Daytona USA 2 drift?

Zoals iedereen weet en kan zien, is Sega de grootste uitgever van Arcade games. In dit forum gaat het alleen maar over de mooie kasten die in de arcade's te vinden zijn.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Daytona USA 2 drift?

Postby Thueske » 25 Aug 2008, 08:12:20

Hallo,

Tijdens de jaarlijkse kermis hier in het dorp (welke er nu staat) is er natuurlijk een lunapark van de partij. Nu staan er SEGA 3 racegames in, nl. scud race, sega rally 2 en daytona usa 2. Mijn favoriet natuurlijk daytona usa 2.
Ik speel er echter niet zo heel veel op, maar dit jaar wil ik er toch wel eens wat tijd insteken voor het racen onder de knie te krijgen op de advanced en evt expert track. Heeft er iemand wat tips ivm het driften in bochten zodat ik deze tegen volle snelheid kan nemen? Ik heb her en der op internet wat gevonden over van 4-1-4 schakelen enzo, maar veel verder kom ik niet.
Hopelijk zijn er hier nog daytona fans die me kunnen verder helpen.
Thueske
 
Posts: 1
Joined: 25 Aug 2008, 08:02:26

Re: Daytona USA 2 drift?

Postby Cyberbeast » 17 Sep 2008, 18:05:47

Waarschijnlijk een maandje te laat maar goed:
net voor de bochten (aan de buitenkant van de bocht) geef ik de remmen een ferme tik, meteen weer gassen en ondertussen je auto zo vlug mogelijk naar de binnenkant van de bocht sturen. Je drift controleren en zorgen dat je de bocht niet te snel uitdraait anders drift je tegen de muur.
Image
User avatar
Cyberbeast
Super Segaforum user
 
Posts: 1296
Joined: 21 Mar 2003, 18:00:46
Location: Belgium


Return to 6. Arcade

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group