80s cartoons

Voor alle Anime freaks onder ons.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, Markam, Fashion

Postby Vixion » 04 Oct 2005, 21:58:17

JA! Dino-Riders dat was zo vet! Als ik dat nu zou zien zal ik weer alles willen zien. Was echt zo'n toffe serie!
User avatar
Vixion
19-jarige maagd
 
Posts: 2902
Joined: 26 Dec 2002, 12:57:43
Location: Netherlands

Postby Stepz » 05 Oct 2005, 16:39:49

ricepuppet wrote:Dat was die serie op de BBC waar je speciaal zo'n blauw / rood brilletje voor op moest doen. Werd altijd misselijk zonder. Zag je zo die voorgrond bewegen, tegelijkertijd met de achtergrond...


Ja idd, dat ken ik ook nog wel. Op de BBC had je ook The Pirates of Darkwater. Was ook heel cool.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby rrcplus » 05 Oct 2005, 16:44:08

die Xmen uit de jaren 80 (of was't begin 90? :oops: ) was ook erg vet.. was destijds op Cartoon Network..
Image
User avatar
rrcplus
Segaforum-B.A.B.E.
 
Posts: 898
Joined: 01 Jul 2004, 14:56:27
Location: Het Walhalla

Postby Psoman » 05 Oct 2005, 20:08:03

X-men was altijd de shit ook die ouwe Spider-Man series waren super weet nog wel dat die verkouden was en wist hoezo nie kwam was die allergies voor de lizzard ofzoiets vet dom :P ging die naar de docter en die mocht nie in ze keel kijke omdat die dan misschien werd herkend whahah MEESTERLIJK!!! (hoe heette die serie met spider-man en iceman en firegirl dat ze zo'n beeldje omdraaide in kamer en alles hightec werd?)

Keek ook altijd naar ThunderCats en ook naar de transformers was ook altijd zo vet Turtles waren ook mega :D had je ook die super mario brothers show die zo fout was als maar kon maar die cartoon was wel vet :) zelfde geld voor sonic met die 2 robots damm wat was dat cool :D of waren dat de begin jaren 90 dinoriders was ook altijd vet en je had ook zo serie ben naam kwijt maar dat ging over zo spierbundel met zwart haar die tegen soort van slangen wezens vocht ze ouders waren versteend geraakt of was het nou ze oom en tante ?

en hij ging dus op wraak en als hij ze zwaard toonde verandere die kerels in slangen en als die ze aanraakte werden ze lucht in gezogen ofzoiets :P was echt mega vette serie weet alleen nie meer hoe die heet hij had ook zo phoenix op ze schild die vet eigenwijs was en op laatst mega groot was hoe heet deze serie :P?

Mask vondt ik nie zo veel aan vondt wel die politie serie vet met die robot hond en had je ook zo kerel berserker ofzoiets :P.

Hoe heet die serie ook alweer met soory van 5 draken die mega stoer in metaal werden gezet en tegen het slechte vochten was tekenfilm ze reden in een busie en kwamen altijd bij zo krantenkerel omhoog en waren al zijn kranten kapot ze vochten altijd tegen zo blokhoofd achtig figuur en die had ook miniversie ofzo die serie was ook vet :D je had vroeger ook dino babies :P op K-tv(was van canal+) dat was ook altijd wel grappig die ene rooie dino in die luier whahaha old memories :D

Hoor wel van jullie de antwoorden :D
http://users.ign.com/collection/SpidyT
Ngage rocks (+[ ]#)
You're not the only hero
User avatar
Psoman
PiSsOffman
 
Posts: 3574
Joined: 07 Apr 2002, 17:27:03
Location: Ragol

Postby ricepuppet » 05 Oct 2005, 20:43:03

Stepz wrote:
ricepuppet wrote:Dat was die serie op de BBC waar je speciaal zo'n blauw / rood brilletje voor op moest doen. Werd altijd misselijk zonder. Zag je zo die voorgrond bewegen, tegelijkertijd met de achtergrond...


