. spannend alteid weer ^_^
User avatar
arjen
 
Posts: 706
Joined: 27 Feb 2005, 22:44:14
Location: Netherlands

Postby eYe-Ball » 02 Oct 2005, 18:23:24

Bucky O'Hare was vet!! Heb ik nog n VHS van ergens. The adventures of Teddy Ruxpin is ook zo mooi. :) Fantastische herrineringen aan die kindertijd. Ik heb nog steeds kratten vol met GI Joe en M.A.S.K. poppetjes tanks, auto's en planes 9 banden en paar dvds van GI*Joe, VHS'n van David de K, 9 dvd's en n VHS van Boes paar van Niels Holgerson, alle episodes van PopeYe in box(minder leuk). Ik wil alles origineel, maar fuck it, zolang dat niet kan ben ik genoodzaakt sommige cartoons op andere manieren te vinden. Op bijna elk P2P netwerk zwerven wel losse episodes rond. Anders Bittorent. Geef die zooi op dvd uit en het zal dik verkopen! En dan niet 3 afleveringen per dvd voor 15 euro maar een heel seizoen in een boxset. En dan niet zo simpel geript en op schijf gepleurd, dus zowel de Engelse en Nederlandse versies enz. Prijs maakt me niet uit dan.

Verder heb ik nog Sonic SatAM season 1 & 2, Inspecter Gadget S3, Spider-man (1981), Earth Worm Jim season 1(niet leuk, wil de NL versie) En Batman Animated staat ook op mn lijstje.

Het aller vetste zijn imo nog steeds de Teenage Mutant Ninja(Hero in uk) Turtles!

Ik hoor trouwens nooit iemand over The Dino Riders, dat vond ik als dinogek ook helemaal je van het.
Image


Kijk alle introtjes nog maar eens na en herriner vergeten classics :) http://retro.vandegrift.net/


edit:

Donny K. wrote:Ik kan mensen helpen met :Spiderman and his amazing friends, Bucky O' Hare, The Hulk en Thunder Cats.



Daar heb ik ook wel oren naar, Thunder Cats keek ik altijd met me Pa. 8)
Last edited by eYe-Ball on 02 Oct 2005, 19:21:12, edited 1 time in total.
User avatar
eYe-Ball
seMen-Ball
 
Posts: 2054
Joined: 10 May 2005, 15:11:37
Location: Beesd

Postby Donny K. » 02 Oct 2005, 18:51:33

Eye ball. Cool. Misschien kunnen we het EEA uitwisselen. Ik heb wel interesse in Earthworm Jim.

Voor de rest... lijkt het wel of ik mijzelf hoor praten. Precies hetzelfde
maar fuck it, zolang dat niet kan ben ik genoodzaakt sommige cartoons op andere manieren te vinden. Op bijna elk P2P netwerk zwerven wel losse episodes rond. Anders Bittorent. Geef die zooi op dvd uit en het zal dik verkopen! En dan niet 3 afleveringen per dvd voor 15 euro maar een heel seizoen in een boxset. En dan niet zo simpel geript en op schijf gepleurd, dus zowel de Engelse en Nederlandse versies enz. Prijs maakt me niet uit dan.


Heb ik ook al eens gepost hier op het forum. Mocht buma/stemra/big/mpaa/whatever dit lezen... Jammer. Ik koop graag m'n favo series en films. Genoeg legale series en games in m'n kamertje en ja ik draai zelfs een legaal besturingssysteem. Maar zolang mijn favo series niet te koop zijn op dvd. zal ik ze blijven downloaden en ruilen tot ik ze allemaal heb (en ze tenminste nog 1 keer gezien heb met m'n volle verstand).

Ow en wat Dino Riders betreft... IK HAATTE DIE KLOTESERIE (no offence) Ik had een ontzettende hekel aan de dino riders. Vooral die aflevering dat ze die vervloekte kronos eindelijk hadden, laten ze 'm GAAN! Sterker nog... GAAN ZE 'M NOG HELPEN OOK! (Ja, ik was wel zo gek om het elke zaterdag te kijken, maar na DIE aflevering, zette ik de tv voor dat half uurtje demonstratief op een andere zender,)
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby Stepz » 02 Oct 2005, 19:13:26

Lan Di wrote:Visionairies! Was dat die cartoon met ridders met zo'n hologram op de borst van een of ander beest (Leeuw, beer, valk etc.) die ze at will konden oproepen?

Als dat m is, damn, die was echt gruwelijk.

Heeft iemand toevallig afleveringen (liefst compleet natuurlijk) van enkele van bovengenoemde series?


