Drakenslag is terug!

Zoals iedereen weet en kan zien, is Sega de grootste uitgever van Arcade games. In dit forum gaat het alleen maar over de mooie kasten die in de arcade's te vinden zijn.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Drakenslag is terug!

Postby Immovable Mind » 11 Apr 2006, 11:58:14

Geachte fighters,

Zoals jullie wellicht hebben gehoord is Jay (Kei)(helaas) gestopt met het runnen van Drakenslag en het organiseren van toernooien. We zullen Jay allemaal missen. Het mag dan een klein mannetje zijn maar hij heeft toch grote dingen gedaan voor onze community, so respect!

Drakenslag heeft op het Segaforum wellicht een slechte naam opgebouwd door een aantal meningsverschillen maar het zou jammer en onnodig zijn om niet meer samen te kunnen werken. Er zijn door heel Nederland immers veel mensen die baat hebben bij toernooien omdat er geen medespelers in de directe omgeving wonen. Drakenslag en Segaforum blijven manieren om in contact te komen en op deze manier je skills te verbeteren.

Vanaf nu zullen AQH (Arsalan) en Immovable Mind (Timo) en wellicht een derde niet alleen Drakenslag overnemen maar ook de organisatie van de Ranking Battles. Zowel AQH en ik zouden het jammer vinden dat er door het vertrek van Jay meerdere mensen besluiten te stoppen. Dit is namelijk niet hetgeen wat Jay zou hebben gewild (omg this sounds like he's dead )

Ook willen we in toekomst meer toernooien gaan organiseren van andere games zoals: KOF, GG, MK, SC, T5 ect. Maar daar hebben we jullie hulp voor nodig. Ik stel voor dat we met zijn allen naar de toekomst kijken en samen proberen beter te worden in de games die we spelen en boven dit alles veel fun met elkaar te maken.

Dus laten we gezellig elkaar digitale ass blijven kicken en daar vooral proberen beter in te worden.

Wij hopen op toekomstige toernooien heel wat Segaforum members te kunnen begroeten!

http://www.drakenslag.com
Image
User avatar
Immovable Mind
 
Posts: 89
Joined: 10 Aug 2005, 17:49:46
Location: Almelo

Postby ManoRevolver » 11 Apr 2006, 11:59:29

Hoe zit het met het SNK toernooitje? 8)
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Immovable Mind » 11 Apr 2006, 12:01:03

OMG your fast!
Ik ben al wat dingen aan het regelen met Sambo. Hij is ontzettend goed in meerdere KOF games. Hij heeft er ook meer verstand van dan ik. Het moet voor Juni plaats gaan vinden.

Ik vertrek volgende week voor een aantal weken naar China en ben van plan er daarna mee aan de gang te gaan.
Image
User avatar
Immovable Mind
 
Posts: 89
Joined: 10 Aug 2005, 17:49:46
Location: Almelo

Postby shin_remy » 12 Apr 2006, 21:09:27

kom je naar belgie timo? 8)
3S !!!!!!!!
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal


Return to 6. Arcade

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group