Ja idd, dat ken ik ook nog wel. Op de BBC had je ook The Pirates of Darkwater. Was ook heel cool.


Ik houd niet van Franse getinte animatieseries. Herstel; ik HAAT animatieseries waar Franse animators aan hebben gezeten! Al die klote 'Jean - Claude's / Rene Perfain' en shit; die gasten moet niet meer tekenen. Er was een periode ('90 - 97' volgens mij..) waarin die French bastards goedkope klote animatieserie troep uitbrachten. Gelukkig is die periode voorbij..

Weet je welke serie ik een ****** (zelf woord invullen :P) aan heb?

'James, James Bond Junior' (wee - wee - weeeee - weeeee - gitaar jingle..)
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Stepz » 06 Oct 2005, 12:59:37

Psoman wrote:X-men was altijd de shit ook die ouwe Spider-Man series waren super weet nog wel dat die verkouden was en wist hoezo nie kwam was die allergies voor de lizzard ofzoiets vet dom :P ging die naar de docter en die mocht nie in ze keel kijke omdat die dan misschien werd herkend whahah MEESTERLIJK!!! (hoe heette die serie met spider-man en iceman en firegirl dat ze zo'n beeldje omdraaide in kamer en alles hightec werd?)

Spiderman And His Amazing Friends, vond ik trouwens beter dan de serie waar Spidey in z'n eentje zat...

Keek ook altijd naar ThunderCats en ook naar de transformers was ook altijd zo vet Turtles waren ook mega :D had je ook die super mario brothers show die zo fout was als maar kon maar die cartoon was wel vet :) zelfde geld voor sonic met die 2 robots damm wat was dat cool :D of waren dat de begin jaren 90 dinoriders was ook altijd vet en je had ook zo serie ben naam kwijt maar dat ging over zo spierbundel met zwart haar die tegen soort van slangen wezens vocht ze ouders waren versteend geraakt of was het nou ze oom en tante ?

Conan the Barbarian, was ook altijd op BBC. Was idd ook lachen, maar wel zwaar 90's.


Mask vondt ik nie zo veel aan vondt wel die politie serie vet met die robot hond en had je ook zo kerel berserker ofzoiets :P.

COPS en dat was idd retegaaf! Dat was wel 80's.

Hoe heet die serie ook alweer met soory van 5 draken die mega stoer in metaal werden gezet en tegen het slechte vochten was tekenfilm ze reden in een busie en kwamen altijd bij zo krantenkerel omhoog en waren al zijn kranten kapot ze vochten altijd tegen zo blokhoofd achtig figuur en die had ook miniversie ofzo die serie was ook vet :D je had vroeger ook dino babies :P op K-tv(was van canal+) dat was ook altijd wel grappig die ene rooie dino in die luier whahaha old memories :D

Ook allemaal 90's, die eerste was ook altijd op de BBC, maar kan ff niet op de naam komen.

Hoor wel van jullie de antwoorden :D
Last edited by Stepz on 09 Oct 2005, 15:14:42, edited 1 time in total.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby ricepuppet » 06 Oct 2005, 13:22:55

COPS was toch begin jaren '90?
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby eYe-Ball » 06 Oct 2005, 16:58:34

Stepz wrote:
ricepuppet wrote:Dat was die serie op de BBC waar je speciaal zo'n blauw / rood brilletje voor op moest doen. Werd altijd misselijk zonder. Zag je zo die voorgrond bewegen, tegelijkertijd met de achtergrond...


Op de BBC had je ook The Pirates of Darkwater. Was ook heel cool.


