Anime Kop

Voor alle Anime freaks onder ons.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, Markam, Fashion

Postby Lan Di » 20 Sep 2005, 13:10:21

Vixion wrote:
Lan Di wrote:Vraagje, vind je DB(Z) wel tof?
of: Welke anime series vind je tof?

(@vixion & loempiavreter)


DBZ is tof, Bleach is tof, en alle andere martial arts georienteerde anime is tof, BEHALVE Naruto


How about Full metal alchemist?

Dat vind ik op naruto na de beste anime serie die ik ken, wat er helaas nog niet zoveel zijn :lol:

Ik heb laatst een paar afleveringen gezien van "Juuni kokki" (chronicles of the 12 kingdoms), zag er wel vet uit, met veel mythologische wezens. Kent iemand die serie?
Image
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Postby shin_remy » 20 Sep 2005, 16:20:57

:shock: daar heb ik egt nog nooit van gehoord sorry :roll:
3S !!!!!!!!
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby Loempiavreter » 20 Sep 2005, 17:09:00

Lan Di wrote:
Vixion wrote:
Lan Di wrote:Vraagje, vind je DB(Z) wel tof?
of: Welke anime series vind je tof?

(@vixion & loempiavreter)


DBZ is tof, Bleach is tof, en alle andere martial arts georienteerde anime is tof, BEHALVE Naruto


How about Full metal alchemist?

Dat vind ik op naruto na de beste anime serie die ik ken, wat er helaas nog niet zoveel zijn :lol:

Ik heb laatst een paar afleveringen gezien van "Juuni kokki" (chronicles of the 12 kingdoms), zag er wel vet uit, met veel mythologische wezens. Kent iemand die serie?


FMA is nog ok... Kijk es wat anders dan shonen dat zal je heel weat goed doen.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby ricepuppet » 20 Sep 2005, 17:35:35

zzzz... anime sub forum.. .zzz....
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Lan Di » 20 Sep 2005, 20:08:10

@Loempiavreter: Wat raad je aan?
Image
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Postby Loempiavreter » 20 Sep 2005, 20:53:31

Lan Di wrote:@Loempiavreter: Wat raad je aan?


Gungrave is mn persoonlijke favoriet maar aangezien je net van Naruto enzo afkomt kan ik je het niet echt aanraden. Gungrave namelijk zwaar op verhaal en op character's relaties. Er zijn actie scene's en spul maar daar draaid het niet om, je kan het een beetje vergelijken met een Tarantino film, mafia en spul en veel dialogen.

Berserk bijvoorbeeld is zoiets als gungrave en lijkt er ook heel erg veel op. Alleen bij Berserk kan je makkelijker instappen als je van Shonen afkomt. Berserk is meer Fantasy.

OH JA WANNEER KOMT DIE ANIME SUB FORUM
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby shin_remy » 21 Sep 2005, 13:36:28

Loempiavreter wrote:
Lan Di wrote:@Loempiavreter: Wat raad je aan?


Gungrave is mn persoonlijke favoriet maar aangezien je net van Naruto enzo afkomt kan ik je het niet echt aanraden. Gungrave namelijk zwaar op verhaal en op character's relaties. Er zijn actie scene's en spul maar daar draaid het niet om, je kan het een beetje vergelijken met een Tarantino film, mafia en spul en veel dialogen.

Berserk bijvoorbeeld is zoiets als gungrave en lijkt er ook heel erg veel op. Alleen bij Berserk kan je makkelijker instappen als je van Shonen afkomt. Berserk is meer Fantasy.

OH JA WANNEER KOMT DIE ANIME SUB FORUM


is street fighter 2 victory ook shonen :roll:

Darkstalkers anime heb je ook hee :?:
3S !!!!!!!!
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby Vixion » 21 Sep 2005, 14:02:54

Street Fighter is Shounen ja...

Shōnen or shounen (少年) is a Japanese word usually translated as "young boy", although it is commonly used to refer to males of up to high-school age as well. The word is composed of the characters meaning "few" and "year[s]". The word can also mean "pure of heart". In English, it usually refers to anime and manga which is primarily intended for boys, although there can be crossover appeal to girls as well. Some popular examples are Mobile Suit Gundam, Dragon Ball, and Naruto.


