80s cartoons

Voor alle Anime freaks onder ons.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, Markam, Fashion

Postby shin_remy » 12 Oct 2005, 16:36:59

eYe-Ball wrote:Welke os kan ons iets leeeren? Boes Boes, Boes Boes
En een fietsband repareeeren? Boes Boes, Boes Boes
Rock en Roll en ook nog de Samba danst hij met je mee! Wie laat zich niet Koeieneren? Boes Boes, Boes Boes, Boes Boes, Boes Boes
Heerlijk :P Vroeger zoveel naar die shit gekeken dat ik de meeste al snel uit me kop kon, al gaat de een wat moeilijker dan de ander. Als je maar vaak genoeg kijkt... ^_^


hahahaha :P :lol: de waren eigenlijk gewoon de gouden tijden


Kijk daar heb je Semafoor,
met zijn vriendje Dommel
Samen gaan ze het leven door,
en maken heel wat rommel

Dommel is rond, hij eet heel graag,
snoepjes, ijs en botten
Hij doet wat Semafoor hem vraagt,
en laat zich soms bedotten

Hier is Dommel, gekke hond,
heel dik, wit en rond
Vrolijk, lief en trouw,
hij heeft een hart van goud

Dommel is verbaasd,
als zijn baas weer iets uitvind,
waar hij het nut niet van ziet
Dommel heeft soms haast,
als ie moet helpen,
en hij het liefst eten zou

Dommel lacht heel gauw,
houd van het leven,
en hij kent zelden verdriet
Dommel is heel trouw,
je kunt op hem bouwen,
hij heeft... een hart van goud!!
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby shin_remy » 12 Oct 2005, 16:38:02

haha lol :P :lol:
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby ricepuppet » 12 Oct 2005, 16:57:20

Dubbel lachen om je eigen post. ok..
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Stepz » 12 Oct 2005, 18:01:53

ghehe.
Hey peepz, keep in mind dat we het hier wel over 80's cartoons hebben he!

@Ricepuppet: idd, dat liedje in het begin van Calimero was best wreed getekend ja. idd anime-style, terwijl de rest gewoon echt oost-bloks leek!

zijn er uberhaupt mensen die wel Sabre Rider and the Star Sherrifs kent?
d'r was wel iemand die daar op gereageerd had, maar weet ff niet meer wie en ben te lui om het na te checken ;)
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Psoman » 12 Oct 2005, 19:18:30

Hey is heathcliff ook nie cartoon uit jaren 80 ? Keek er altijd naar was echt mega vet. ook had je in die serie zo'n kattenbende op zo vuilnisbelt en die leider had zo auto die boot werdt ofzo die leider had btw ook zo witte hoed op hoe heette die serie :P had je ook zo vet slome kat er inzitten was echt droog.. :D
http://users.ign.com/collection/SpidyT
Ngage rocks (+[ ]#)
You're not the only hero
User avatar
Psoman
PiSsOffman
 
Posts: 3574
Joined: 07 Apr 2002, 17:27:03
Location: Ragol

Postby Guest » 12 Oct 2005, 20:21:31

Stepz wrote:ghehe.
Hey peepz, keep in mind dat we het hier wel over 80's cartoons hebben he!

@Ricepuppet: idd, dat liedje in het begin van Calimero was best wreed getekend ja. idd anime-style, terwijl de rest gewoon echt oost-bloks leek!

zijn er uberhaupt mensen die wel Sabre Rider and the Star Sherrifs kent?
d'r was wel iemand die daar op gereageerd had, maar weet ff niet meer wie en ben te lui om het na te checken ;)


Is een van die series niet met die luitjes die op metalen paarden rondrijd in een soort wild west setting?

En Sabre Rider...enige wat ik anders kan bedenken is die serie met die robotten die in elkaar een grote robot vormen met zwaard (:P geen power rangers uiteraard)
Guest
 

Postby smithers » 12 Oct 2005, 20:57:08

Gast account? (was ik)
User avatar
smithers
 
Posts: 2801
Joined: 27 Mar 2002, 13:04:50
Location: Utrecht

Postby Lan Di » 12 Oct 2005, 21:59:56

Anonymous: wrote:En Sabre Rider...enige wat ik anders kan bedenken is die serie met die robotten die in elkaar een grote robot vormen met zwaard (:P geen power rangers uiteraard)


die serie heette Makron 1
Image
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Postby eYe-Ball » 12 Oct 2005, 22:36:02

Psoman wrote:Hey is heathcliff ook nie cartoon uit jaren 80 ? Keek er altijd naar was echt mega vet. ook had je in die serie zo'n kattenbende op zo vuilnisbelt en die leider had zo auto die boot werdt ofzo die leider had btw ook zo witte hoed op hoe heette die serie :P had je ook zo vet slome kat er inzitten was echt droog.. :D


Die kattenbende op de Vuilnisbelt was volgens mij toch echt Heathcliff, met zo'n wit rode cadillac erboven op die je dan wellicht bedoelt. Of niet.