Bar hoor! Ik heb daar slechts één VHS van, en die heb ik wel 100 keer gezien denk ik( ;) ) Echt stoer was dat!! Wel de NL versie, maar dat mag de pret niet drukken. Het begin van de Sage was'm. :)

Psoman wrote: je had vroeger ook dino babies :P op K-tv(was van canal+) dat was ook altijd wel grappig die ene rooie dino in die luier whahaha old memories :D

Hoor wel van jullie de antwoorden :D


Die rooje Dino heet Maarten!! Leuk ik ook, :roll: Een Blauwe heette Thomas geloof ik. Ik vond btw die "Humans" van Eek the Cat ook retegaaf. :D

Psoman wrote:sonic met die 2 robots damm wat was dat cool :D


Dat was van The Adventures of Sonic the Hedgehog. Dat vond ik helemaaal vet. Vooral dat Ruffneck-achtige introtheme. Ik heb helaas maar 1 episode hiervan, deze serie is véél toffer dan Sonic the Hedgehog SatAM seizoen 1 en 2 bij elkaar. 8)




edit:

Is iemand hier bekend mee?

Image
ImageImageImage
User avatar
eYe-Ball
seMen-Ball
 
Posts: 2054
Joined: 10 May 2005, 15:11:37
Location: Beesd

Postby -ArNo- » 06 Oct 2005, 17:46:21

Komt me bekend voor..
-ArNo-
 
Posts: 684
Joined: 31 Jan 2005, 22:45:02
Location: Drachten

Postby Psoman » 06 Oct 2005, 18:25:58

Die serie was ook vet die pirates of dark water was toch ook soort van gevleugeld wezen bij met een brilletje op ? die altijd ging eten ofzo ?

:P het was dus Cohan :) damm nu schiet weer dat muziekje te binnen wat was die serie cool zeg :D.

Ik had btw gehoord dat der van thundercats film kwam is daar iets van waar ?
http://users.ign.com/collection/SpidyT
Ngage rocks (+[ ]#)
You're not the only hero
User avatar
Psoman
PiSsOffman
 
Posts: 3574
Joined: 07 Apr 2002, 17:27:03
Location: Ragol

Postby eYe-Ball » 06 Oct 2005, 22:39:05

Image

Niddler heettie in t Engels, ik meen dat je deze bedoelt?

http://www.piratesofdarkwater.net/ :D

Damnz mensen, als er nou eens en zender was die al dit soort 80's en 90's klassieke series snacht's uit ging zenden. Beter overdags, maar daar zal in hun ogen wel weer te weinig animo voor zijn. Een hoop kiddo's zullen direct die domme shit van nu(Ginger, Beugelbekkie) links laten liggen. Ok, toegegeven, sommige cartoons van nu wil ik nog wel afkijken als ik er toevallig langs zapp maar niets kan op tegen de oude garde! Al die suikerzoete series zonder enige vorm van geweld, strijd of macht erin nu, bah bah. :roll:

edit: nu nu nu, wel erg vaak :P
User avatar
eYe-Ball
seMen-Ball
 
Posts: 2054
Joined: 10 May 2005, 15:11:37
Location: Beesd

Postby Vash » 07 Oct 2005, 23:55:45

Eerste post, laat ik maar ergens beginnen.

Ook ik ben gek op allemaal series uit de jaren 80. Gelukkig staan de meesten al in een lijst, soortgelijk aan de lijst die ik ergens op een ander forum heb neergezet, dus hoef ik die niet meer te vermelden.

Ben het er overigens ook wel mee eens dat heel wat wel op DVD mag verschijnen eindelijk. Gelukkig kwam ik erachter dat er, in de UK iig, al heel wat op DVD is. Wat dacht je van de volledige serie van Ulysses 31? Ik heb zelf btw 1 DVD van Sabre Rider, toch wel mn meest favo serie uit die tijd. Thundercats is onlangs het eerste seizoen van in de VS op DVD gekomen, en in Frankrijk brachten ze Jayce and the Wheeled Warriors (humz, misschien toch deze mn meest favo) al een tijd geleden op DVD.

Wederom krijgt NL bijna niks, terwijl die series ook hier gewoon op tv waren. De vraag naar Jayce is overigens best groot, en ik hoop dat iemand dit oppikt.

Een tv-zender die tekenfilms uit de jaren 80 uitzend? Leuk, maar misschien goed te combineren met anime en andere series.

