Sega gaat grote aankondiging doen op e3!!

Discusieer hier over de gebeurtenissen op de E3, TGS, GamesCom en meer, maar vooraf natuurlijk over de verwachtingen van de aankomende shows.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Sega gaat grote aankondiging doen op e3!!

Postby Hellboy » 01 May 2004, 20:18:55

[:D] erg goed nieuws van sega op http://www.gamers.nl

Sega kondigt grootse onthulling aan voor komende E3

Gepost door Rob De Groot - zaterdag 1 mei 2004 - Bron: RPGamer
Sega heeft zijn sporen verdiend in de ontwikkeling van de vroegere consoles; onder andere de Megadrive, Saturn en als laatste de Dreamcast. Tegenwoordig is het bedrijf uit het hardware circuit gestapt en heeft het een naam als gerespecteerd developer & uitgever. Nu is het echter onduidelijk hoelang deze uitstap zou duren.. aangezien het bedrijf pas heeft laten weten een grootse aankondiging te doen bij de komende E3:
The most obvious conclusion to what will be made public is Sega\'s return to the hardware market. The Dreamcast, Sega\'s last foray into the console wars, was unquestionably a success in terms of the quality of its games. However, the Dreamcast was by no means a success in sales, which led the company into becoming a third party developer. Without a doubt, there are many who would love to see Sega develop a new console. But with the market becoming as oversaturated as it is, it may not be the best time for Sega to trek back into hardware.




De concurrentie op het gebied van consoles is moordend.. het is afwachten wat de uitspraak zal zijn. Wordt het een console? Misschien een handheld? Of toch \'enkel\' een game.. we houden je op de hoogte.


Ik hoop ten zeerste dat het een console word...

Ik heb dit maar in de e3 thread geplaats want het is nog een raadsel wat het word... en het word bekend gemaakt op de e3 [:D]

wat hope jullie dat het word?!
User avatar
Hellboy
 
Posts: 2794
Joined: 14 Apr 2002, 21:06:25
Location: Haarlem

Postby Hellboy » 01 May 2004, 20:37:52

Dit haalde ik net van het http://www.sega.com board vanaf:

World Exclusive - Sega to return to hardware!


On the 12 th of May, Day 1 of E3, Sega will showcase to the world it\'s re-entry into the Console hardware arena.

We first reported on a rumour regarding Sega returning to hardware about a month ago, but now the rumour is a reality, Financially revitalised, finally debt free, Sega now firmly belives it has what it takes to rule the roost.

But why you may ask are they doing this? wouldn\'t it be suicide? well no, not really. You see when Sega was making the dreamcast hardware it was selling an average of between 25-30 million units of software per year. Since going third party that number has always remained in the 6-10 million range. Besides the reason for going third party in the first place was to stop the losses and have a chance to get rid of it\'s debt (well over a billion dollars). Third party was never a permanent business plan. Did Isao Okawa give away he\'s life savings to save a software developer? No! re-entering hardware in the next round was always the plan. Did Sammy splash out half a billion dollars just for arcade floor space? No!

What we\'re trying to get at is that the signs have always been there, but now rejoice!

IT IS TIME FOR THE BIGGEST COMEBACK STORY OF ALL TIME.

*Update* A Sega rep has informed us that the next machine will be of platinum color.

Wednesday, May 12, 2004 10:00-10:30 a.m.
Concourse Hall #151


-- Zach Morris

http://www.freewebs.com/realgamesplayer ... scoops.htm

Mmm, begint er op te lijke dat sega terug komt met een next generation console...!!!!!
User avatar
Hellboy
 
Posts: 2794
Joined: 14 Apr 2002, 21:06:25
Location: Haarlem

Postby Sen » 01 May 2004, 20:49:16

Wacht maar geduldig af zou ik zeggen...
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby Hellboy » 02 May 2004, 09:39:00

Zal ik zeker doen!!! [;)] ik ga voor me computer ligge wachte op het verlossende woord!
User avatar
Hellboy
 
Posts: 2794
Joined: 14 Apr 2002, 21:06:25
Location: Haarlem

Postby Mier » 02 May 2004, 10:15:01

ik hoop het niet,ik hoop meer op een bijna complete versie van shenmue 3,dat zou ik persoonlijk mooier nieuws vinden dan een nieuwe segaconsole die al gedoemt is te floppen.
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby Fonzi » 02 May 2004, 10:15:35

Zach Morris = de Jerry Springer van de videogamespers ?
User avatar
Fonzi
Service Games Crew
 
Posts: 1143
Joined: 29 Sep 2002, 16:07:23
Location: België

Postby Vixion » 02 May 2004, 10:48:38

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Mier</i>
<br />ik hoop het niet,ik hoop meer op een bijna complete versie van shenmue 3,dat zou ik persoonlijk mooier nieuws vinden dan een nieuwe segaconsole die al gedoemt is te floppen.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Mee eens.

