Street Fighter 4

Zoals iedereen weet en kan zien, is Sega de grootste uitgever van Arcade games. In dit forum gaat het alleen maar over de mooie kasten die in de arcade's te vinden zijn.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Loempiavreter » 24 Feb 2006, 17:55:04

shin_remy wrote:lol en tog komt de ps2 versie het meest in de buurt van de arcadeversie!!

en mano ik vin psx controller ook beter.

de dc versie is het slechts van allemaal heeft het meeste fouten. Alle 3 consoleversies zijn nie perfect en loempiavreter laat je gezicht zien op de volgende street fighter tournooi. ik beat je ass!!

je praat egt alsof je veel verstand heb van die game en dat de ps2 versie zuigt!! lol ga maar verder spelen op je dc!! ''die is de beste'' :)



whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Zeg niet dat de ps2 versie zuigt, ik zeg gewoon dat het ook niet alles is. Tis maar net wat je wilt, ik verkies de DC versie alleen voor de controller. Maar jij praat erover alsof ps2 een arcade perfecte poort is dat is het dus niet. Xbox en Dreamcast versies zijn in mijn ogen wat je prefereerd, Foute Hitboxes of Input delay.

Ik doe wel onderzoek naar wat wel of niet klopt, jij praat blindeloos alleen lui van Drakenslag na.

Zolang ik nog geen Dreamcast naar PS2 controller convertor kan vinden ga ik hou ik denk ik ook ff afstand van daadwerkelijk meedoen aan de Toernooien.
Ik wil wel een keer komen (komen wil ik altijd wel) maar retourtje Rotterdam is al gauw 30-40 euro voor mij, en ik kan dat vandaag de dag beter nog niet verspillen

En van mij mag je mooi denken dat je me beat, Ik was niet degene die ging huilen toen je werd vernederd door de lui van drakenslag.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby shin_remy » 24 Feb 2006, 22:59:04

oke oke oke

ik begon op de x box, daarna op de dreamcast, die was egt velen malen slechter dan de x box,

toen begon ik op de ps2 bij RRV, en dat was nog eens een verschil vergeleken op de x box, het was meer in de buurt van de arcadeversie!!

ik praat totaal niet de drakenslag lui na, sorry hoor maar ik merkte dit al na de eerste keer spelen weetje, het klopt wat je zegt van die fouten bij die versies maar tog je hebt er geen verstand van!!

sorry :oops: :oops:

laat je gezicht zien op tourneys ik beat je ass!!
3S !!!!!!!!
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby ManoRevolver » 25 Feb 2006, 00:21:13

Harde taal! Ik hou hier wel van 8).
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Stepz » 28 Feb 2006, 14:01:00

shin_remy wrote:
Stepz wrote:
shin_remy wrote:
blackdragon wrote:
shin_remy wrote:
blackdragon wrote:Ik moet het parry systeem nog goed onder de knie krijgen het lukt me vaker niet dan wel haha.


dude parry is nie belangrijk, ik geef je een advies die ik ook kreeg.

''Parry alleen hetgene wat je ZIE aankomen'' :wink:


Keep it in mind :wink:
Btw gaat het parry wel beter op de ps2 bij een maat dan op de Dreamcast bij mezelf waarom geen idee.


Dc versie is gewoon te slecht voor woorden

alles moet arcadeperfect en de ps2 versie komt daar het meest in de buurt :wink:


Fock off! DC owned eg wel. Deze versie bestaat al jaren. Bijna alles op de DC is arcade perfect.


WHAHAHAHAHAH OMG

hou op joh, de DC versie klop nie, timing zuigt, parry, zuigt, controller zuigt voor die game, Geluid blijft vasthaken, die hele versie klop nie. als ze spelen op een console dan is het wel op de ps2!!! die kom het meest in de buurt van de arcade!!! Bovendien is de ps2 versie ook als LAATST uitgekomen.

Sf 3 Second inpact is beter dan 3s op de DC. graphics, timing, daarklopt het wel!! als je me nie geloof open maar een topic op drakenslag.


Dat een game later uitkomt wilt niet zeggen dat ie beter is! Kijk maar naar CvS2! Die is veeeeeeeeel lekkerder dan op de PS2 en helemaal beter dan op de NGC! Roll Cancel ownzzzzzzz!

En de controllers... ik speel met stick. Ik gebruik een Horii stick voor de PS2 op m'n DC of ik gebruik m'n Capcom pad of m'n SNK pad (beide gemaakt voor de CvS game).

En als ik jou tegen kom op straat beat ik pas echt je ass! 8)
Man, je bent 18! Ik kan je makkelijk hebben :P

En op de XBOX vinnik 'm helemaal nix... Is niet mijn ding... heb die doos alleen voor Halo gekocht.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby shin_remy » 04 Mar 2006, 09:45:43

lol praatjes vullen geen gaatjes

wat the fuck,'' je ben nog maar 18''?

nummer 1 van NL is 17!!! en die whoopt iedereens asses

11 maart us the next tourney kom maar :P
3S !!!!!!!!
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby kevin » 04 Mar 2006, 10:31:33

niveau is weer hoog hier zo te zien :roll:
anyway ik kom ook 11 maart:)
zijn er vanuit hier nog wat mensen die komen spelen( of gezellig komen kijken nattuurlijk ? ;) )
Mijn ass zal zwaar gewooped gaan worden, probleem is ook dat mijn stick nog niet klaar zal zijn, en ik dus met een ps2 controller zal moeten spelen waar ik totaal niet mee overweg kan, maar ach, doe beetje mee voor spek en bonen :lol:
Image
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Postby Loempiavreter » 04 Mar 2006, 14:22:11

shin_remy wrote:lol praatjes vullen geen gaatjes


Daar had jij wel veel ervaring mee, meneer "ikbennetzogoedzonietbeterdanDaigo" :P

Er zit een verschil tussen Doom en jij. Van wat ik heb gehoord is Bruno een heel aardige en relaxte keal, met veel respect voor iedereen.

