Segaton

Discusieer hier over de gebeurtenissen op de E3, TGS, GamesCom en meer, maar vooraf natuurlijk over de verwachtingen van de aankomende shows.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby LemmiWinks » 13 May 2004, 11:40:06

Sega zal wel nog met nog een aantal verassende titels komt aangezien de e3 nog niet gedaan is [8D]

Ik dacht dat ze shenmue 3 vorig jaar al zouden voorstellen,en als ze het dit jaar niet doen,zullen ze er heel veel mensen pissed zijn (incl me)

Shenmue 3 is toch al 2 jaar in ontwikkeling?,en hij gaat zeker uitkomen,maar ze moeten er niet meer te lang mee wachten de bastards ([:(!]
het is al 3 jaar geleden sinds shenmue2 uit is,in die tijd zijn ze zeker bezig geweest aan de derde,want ze kunnen gewoon het verhaal niet zo \'open\' laten,(mensen die het einde van shenmue 2 gezien hebben begrijpen me)


Ik wacht al 3 jaar op een vervolg en als het er dit jaar nog altijd niet van komt...

Dan ben ik voor de eerste keer teleurgesteld in Am2 en Sega zelf
Why? kan het nog altijd nie geloven [:(]

Shenmue is het origineelste spel ooit (sinds een hele lange tijd [:(] )
User avatar
LemmiWinks
 
Posts: 600
Joined: 14 Feb 2004, 12:49:48
Location: Belgium

Postby Sen » 13 May 2004, 12:14:24

Shenmue 3 is al heel lang niet meer in ontwikkeling. Er ligt gewoon een half af spel(of nog minder) in de ijskast...
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby Xizor » 13 May 2004, 12:31:58

best wel zuur, eigenlijk...

ik ben gisteren weer opnieuw begonnen met shenmue II (was halverwege maar doordat mijn DC toendertijd steeds resette en ik ondertussen het verhaal kwijt ben ben ik maar opnieuw gestart) maar het vooruitzicht van GEEN shenmue III maakt het er ook niet leuker op om het te spelen,omdat je weet dat je met een open einde komt te zitten....
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Thijs » 13 May 2004, 13:51:06

De hoop is gevestigd op DigitalRex, zolang zij hun eerste titel nog niet hebben aangekondigd hou ik hoop op Shenmue III.


Toch een gemiste kans van Sega, als ze ooit wouden terug slaan was DIT het moment geweest om weer in de handheld wereld te stappen. Volgend jaar is de achterstand op Sony en Nintendo met hun nieuwe handhelds dan al veel te groot...
Thijs
 
Posts: 120
Joined: 01 Sep 2003, 16:32:16

Postby Vixion » 13 May 2004, 14:21:08

Nou, de PSP zie ik niet echt een succes worden, de DS zeker wel! Zelfs als Sega volgend jaar in de handheld wereld zal stappen, dan zouden ze het nog redden, enige wat ze dan hoeven te doen, is de prijs van de handheld niet boven de 150 euro te maken, en voila.

Maar zoals Sega heeft gemeld, ze willen eerst een AAA Publisher/Designer worden, maar als ze nu Shenmue III hadden gereleased, dan hadden ze bijna direct die status gehaald, en dus minder geld kunnen verdienen aan de toch al goede games die nu op de markt zijn van Sega.

Sega heeft ongetwijfeld in hun eigen oogpunt een goede keuze gemaakt, maar tenkoste van wat? Ze hebben het vertrouwen, en de hoop van duizende Sega fans geschaat, en dat kan ze in de toekomst duur komen te staan.

Maarja, daarnaast we hoeven niet echt bedroeft te zijn. Outrun 2 krijgen we wel, al is hij Xbox Exclusive, daarnaast zal Sega de DS en de PSP ondersteunen, en dus nog genoeg games. Al is de PSP wel een port-machine, met te veel ports om een goede handheld te vormen, en het zeker verliezen van de Nintendo DS, dan zal Sega nog genoeg op de markt blijven, met games van redelijke, en goede kwaliteit, dat ze, als ze een handheld en/of console op de markt willen brengen ze dit lukt, met een zeer groot magezijn aan games met Sonic die ze kunnen porten, al zal Sega, Sega niet zijn, als ze voor hun eigen console, totaal nieuwe games maakt.
User avatar
Vixion
19-jarige maagd
 
Posts: 2902
Joined: 26 Dec 2002, 12:57:43
Location: Netherlands

Postby Daikath » 13 May 2004, 14:40:43

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Vixion</i>
<br />als ze een handheld en/of console op de markt willen brengen ze dit lukt, met een zeer groot magezijn aan games met Sonic die ze kunnen porten, al zal Sega, Sega niet zijn, als ze voor hun eigen console, totaal nieuwe games maakt.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Ooit veel op de Game Gear gespeelt? [;)] Het is eigelijk een Master System met extra kleuren en veel Master System spellen werden gepoort, onder andere een hele hoop Master System Sonics, met maar een paar echte orginele voor zover ik weet.
Daikath
 
Posts: 532
Joined: 26 Aug 2001, 23:52:35

Postby Evil_cloud » 13 May 2004, 15:05:11

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Sen</i>
<br />Shenmue 3 is al heel lang niet meer in ontwikkeling. Er ligt gewoon een half af spel(of nog minder) in de ijskast...
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Fout.
User avatar
Evil_cloud
Service Games Crew
 
Posts: 1459
Joined: 19 Oct 2003, 17:14:25
Location: Belgium

Postby Panzer » 13 May 2004, 15:09:25

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Evil_cloud</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Sen</i>
<br />Shenmue 3 is al heel lang niet meer in ontwikkeling. Er ligt gewoon een half af spel(of nog minder) in de ijskast...
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Fout.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Want???

