Funland Scheveningen

Zoals iedereen weet en kan zien, is Sega de grootste uitgever van Arcade games. In dit forum gaat het alleen maar over de mooie kasten die in de arcade's te vinden zijn.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Acers » 23 Nov 2007, 01:54:42

ik vindt bij racespellen eigenlijk gewoon dat et om het competitie gaat.

niet thuis tegen bekenden, maar tegen onbekenden~

als je eens ergens anders speelt zoals in hk/china/japan dan kom je dat gevoel tegen xD


van eerste tot m'n laatste paar keer initial-d gingen m'n handen shaken bij narrow win/loss raar gevoel maar is echt kickuh.

muntjes indoen ging zelfs moeilijk xD
Acers
 
Posts: 4
Joined: 23 Nov 2007, 01:14:45

Re: Funland Scheveningen

Postby music_maniac1965 » 12 Mar 2008, 23:19:40

de laatste keer dat ik geweest was hadden ze de outrun 2 kasten vervangen voor outrun 2 SP(ecial tours) waar je met zijn 2en tegelijk kan spelen, dus zowel de outrun 2 als outrun coast to coast banen :D

het echte gevoel van de kast overbrengen naar console is nogal lastig omdat die grote kasten nu ook bewegen tijdens het racen, en ze zijn nogal imposant (groot). toch vind ik wel dat ze (met name outrun 2) erg goed zijn over gezet naar de xbox (en zowel or2 als c2c zijn backwards compatible !) qua bestuuring.

dat ze niet zo snel meer nieuwe kasten kopen komt waarschijnlijk vanwege dat ze minder veel geld verdienen. tenslotte hebben we nu mooiere games thuis, en de tv's van tegenwordig zijn scherper en soms nog grooter dan de schermen in de arcade. ik kwam er vroeger (rond 1986) ieder weekeind. toen moesten we het nog doen met de commodore 64. arcade games waren toendestijds veel mooier in de arcade dan thuis op de (beeld)buis.
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Previous

Return to 6. Arcade

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group