Van wat ik van jou reply's heb gelezen ben je dat niet ;)

Stepz speelde al Third Strike toen jij nog in je luiers zat bij wijze van spreke. Stepz is al langer lid van Segaforum EN Drakenslag maar belangrijkste hij krijgt respect van iedereen, wat jij nog niet hebt verdient.

Opmerkingen zoals:
WHAHAHAHAHAH OMG

hou op joh, de DC versie klop nie, timing zuigt, parry, zuigt, controller zuigt voor die game, Geluid blijft vasthaken, die hele versie klop nie.


Klinken gewoon zo arrogant en daar moet je gewoon wat aan doen.

===
Die toernooi is vast in blaak? Oldenzaal-Rotterdam is een hoop centjes. Ik wacht wel eerst tot ik een Dreamcast Controller Convertor naar PS2 heb gevonden.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby shin_remy » 04 Mar 2006, 15:25:08

dreamcast controller naar ps2 bestaat btw niet

er is een oplossing daarvoor maar werkt alleen bij stick, dc stick op ps2
mischien dat dat een oplossing is.

bruno is een aardige gozer, loempiavreter, wanneer kom je nou??

en over de dc versie klopt gewoon als je da nie wil accepteren jammer dan. ik hoef niet altijd respect te krijgen dat boeit me ook nie!!

en ik heb nie gezegd dat ik beter was dan daigo da was iemand anders :?

als je het tog zo goed weet mr twelve kom dan naar de volgende tournooi?
3S !!!!!!!!
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby Loempiavreter » 04 Mar 2006, 15:43:25

shin_remy wrote:dreamcast controller naar ps2 bestaat btw niet

er is een oplossing daarvoor maar werkt alleen bij stick, dc stick op ps2
mischien dat dat een oplossing is.

bruno is een aardige gozer, loempiavreter, wanneer kom je nou??

en over de dc versie klopt gewoon als je da nie wil accepteren jammer dan. ik hoef niet altijd respect te krijgen dat boeit me ook nie!!

en ik heb nie gezegd dat ik beter was dan daigo da was iemand anders :?

als je het tog zo goed weet mr twelve kom dan naar de volgende tournooi?


Heb ik dan gezegd dat de DC versie goed was. Ik zeg gewoon dat ik het arrogant vind dat je zo reageerd alsof jij het allang wist... Daarom wou ik je er ff op wijzen dat de ps2 versie ook niet perfect was.

Oh sorry om die daigo vergelijking, dat was Kevin die dat zei. Maar je had wel gezegd ergens dat je iedereen zou kunnen verslaan, praatjes vullen geen gaatjes. En volgens mij heb je dat harder dan iedereen kunnen ervaren toen je voor het eerst bij RVV over de vloer rolde.

En ik heb heb echt puur Dreamcast controller convertor nodig, omdat ik gewoonweg niet kan omgaan met andere controllers. Zo heb ik street Fighter 3 leren spelen met een ander controller lukt het me gewoon niet, mijn eigen DC controller D-pad is gewoon zo afgericht op mij.

Jij doet wel erg makkelijk over het reizen van hier naar Rotterdam, dat kost al gauw 30-35 euro reken daar ook nog de entree kosten bij dan ben je al 40-45 euro. Ik vind dat gewoon een beetje teveel van het goede. Als ik een baan had, of studie financiering had ik het misschien wel gedaan. Maar ik heb een inkomen van 0,0% Ik kan dat geld gewoon niet kwijt, mijn moeder kan amper m'n schoolgeld betalen, hoe moet ik dan naar toernooi?
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby shin_remy » 04 Mar 2006, 17:51:27

ai ai waar kom je vandaan dan, ik wil gerust wel een keer de helft van de reis voor je betalen hoor,

maar die converter bestaat nie van dc naar ps2, er is een oplossting met sticks, dat ik ook doe, je koopt samwa knoppen, je koopt een psx pad en voila, in elkaar zetten maar. en je heb een dc stick voor op de ps2,

als je denk da ik geen respect toon btw, da doe ik wel hoor,

in feite ben ik een hele aardige gozer, lijkt soms dat ik heel arrogant ben maar da ben ik nie hoor :P ben altijd vrolijk alleen soms, je weet tog hoe ik ben, ken er nie tegen als mensen het beginnen te uitlokken, of uitdagen haha dan moet ik er gewoon op in en dan krijg je een discussie

lol

waarom zoek je btw geen werk??

supermarkt ofzo al is het iets
3S !!!!!!!!
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby Xizor » 04 Mar 2006, 18:05:00

en bedankt voor fucking this topic op.

Ga ergens anders liggen fucken man
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Previous

Return to 6. Arcade

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 21 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group