Dat was het idd! Was idd een hele vette serie! Helaas zijn daar niet zoveel afleveringen van...

Ik vond Captain Planet trouwens een beetje wack... de opening theme had een goeie en mooie animatie, maar de serie zelf vond ik crap en dan ook altijd op het einde die 'good deed'.... bleghhh! :x

Jayce and the Wheeled Warriors, Saber Rider and the Star Sherrifs en Voltron waren ook gigantische gave series. De laatste twee genoemde waren animes.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby eYe-Ball » 02 Oct 2005, 19:18:48

:shock: lekker plaatje :S @ DonnyK: koel :)

haha lol om die dino riders. Ik bedenk me trouwens ook net dat er een serie was met van die Mechwariors. Was meer in de jaren meen ik. Ik weet er helaas niet veel meer van maar er werd gestreden tussen rivaliserende "clans". Wellicht heeft die serie iets met de Pc games te maken maar t kan ook wat ouder zijn
User avatar
eYe-Ball
seMen-Ball
 
Posts: 2054
Joined: 10 May 2005, 15:11:37
Location: Beesd

Postby Stepz » 04 Oct 2005, 19:39:37

eYe-Ball wrote::shock: lekker plaatje :S @ DonnyK: koel :)

haha lol om die dino riders. Ik bedenk me trouwens ook net dat er een serie was met van die Mechwariors. Was meer in de jaren meen ik. Ik weet er helaas niet veel meer van maar er werd gestreden tussen rivaliserende "clans". Wellicht heeft die serie iets met de Pc games te maken maar t kan ook wat ouder zijn


Uit welke jaren? Volgens mij ben je vergeten van wanneer dat was ;)
Maar was het anime of Amerikaans?
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Loempiavreter » 04 Oct 2005, 20:08:13

Stepz wrote:
eYe-Ball wrote::shock: lekker plaatje :S @ DonnyK: koel :)

haha lol om die dino riders. Ik bedenk me trouwens ook net dat er een serie was met van die Mechwariors. Was meer in de jaren meen ik. Ik weet er helaas niet veel meer van maar er werd gestreden tussen rivaliserende "clans". Wellicht heeft die serie iets met de Pc games te maken maar t kan ook wat ouder zijn


Uit welke jaren? Volgens mij ben je vergeten van wanneer dat was ;)
Maar was het anime of Amerikaans?


Amerikaans, heb hem ook gezien gevechten waren in (crappy 3d, dacht ik)
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby Lan Di » 04 Oct 2005, 20:18:33

Loempiavreter wrote:
Stepz wrote:
eYe-Ball wrote::shock: lekker plaatje :S @ DonnyK: koel :)

haha lol om die dino riders. Ik bedenk me trouwens ook net dat er een serie was met van die Mechwariors. Was meer in de jaren meen ik. Ik weet er helaas niet veel meer van maar er werd gestreden tussen rivaliserende "clans". Wellicht heeft die serie iets met de Pc games te maken maar t kan ook wat ouder zijn


Uit welke jaren? Volgens mij ben je vergeten van wanneer dat was ;)
Maar was het anime of Amerikaans?


Amerikaans, heb hem ook gezien gevechten waren in (crappy 3d, dacht ik)


Dat is "Battletech". Hele vette serie. Die 3D omgeving was de advantage (in sight) die de invallende clan had ten opzichte van de mechwarriors van aarde
Image
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Postby eYe-Ball » 04 Oct 2005, 20:40:02

Die bedoel ik ja, en ik wilde jaren 90 zeggen ;) :) Ik vond die series echt wel tof en heb het ook gevolgd. Toch maar eens op zoek gaan naar een paar episodes ervan, ik ben helaas veel vergeten.
User avatar
eYe-Ball
seMen-Ball
 
Posts: 2054
Joined: 10 May 2005, 15:11:37
Location: Beesd

Postby Lan Di » 04 Oct 2005, 21:03:29

eYe-Ball wrote:Die bedoel ik ja, en ik wilde jaren 90 zeggen ;) :) Ik vond die series echt wel tof en heb het ook gevolgd. Toch maar eens op zoek gaan naar een paar episodes ervan, ik ben helaas veel vergeten.


Er zijn maar 13 afleveringen geloof ik?
Image
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Postby ricepuppet » 04 Oct 2005, 21:10:34

Dat was die serie op de BBC waar je speciaal zo'n blauw / rood brilletje voor op moest doen. Werd altijd misselijk zonder. Zag je zo die voorgrond bewegen, tegelijkertijd met de achtergrond...
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

PreviousNext

Return to Anime show

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 41 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group