Een handheld zal het toch nooit redden.

Een console moet de kwaliteit van de NGC of hoger hebben om te kunnen blijven leven, althans dat kan hij niet echt, omdat de Sega Exclusieve titels al verspreid zijn over de andere consoles.

We zien wel al ik zeggen.
User avatar
Vixion
19-jarige maagd
 
Posts: 2902
Joined: 26 Dec 2002, 12:57:43
Location: Netherlands

Postby ManoRevolver » 02 May 2004, 21:55:54

Opzicht wel logisch een nieuwe console.
Ze zijn al die kids al aan het opwarmen met Sega Happy Meals ;).
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby BDT » 03 May 2004, 08:46:13

lol @ Fonzi

Nee, ik denk niet dat het hardware is. Ik denk eerder een samenwerking met iets of iemand... En dat daar een enorm koel product uit komt.

Shenmue 3 is iig niet wat ze hier mee bedoelen...
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Daikath » 03 May 2004, 09:13:50

Wat een klootzak die Zach Morris,, ik had al genoeg moeite om mezelf ervan te overtuigen dat het niks was zodat ik altijd positief verrast kan worden maar ik weet niet of ik mijn fanboy insrtincten nu wel in bedwang kan houden.
Daikath
 
Posts: 532
Joined: 26 Aug 2001, 23:52:35

Postby WithAttitude » 03 May 2004, 10:44:55

Even ging mijn hart sneller kloppen, een zilver kleurige moordmachine van good old Sega die de concurrentie eens even een pak rammel gaat geven.
Totdat ik me weer snel daarna realiseer dat zelfs sega zo stom nog niet is.
Het consumenten vertrouwen zal van een dusdanig laag niveau zijn, en het aantal hardcore fans zijn zo schaars dat het nooit een commercieel succes zal worden.

En ook het belangrijkste voor het succes van een console, het marketing budget, zal het nooit redden tegen $ony en microsoft, als Sega al geleerd zal hebben van zijn vorige fouten.
En ook dat zie ik niet gebeuren.

Dus het zal wel niet.
Maargoed, mocht het uiteindelijk toch waar zijn dan ben ik de eerste die voor de winkel gaat liggen.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby Daikath » 03 May 2004, 12:35:39

Ik zit het me nog af te vragen, een hele boel mensen hebben enorm veel plezier gehad met hun Mega Drive, maar wisten verder niet van het bestaan van de Saturn of Dreamcast af.

Een keer op een schoolplein had een jongen het erover da tje op PC alles kon spelen via emulatoren en toen ik zei dat de DC dat niet kon vroeg die wat het was en keek echt verbaasd en gellukig toen ik zei dat het denieuwe Segamachine was.
Daikath
 
Posts: 532
Joined: 26 Aug 2001, 23:52:35

Postby Vixion » 03 May 2004, 12:40:39

Correct. Ik heb dus vorig jaar mijn DC gekocht, en een handje vol mensen wist niet eens dat Sega die had uitgebracht, dachten dat ie een last-moment cancel was, en dat de MegaDrive de laatste console was.

Sega heeft in het verleden fouten gemaakt met het promoten van zowel de Saturn als de Dreamcast, als ze dat hadden gedaan, en veel meer geld ingestoken hadden, al zouden ze dat niet hebben, dan hadden we dus makkelijk nu de DreamCast nog bij de Bart Smit kunnen zien staan, gebroederlijk naast Nintendo, Microsoft en Nintendo. En had Sonic nooit op een andere console uitgebracht geweest als een Sega console.
User avatar
Vixion
19-jarige maagd
 
Posts: 2902
Joined: 26 Dec 2002, 12:57:43
Location: Netherlands

Postby Daikath » 03 May 2004, 12:42:00

Nu ik eraan denk,, er was ook een interview met Yuji Naka toen men het had over een nieuwe Sega machine en Yuji Naka zei dat hij dat erg graag zou hebben. Maar toen ineens werd hem het zwijgen opgelegd vanuit een hoek....

Er stond bij dat Yuji Naka gestopt is met het vertellen van wat geheime informatie. Dat is natuurlijk speculatie maar toch.... argh ik weet zeker dat ik teleurgestelt ga worden deze E3 :).
Daikath
 
Posts: 532
Joined: 26 Aug 2001, 23:52:35

Postby Vixion » 03 May 2004, 12:52:14

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Daikath</i>
<br /> argh ik weet zeker dat ik teleurgestelt ga worden deze E3 :).
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Same here, maar ik ga het gewoon negatief bekijken, Sega doet niets. Shenmue 3 komt niet, geen nieuwe console, geen handheld... Dan kan het altijd goed uitvallen ;)
User avatar
Vixion
19-jarige maagd
 
Posts: 2902
Joined: 26 Dec 2002, 12:57:43
Location: Netherlands

Next

Return to 7. Game beurzen

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group