Street Fighter 4!

Zoals iedereen weet en kan zien, is Sega de grootste uitgever van Arcade games. In dit forum gaat het alleen maar over de mooie kasten die in de arcade's te vinden zijn.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Re: Street Fighter 4!

Postby blackdragon » 19 Feb 2008, 21:07:49

Capcom heeft bekend gemaakt dat de game eind juli in de Japanse arcade gaat verschijnen. Dat is best snel zo zeggen ze ook dat alle personages in het spel al volledig speelbaar zijn.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Street Fighter 4!

Postby Stepz » 20 Feb 2008, 12:29:39

Dat is idd behoorlijk snel...
Hoop niet dat ze gaan rushen en dat ze dan met een één of andere beta aan komen zetten :s
Dat hele gedoe met Tekken 5 en Tekken: DR vond ik ook zo klote... En DR dan wel uitbrengen op de PSP waar je praktisch geen fighters op kunt spelen!!! :evil:
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Re: Street Fighter 4!

Postby blackdragon » 06 Mar 2008, 17:37:49

Overigens zijn Sagat en Balrog ookal bevestigt zal even de trailers opzoeken die heb ik zo niet bij de hand.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Street Fighter 4!

Postby ManoRevolver » 08 Mar 2008, 01:28:20

Sagat en Balrog ook?
Dus dit is die HD versie van Street Fighter II die er aan zat te komen :lol:.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Re: Street Fighter 4!

Postby Stepz » 12 Mar 2008, 18:45:00

't Zou me niets verbazen als dit een soort van marketingstunt is. Alle SFII fans worden nu behoorlijk hyper, maar het zou me niets verbazen als ze er nog een zootje SFIII beulen bij gooien. Zo pakken ze de SFII en SFIII fans in één klap.
Ben wel erg benieuwd naar het eindresultaat en ik wil ook wel de plaatjes van Sagat zien!
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Re: Street Fighter 4!

Postby Loempiavreter » 12 Mar 2008, 22:36:13

Nog een Luchador in een fighter erg populair de laatste tijd, El Fuerte deze keer:

Image
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Re: Street Fighter 4!

Postby blackdragon » 15 Mar 2008, 18:10:23

Deze vind ik toch een stuk beter ontworpen dat Viper, alleen hoop niet dat dit betekend dat iedereen gaat terugkomen behalve Vega dat zou toch wel een beetje jammer wezen.

Hier nog wat nieuwe screenshots en je ziet wel dat Capcom het grafisch weer wat heeft bijgewerkt.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Street Fighter 4!

Postby Remco K. » 24 May 2008, 11:37:21

blackdragon wrote:Hier nog wat nieuwe screenshots en je ziet wel dat Capcom het grafisch weer wat heeft bijgewerkt.

Het ziet er goed uit! Ik las laatst een artikel in een games magazine dat Capcom mensen heeft ingehuurd die aan de oorspronkelijke Street Fighter II serie hebben meegewerkt, ongeacht waar ze nu werken! :) Fantastisch dat ze die moeite hebben genomen.

Grappig wel dat Street Fighter III niet het succes heeft bereikt van Street Fighter II, maar dat ze met Street Fighter IV daar een hele goede kans op maken.
Remco K.
 
Posts: 3
Joined: 24 May 2008, 11:01:37

Re: Street Fighter 4!

Postby Stepz » 26 May 2008, 09:58:53

Nou ja, SFII was gewoon de bekendste en die game kon je op je pc, snes en/of md spelen. SFIII kon je toen alleen op de arcade of op je DC spelen. Ik denk dat dat gewoon een cruciale fout is geweest. Ik ken zoveel mensen die niet eens wisten dat er een SFIII is.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Re: Street Fighter 4!

Postby Stepz » 18 Jul 2008, 14:27:45

E3 beelden van SF4 zien er behoorlijk goed uit! De eindbazen èn weer een nieuwe character. Eén of andere dikke ronde gozer, die me een beetje doet denken aan die elektriciteitsdude uit The Running Man. Hij heet Rufus. En dan heb je ook nog Seth, die doet me een beetje denken aan Urien.

http://youtube.com/watch?v=AUHmTSJ7b-Q
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Re: Street Fighter 4!

