meer info over phantasy star universe

Discusieer hier over de gebeurtenissen op de E3, TGS, GamesCom en meer, maar vooraf natuurlijk over de verwachtingen van de aankomende shows.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

meer info over phantasy star universe

Postby de bult » 12 May 2004, 23:25:48

de bult
 
Posts: 64
Joined: 12 May 2004, 11:08:34

Postby Psoman » 13 May 2004, 15:33:50

Kwijl moet die trailer zien ben echt heeeeeeel benieuwd naar deze game[8D].
User avatar
Psoman
PiSsOffman
 
Posts: 3574
Joined: 07 Apr 2002, 17:27:03
Location: Ragol

Postby Drax » 13 May 2004, 15:39:35

Iedereen gaat er van uit dat de game op deze generatie omsoles komt maar als ik die trailer zo bekijk dan lijkt het alsof het spel in ontwikkeling is voor de nieuwe generatie consoles... De tekst duidt er in ieder geval wel op.
Drax
 
Posts: 4400
Joined: 05 May 2001, 16:08:37
Location: Ede

Postby Appie » 13 May 2004, 16:28:36

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Drax</i>
<br />Iedereen gaat er van uit dat de game op deze generatie omsoles komt maar als ik die trailer zo bekijk dan lijkt het alsof het spel in ontwikkeling is voor de nieuwe generatie consoles... De tekst duidt er in ieder geval wel op.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Die gedachte ging ook al door me hoofd.
Dit is een erg vroeg filmpje en nog CG ook, nix in-game.
Deze kan zo maar een jaartje duren voor die af is en dan hangen we al tegen de nieuwe generatie consoles aan(relase staat ook voor ergens in 2005 lees ik net). En dan is het handiger voor een online game (want dat is inmiddels bevestigd -kan ook niet anders met een titel als \"Universe\" [:)]) dat die op een next gen komt, dan op een doodgaande console. Maar misschien ook niet ligt er puur aan WANNEER ze hem kunnen uitbrengen in 2005. Hij komt btw ook op de PS2.

Btw de FOnewearl uit het filmpje lijkt verdacht veel op de FOnewearl van Blue Burst.
Ik zoek ff een plaatje...

Edit:
Image

Ah there we go de dame uit het filmpje die ik bedoel:
Image

Nu ik het nader bekijk waar zijn de Newearl-oren bij de Blue Burst Lady?! (ofwel is ze een Human?)
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist


Return to 7. Game beurzen

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group