Ook grappig trouwens, keek ik ook veel, was de serie Captain Power and the Soldiers of the Future. Geen tekenfilm, maar enorm leuk om te zien. Kent iemand anders deze serie nog?
User avatar
Vash
 
Posts: 15
Joined: 07 Oct 2005, 23:24:42

Postby Stepz » 09 Oct 2005, 15:16:54

eYe-Ball wrote:
Stepz wrote:
ricepuppet wrote:Dat was die serie op de BBC waar je speciaal zo'n blauw / rood brilletje voor op moest doen. Werd altijd misselijk zonder. Zag je zo die voorgrond bewegen, tegelijkertijd met de achtergrond...


Op de BBC had je ook The Pirates of Darkwater. Was ook heel cool.


Bar hoor! Ik heb daar slechts één VHS van, en die heb ik wel 100 keer gezien denk ik( ;) ) Echt stoer was dat!! Wel de NL versie, maar dat mag de pret niet drukken. Het begin van de Sage was'm. :)

Psoman wrote: je had vroeger ook dino babies :P op K-tv(was van canal+) dat was ook altijd wel grappig die ene rooie dino in die luier whahaha old memories :D

Hoor wel van jullie de antwoorden :D


Die rooje Dino heet Maarten!! Leuk ik ook, :roll: Een Blauwe heette Thomas geloof ik. Ik vond btw die "Humans" van Eek the Cat ook retegaaf. :D

Psoman wrote:sonic met die 2 robots damm wat was dat cool :D


Dat was van The Adventures of Sonic the Hedgehog. Dat vond ik helemaaal vet. Vooral dat Ruffneck-achtige introtheme. Ik heb helaas maar 1 episode hiervan, deze serie is véél toffer dan Sonic the Hedgehog SatAM seizoen 1 en 2 bij elkaar. 8)




edit:

Is iemand hier bekend mee?

Image
ImageImageImage


Dat zei ik toch? Je gebruikt de titel ervan in je eerste quote, hahaha.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Stepz » 09 Oct 2005, 15:20:23

Vash wrote:Eerste post, laat ik maar ergens beginnen.

Ook ik ben gek op allemaal series uit de jaren 80. Gelukkig staan de meesten al in een lijst, soortgelijk aan de lijst die ik ergens op een ander forum heb neergezet, dus hoef ik die niet meer te vermelden.

Ben het er overigens ook wel mee eens dat heel wat wel op DVD mag verschijnen eindelijk. Gelukkig kwam ik erachter dat er, in de UK iig, al heel wat op DVD is. Wat dacht je van de volledige serie van Ulysses 31? Ik heb zelf btw 1 DVD van Sabre Rider, toch wel mn meest favo serie uit die tijd. Thundercats is onlangs het eerste seizoen van in de VS op DVD gekomen, en in Frankrijk brachten ze Jayce and the Wheeled Warriors (humz, misschien toch deze mn meest favo) al een tijd geleden op DVD.

Wederom krijgt NL bijna niks, terwijl die series ook hier gewoon op tv waren. De vraag naar Jayce is overigens best groot, en ik hoop dat iemand dit oppikt.

Een tv-zender die tekenfilms uit de jaren 80 uitzend? Leuk, maar misschien goed te combineren met anime en andere series.

Ook grappig trouwens, keek ik ook veel, was de serie Captain Power and the Soldiers of the Future. Geen tekenfilm, maar enorm leuk om te zien. Kent iemand anders deze serie nog?


Kerel, met jou kan ik praten!!! Jayce en Sabre Rider waren ook een paar van mijn favo series!!!!!
En Captain Power, dat waren die gasten met die gouden pakken toch? Dat keek ik vroeger ook altijd en volgens mij kwam daarna altijd Startrek: The Next Generation, haha! Vette shit!
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby shin_remy » 09 Oct 2005, 15:53:18

Ik von vroeger ook altijd Transformers leuk :P

de allereerste, de nieuwe veries zijn egt CRAP!!!
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

PreviousNext

Return to Anime show

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 23 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group