Zoek naam van oude arcade game

Zoals iedereen weet en kan zien, is Sega de grootste uitgever van Arcade games. In dit forum gaat het alleen maar over de mooie kasten die in de arcade's te vinden zijn.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Zoek naam van oude arcade game

Postby Cyberbeast » 28 Jan 2010, 20:50:56

Ik weet niet meer wat de naam van volgende game is. Ik heb het heel lang geleden gespeeld in de arcade en vond het toen best leuk.
Wat ik nog weet:
- Het spel moet ongeveer 10 jaar oud zijn.
- Helemaal 2d.
- Je moest met een min of meer futuristische politie-auto rijden en badguys arresteren of inhalen.
- Er was heel veel verkeer. Motorrijders kwamen naast je rijden en sprongen op je auto. Je kon ze er vervolgens afschudden.
- Het leek wat op Chase HQ qua opzet en vooral uitzicht.
- Geen idee wie het gemaakt heeft. Ik denk niet Sega maar eerder een Taito ofzo?
Image
User avatar
Cyberbeast
Super Segaforum user
 
Posts: 1296
Joined: 21 Mar 2003, 18:00:46
Location: Belgium

Re: Zoek naam van oude arcade game

Postby music_maniac1965 » 30 Jan 2010, 10:32:50

klinkt erg gaaf, taito had ook leuke spellen toen destijds. helaas heb ik dat wat jij opnoemt nooit gezien. wel denk ik dat als je een forum vind van mame gebruikers, dat die het spel misschien nog zelfs pas geleden gespeeld hebben. probeer daar eens je geluk :-) en post dan meteen hier wat het spel nou eigenlijk was :-D

het was vast geen "cisco heat", die vond ik ook erg gaaf, en was ook vol, maar daar reden geen motor rijders in die op je (politie) auto sprongen :-P
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Re: Zoek naam van oude arcade game

Postby Cyberbeast » 30 Jan 2010, 10:55:15

music_maniac1965 wrote:klinkt erg gaaf, taito had ook leuke spellen toen destijds. helaas heb ik dat wat jij opnoemt nooit gezien. wel denk ik dat als je een forum vind van mame gebruikers, dat die het spel misschien nog zelfs pas geleden gespeeld hebben. probeer daar eens je geluk :-) en post dan meteen hier wat het spel nou eigenlijk was :-D

het was vast geen "cisco heat", die vond ik ook erg gaaf, en was ook vol, maar daar reden geen motor rijders in die op je (politie) auto sprongen :-P



Goed idee. Het klinkt ook allemaal een beetje vaag natuurlijk.
Image
User avatar
Cyberbeast
Super Segaforum user
 
Posts: 1296
Joined: 21 Mar 2003, 18:00:46
Location: Belgium


Return to 6. Arcade

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group