Postby killik » 23 Jul 2008, 05:53:37

Gisteren gespeeld in de arcade in Tokyo, hij speelt heel erg.. Street Fighter! Soepel, graphics goed, kleurrijk. Alle characters van SF2 inc. bazen zitten erin + de 4 extra fighters.

Eerst mn favoriet Ken gekozen waarmee ik direct werd verslagen door de eerste CPU opponent, Viper. (ben niet zo goed met een arcade stick, ik zweer bij de controller). Kon ik natuurlijk niet over me heen laten gaan en koos Guile. Ik kwam wat opponents verder, en uiteindelijk werd ik uitgedaagd door een Japanner die mij met Viper genadeloos versloeg. De eerste rond however was het heel close en had ik 'em bijna. Alle kasten zaten uiteraard vol met mensen en Viper is een erg populair character waar mensen snel mee uit de voeten kunnen. Ik ben nog 1,5 week in Tokyo dus als ik 'em weer eens tegenkom ga ik hem zeker spelen.

Capcom heeft het denk ik goed aangepakt met deze game, succesvolle overgang van 2d naar 3d zoals Nintendo dat altijd zo goed gedaan heeft. Alhoewel de gameplay van SF4 natuurlijk wel 2d blijft.

Wat trouwens ook fantastisch is; doordat de Yen nu zo laag staat is het nog nooit zo voordelig geweest in Japan voor Europeanen. Een potje SF4 kost 100 yen, omgerekend 0,55 euro. Zelfde geldt voor consoles, PS3, xbox360, games zijn spotgoedkoop. Nu ben ik niet van plan een console mee te nemen vanwege regioverschil en gedoe met ruimtegebrek in de koffer, maar DS games zoals de Phoenix Wright series (engelse language optie in de JAP versie) kosten ook geen drol, ongeveer 9 euro. Ik denk dat velen op dit forum eens naar Tokyo zouden willen gaan en de tijd is nooit zo goed geweest om het eindelijk eens te doen.
.....
killik
 
Posts: 1693
Joined: 03 May 2001, 12:20:52

Re: Street Fighter 4!

Postby Stepz » 23 Jul 2008, 12:34:05

Haha, ik zou ook maar al te graag naar Tokyo willen gaan, maar mijn budget laat dat niet toe ;)

Dus die Viper is toch een soort top tier chara?

Kan echt niet wachten tot de game uitkomt op de consoles!

En eh... PS3 games zijn ook regiovrij he ;)
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Re: Street Fighter 4!

Postby killik » 23 Jul 2008, 15:36:55

Ja die Viper heeft hele sterke moves en is erg snel. Natuurlijk speelt iedereen ook met haar omdat ze nieuw is maar de enige andere nieuwe chara waarmee ik anderen zie spelen is die bolle.

En over die PS3 regiovrij, dat wist ik niet.. dan wordt het wel interessant. Dus het enige wat ik nodig heb om die PS3 in NL te gebruiken is een schakelaartje voor de stekker?
.....
killik
 
Posts: 1693
Joined: 03 May 2001, 12:20:52

Re: Street Fighter 4!

Postby Loempiavreter » 25 Jul 2008, 19:19:55

C.Viper is still crap, unfortunately... it's confirmed that her EX Thunder Knuckle does not have superarmor. Will try to see if you can pass through fireballs with the move, but I doubt it. I will play with that some more tomorrow. She dies to runaway players, like Dictator and Claw IMO, because it's hard to close the distance when she is not within sweep range. She still needs more... definitely something that can help her when an opponent is further than sweep range.


(C. Viper from what I'm reading at shoryuken.com forums she is useless)


3. Poor viper; she really sounds like Alex now, but with even less of a long-range game. Hopefully you can pass through fireballs with it, because that'd give her a bit more options... So far I really want to play as the newcomers, but they don't seem like they'll offer much beyond a fun play every now and again.


Google komt met dit :P
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Re: Street Fighter 4!

Postby music_maniac1965 » 28 Jul 2008, 00:12:50

eigenlijk zat ik niet echt meer te wachten op een street fighter game. de versies die de moeite waard zijn had ik al (althans, dat dacht ik dus... hahaha). maar man, dit ziet er toch wel weer erg goed uit. hopenlijk is de gameplay gebalanceerd en net zo diepgaand (of dieper nog :P) als streetfighter 2 was. ik kan niet wachten tot de eerste echte review beschikbaar is.
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

PreviousNext

Return to 6. Arcade

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 36 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group