Argumenten graag, dit is echt een post van lik me reet, heeft absoluut geen toegevoegde waarde!!!!!!
User avatar
Panzer
 
Posts: 2075
Joined: 30 Nov 2002, 00:20:50

Postby Evil_cloud » 13 May 2004, 15:20:44

Omdat vorig jaar er nog iemand die ik ken die een alpha build speelde?
Spel was vrij ver gevorderd, maar het project was op een lager pitje gaan draaien (waarschijnlijk door de aankomende herstructureringswerken bij Sega). Dat is alles wat ik weet. Het project is ofwel bedoeld voor Xbox (onthulling dit jaar), ofwel uitgesteld naar volgende generatie consoles (nog een tijdje achter Sega\'s hand gehouden).
User avatar
Evil_cloud
Service Games Crew
 
Posts: 1459
Joined: 19 Oct 2003, 17:14:25
Location: Belgium

Postby Daikath » 13 May 2004, 15:50:06

Ik zit me nog steeds af te vragen of die vriend wel de waarheid spreekt als ik eerlijk ben. Waarom zou iemand van AM2 een spel wat ze zo geheim houden laten spelen? Zelfs als ze hele goede contacten hebben met Am2.

Sorry dat ik cynisch ben maar ik hoop dat je zelf ook wel door hebt hoe het kan klinken zonder enige vorm van bewijs.
Daikath
 
Posts: 532
Joined: 26 Aug 2001, 23:52:35

Postby Cyberbeast » 13 May 2004, 17:11:42

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Daikath</i>
<br />Ik zit me nog steeds af te vragen of die vriend wel de waarheid spreekt als ik eerlijk ben. Waarom zou iemand van AM2 een spel wat ze zo geheim houden laten spelen? Zelfs als ze hele goede contacten hebben met Am2.

Sorry dat ik cynisch ben maar ik hoop dat je zelf ook wel door hebt hoe het kan klinken zonder enige vorm van bewijs.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Ik ken die kerel ook. Volgend jaar zal hij me Yu Suzuki laten ontmoeten op de E3 ( en dit jaar misschien zijn handtekening al meenemen). Hij heeft echt ontzettend goede contacten en wist al maanden op voorhand dat OutRun2 zo goed als af was, maar dat ze bij Sega idd nog twijfelden of het wel een goed idee was die uit te brengen.
BTW: hij heeft de game niet gespeeld, maar wel een build gezien ervan. Maar Shenmue3 komt er inderdaad aan...
User avatar
Cyberbeast
Super Segaforum user
 
Posts: 1296
Joined: 21 Mar 2003, 18:00:46
Location: Belgium

Postby Daikath » 13 May 2004, 18:07:28

Sorry maar ik geloof het nog niet. Als ik jullie was zou ik het waarschijnlijk ook wel geloven maar ik kan het nog niet.
Daikath
 
Posts: 532
Joined: 26 Aug 2001, 23:52:35

Postby Thijs » 13 May 2004, 18:21:57

Ik ben geneigd het wel te geloven. Er had ook met nadruk gezegd kunnen worden, sorry jongens Shenmue is niet het succes geworden van wat we gehoopt hadden, het kost meer dan het oplevert dus we stoppen er mee. Zou op zijn minst fatsoenlijk geweest zijn tegenover de fans. Bovendien is bekend dat DigitalRex belast is met het maken van soortgelijke games (danwel online). Het enige wat bekend is van die studio, is een link op de website naar Shenmue.

Shenmue III kan een succes worden, mits re-releases van deel I en II worden meegeleverd...
Thijs
 
Posts: 120
Joined: 01 Sep 2003, 16:32:16

Postby Vixion » 13 May 2004, 19:23:01

Kijk.

Als Shenmue III word gereleased, op bijvb. de Xbox, hoeven ze alleen deel 3 uit te brengen, deel 2 is er al, en deel 1 is geDVDt.

Porten naar de PS2 zullen ze echt niet doen. Is alleen maar negatief, en bied geen vooruitgang (PS2 heeft te weinig kracht). ALS, ik zeg nogmaals ALS Shenmue III uitkomt, zal dat naar MIJN logica gebeuren op de Xbox, of de Xbox 2, omdat de Xbox2 ongetwijfeld back-wards compatible word, en ze dus zowel deel I, II en II op de Xbox hebben, wat een aantal fans aantrekt. Daarnaast een DVDtje van de Xbox is lekker groot, die van de NGC is net te klein, denk ik... en zoals al gezet de PS2 heeft te weinig kracht.
User avatar
Vixion
19-jarige maagd
 
Posts: 2902
Joined: 26 Dec 2002, 12:57:43
Location: Netherlands

Postby Xizor » 13 May 2004, 20:15:18

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Vixion</i>
<br />Kijk.

Als Shenmue III word gereleased, op bijvb. de Xbox, hoeven ze alleen deel 3 uit te brengen, deel 2 is er al, en deel 1 is geDVDt.

Porten naar de PS2 zullen ze echt niet doen. Is alleen maar negatief, en bied geen vooruitgang (PS2 heeft te weinig kracht). ALS, ik zeg nogmaals ALS Shenmue III uitkomt, zal dat naar MIJN logica gebeuren op de Xbox, of de Xbox 2, omdat de Xbox2 ongetwijfeld back-wards compatible word, en ze dus zowel deel I, II en II op de Xbox hebben, wat een aantal fans aantrekt. Daarnaast een DVDtje van de Xbox is lekker groot, die van de NGC is net te klein, denk ik... en zoals al gezet de PS2 heeft te weinig kracht.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

*kuch*bullshit*kuch*
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

PreviousNext

Return to 7. Game beurzen

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group