Bij het lezen van witte hoed en een vet slome kater denk ik gelijk aan die serie met dat muisje Fievel!! Dat was nog mooj. Die muis leefde met zn muizenfamilie in Rusland, ze werden er nogal geplaagd door katten. Toen kwam er 1 op 't idee om naar Amerika te verhuizen met zn allen, want in "The new World" zouden geen katten zitten. Het deuntje There are no cats in america kan ik ook zo voor me halen, van de film An Amerivan Tail
Dit is die domme kat.
Image

Ikzelf vond Maple Town ook tof, of is dat niet stoer genoeg?

Image
User avatar
eYe-Ball
seMen-Ball
 
Posts: 2054
Joined: 10 May 2005, 15:11:37
Location: Beesd

Postby ricepuppet » 13 Oct 2005, 04:52:29

Heathcliff is die dikke oranje kat van 'tha Bronx, kid'. Echt een 'shmuck'. En dan had je nog die bruine kat met dat hoedje die op de sloop leefde met z'n fitness kat chick en die dikke paarse vetzak (die sloom praat) en die dunne op rollskates (die zo dom praat) ... z;n naam begint met een 'R' .. hij had ook zo'n New York's Italiaans accent - linguini motherfucker -
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Markam » 13 Oct 2005, 05:33:09

eYe-Ball wrote:Ikzelf vond Maple Town ook tof, of is dat niet stoer genoeg?

Image


aaaaaaaaaaaah maple town! dat was zo cute!
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby Donny K. » 13 Oct 2005, 08:18:25

Maple town... Ik vond het niet zo denderend.

Heatcliff was wel ok. George of the Jungle (die daarna kwam) vond ik leuker.

Macron 1. Wat vond ik dat intromuziekje cool zeg! Ma ma ma ma ma ma macron 1 ma ma ma ma, ma ma macron 1 FEEL THE POWERRRRRR YEEEEEEEAAAAAAAHHHHEEEEYYYYHEYYYHEEEY

Brave Starr vond ik ook vet. Die Bad guy. Tex Hex. Een soort van zombie achtige paarse evil sherriff. En dat paard van Brave starr dan. Grote bek, nog groter geweer. Dat waren nog eens sidekicks. (plaatje volgt) Het gebuerde allemaal op de planeet New Texas (zouden die Amerikanen wel willen)
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby Vash » 13 Oct 2005, 09:18:07

Sabre Rider, ja hier! Groot fan van :D Dit is indd de serie die zich afspeelt in een futuristisch wilde westen, hoewel je ook nog Brave Starr had, maar die is van westerse makelij.

Je hebt dus Sabre Rider, met zn zwart-witte pak en bijbehorende robotpaard, Fireball (mn favo) met zn rood-witte pak en snelle auto met zes wielen en Colt, blauw-wit, cowboymuts, en een vliegtuig. Je had ook nog de blonde April, die ook een robotpaard had en in het roze en wit gekleed ging. In het begin van de serie krijgen ze dus een groot schip, welke in een robot kan veranderen (stem van het ding is overigens die van Optimus Prime uit de Generation 1 TF serie :D), en ze vechten tegen de zogeheten Outriders.

Beetje erg cliche soms, maar kan er nog steeds van genieten!

Macron 1, ook zeker een enorm vette serie. Meerdere dimensies, een groot oranje ruimteschip, het irritante rode robotje, en natuurlijk Macron 1 zelf. Wil die ook op DVD hebben, net zoals Ulysses 31 en Jayce and the Wheeled Warriors. Deze vier waren overigens, naast de Transformers, toch mn favo series uit die tijd.

Btw, Lan Di, die serie die onze Gast neer had gezet, met die 5 robots, dat is Voltron. 5 robot leeuwen, bestuurd door mensen, die samen de redding van het universum vormen.
Last edited by Vash on 13 Oct 2005, 09:25:30, edited 1 time in total.
User avatar
Vash
 
Posts: 15
Joined: 07 Oct 2005, 23:24:42

Postby Stepz » 13 Oct 2005, 09:21:27

Maple Town vond ik VRESELIJK!!!!! Kan me nog een aflevering herinneren met mango's ofzo... m'n zusje vond het leuk, dus ik niet ;)

Macron 1 was echt de shit! "Mummumuh, mummumuh, Macron 1! Feel the poweeeeeeeer!!!! Yeah, yeah, yeah!!!!"
Was een aantal jaar geleden nog op tv. Je had dan Ullyses 31, Macron 1 en Teknoman achter mekaar op Fox Kids... Vroeger kwam het altijd op Skychannel met "Dj Cat" (in het begin nog samen met Linda de Mol).

Bravestarr was ook idd heel vet! "Speed of the Pumaaaaaa!!"

En what about Blackstar? In mijn ogen toch echt de voorganger van He-man (het valt me trouwens wel op dat we het helemaal nog niet over He-man hebben gehad...).
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby ricepuppet » 13 Oct 2005, 09:23:20

Ik zag 2 jaar geleden ofzo nog Ulyesses 31. Ik kan niet geloven dat ik die tekenfilm jaren geleden interessant vond. IK keek er naar, maar die shit was zo filosofisch in mekaar gezet. Was die episode dat hij tegen de Minotaurus moest battlen in het doolhof. Vol met verwijzingen over de Griekse mythologie en shit. Toen ik het laatst zag vond ik het echt tof, maar toen ik klein was.. moeilijk te geloven. Waarschijnlijk vanwege dat rode robotje dat ik bleef kijken.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

PreviousNext

Return to Anime show

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group