Shōjo or shoujo (少女 lit. young woman) is, in western usage, a style of anime and manga intended for girls (that may have some crossover appeal to boys as well).
User avatar
Vixion
19-jarige maagd
 
Posts: 2902
Joined: 26 Dec 2002, 12:57:43
Location: Netherlands

Postby shin_remy » 21 Sep 2005, 14:09:05

IK vin gundam, naruto en dragon ball tog egt niet de beste anime die er is, tis wel cool maar er zijn veel vettere anime

eens of eens? :roll:
3S !!!!!!!!
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby Loempiavreter » 21 Sep 2005, 14:39:34

Vixion wrote:Street Fighter is Shounen ja...

Shōnen or shounen (少年) is a Japanese word usually translated as "young boy", although it is commonly used to refer to males of up to high-school age as well. The word is composed of the characters meaning "few" and "year[s]". The word can also mean "pure of heart". In English, it usually refers to anime and manga which is primarily intended for boys, although there can be crossover appeal to girls as well. Some popular examples are Mobile Suit Gundam, Dragon Ball, and Naruto.


Shōjo or shoujo (少女 lit. young woman) is, in western usage, a style of anime and manga intended for girls (that may have some crossover appeal to boys as well).


Er is meer dan alleen Shonen of Shoujo... Hoe wil je Gilgamesh, Tehxnolyze allemaal indelen dan ;)

Er was dacht ook spul voor oude mensen en shit voor volwassenen -> dat kijk ik het liefst. Tekeningen daaruit vind ik veel mooier gemaakt. En zijn ook veel gedetaileerder dan een Shonen werk.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby shin_remy » 21 Sep 2005, 15:05:00

weet je ik ga geen onderscheid houden onder manga!!!

Shonon of shoujo of je het ook schrijf!!

maga is manga, tis getekend en het is geweldadig :twisted:

niet da ik op ga letten of dat shonen of iets anders is , ik kijk naar anime omdat ik het leuk vin, tis niet ineens een slechte anime als het shonen of shoujo is of die is meer voor kinderen en die ene is voor volwassenen!!

Shin chan is voor kinderen en ik vin da ook tof om naar te kijken :wink:
3S !!!!!!!!
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby Loempiavreter » 21 Sep 2005, 15:11:34

shin_remy wrote:weet je ik ga geen onderscheid houden onder manga!!!

Shonon of shoujo of je het ook schrijf!!

maga is manga, tis getekend en het is geweldadig :twisted:

niet da ik op ga letten of dat shonen of iets anders is , ik kijk naar anime omdat ik het leuk vin, tis niet ineens een slechte anime als het shonen of shoujo is of die is meer voor kinderen en die ene is voor volwassenen!!

Shin chan is voor kinderen en ik vin da ook tof om naar te kijken :wink:


Crayon Shin Chan voor kinderen ;) Hahaha goeie ooit de orginele gezien, Crayon Shin Chan hoort in het rijtje Oruchuban Ebichu (Hamtaro maar dan anders heel anders, ik zeg MANKO) en Cat Soup (Hello Kitty on Acid).

Ik zie duidelijk verschil ik maak geen onderscheid maar een shonen anime of manga kan me niet boeien (op uitzonderingen na natuurlijk, Black Cat en Trigun). Ik zie het en ik heb weer een gevoel van cliche + cliffhanger einde).

Bij Shonen gaat het nooit echt diep.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby shin_remy » 21 Sep 2005, 16:28:43

je bedoelt met diepte de personage? of het verhaal lijn dat snel afloopt?
3S !!!!!!!!
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby rrcplus » 21 Sep 2005, 18:15:09

Loempiavreter wrote:[Crayon Shin Chan voor kinderen ;) Hahaha goeie ooit de orginele gezien, Crayon Shin Chan hoort in het rijtje Oruchuban Ebichu (Hamtaro maar dan anders heel anders, ik zeg MANKO) en Cat Soup (Hello Kitty on Acid).

hehe ja Ebichu is echt zo dope! :P
die Shin Chan film was ook erg leuk
cat coup ken ik niet, maar 't klinkt leuk :D
Image
User avatar
rrcplus
Segaforum-B.A.B.E.
 
Posts: 898
Joined: 01 Jul 2004, 14:56:27
Location: Het Walhalla

Postby ReinieR » 25 Sep 2005, 21:31:33

Ik zie nog steeds geen Anime kop... Ik ben er namelijk ook voor in....
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

PreviousNext

Return to Anime show

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 19 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group