World of Warcraft: Steamwheedle Cartel

Ook de PC laat Sega tegenwoordig niet met rust. Met games als Warhammer Online in het vooruitzicht en games als Worms 3D, Sonic Adventure DX en meer is er voldoende te beleven voor Sega fans op de PC. Maar ook andere games kunnen natuurlijk aan bod komen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

World of Warcraft: Steamwheedle Cartel

Postby Mirg » 11 Jan 2007, 12:44:17

Zo, ik heb een Undead Priest gemaakt op Steamwheedle. Misschien blijf ik wel gewoon op deze server ook, de groep die ik nu ken valt toch helemaal uit elkaar omdat een deel op Earthen Ring blijft, een deel naar Darkmoon gaat en ook nog eens de helft maar overstapt naar Horde en de rest dus Alliance blijft.

Maargoed, m'n priest heet Salem (een wonder dat die naam nog vrij was, geloof ik), genoemd naar m'n favoriete King Diamond karakter. Ik ben pas level 6, dus hij kan nog geen drol, maar dat wordt snel beter, hoop ik.

Misschien leuk als meer mensen van Segaforum ook een horde character maken op Steamwheedle? Dan kunnen we misschien eens een keer wat samen doen. Een lowlevel instance of gewoon een beetje helpen met grinden voor lowlevels lijkt me best haalbaar, toch? ;]

Xi, ik heb je orc in ieder geval in m'n friends list gezet. ;]
User avatar
Mirg
 
Posts: 3698
Joined: 12 Apr 2002, 09:44:24
Location: Rotterdam

Postby Xizor » 11 Jan 2007, 13:36:20

Ha, stoer!

Ik zal je straks eens ff adden en als je er bent kom ik wel naar UC (aannemende dat je daar nog rondhuppelt); ik zal ook even wat items enzo in de gaten houden voor je en ik stuur je wel wat cash (als je wilt :))
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Mirg » 11 Jan 2007, 13:49:40

Xizor wrote:Ha, stoer!

Ik zal je straks eens ff adden en als je er bent kom ik wel naar UC (aannemende dat je daar nog rondhuppelt).


Ja, ik zit voorlopig nog wel in Tirisfall, gok ik. Als priest gaat het levelen sowieso wat langzamer omdat je niet goed solo kunt gaan. Het leek me leuk om een keer een healer te gaan spelen, en bovendien past een priest toch wel het beste bij Salem, die in het verhaal van King Diamond een butler / voodoo priester / gifmenger is. Dus ik heb ook herbalism en alchemy. Da's ook meteen handig voor mana potions en wat extra armor drankjes. Bovendien ben ik zo natuurlijk helemaal een uberhealer. Potions maken, first aid en dikke healing spells. Daar ga ik een beetje voor. ;]

Hopelijk dropt er een beetje snel een tasje, want ik heb nog niet echt veel bagspace. Maarja, dat komt wel goed. Zodra ik 25 silver heb koop ik meteen maar een 8-slots tasje. Die kan ik op het AH weer gewoon verpatsen voor 18-20 als ik later geld heb voor grotere tassen. ;]

Als ik op Earthen Ring een alt maak, heb ik altijd meteen vier traveler's backpacks. Met m'n main handel ik vrijwel non-stop, dus ik heb echt bakken geld en veel leuke items op voorraad. Julie's Dagger, The Ziggler, bergen Swiftthistle en Fadeleaf, Traveler's Backpacks. Allemaal goedkoop ingekocht. Een paar weken later zijn de prijzen vaak weer wat stabieler en maak je, afhankelijk van het item, 5 tot 20 goldpieces winst per artikel. ;]
User avatar
Mirg
 
Posts: 3698
Joined: 12 Apr 2002, 09:44:24
Location: Rotterdam

Postby Mirg » 12 Jan 2007, 00:23:48

Zo, ik ben level 10 nu. Ik ga nu eerst alle quests in Tirisfal Glades wegwerken en dan kan ik geloof ik de eerste instance al in. Kan ik eindelijk eens oefenen met healen, want tot nu toe heb ik nog niet in een groep gezeten. Solo gaat het eigenlijk best in het begin met een Priest. ;]

Enne Xi, bedankt voor de goldpieces en de tassen! ;]
User avatar
Mirg
 
Posts: 3698
Joined: 12 Apr 2002, 09:44:24
Location: Rotterdam

Postby Xizor » 12 Jan 2007, 08:49:00

geen dank :)

En als je een instance wilt doen dan hoor ik het wel, dan loop ik wel mee. maken we geen party zodat jij alle exp krijgt, behalve als ik in moet springen om je ass te redden :P
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Mirg » 12 Jan 2007, 09:33:33

Xizor wrote:geen dank :)

En als je een instance wilt doen dan hoor ik het wel, dan loop ik wel mee. maken we geen party zodat jij alle exp krijgt, behalve als ik in moet springen om je ass te redden :P


Nou, als ik ongeveer level 19 of 20 ben wil ik de Wailing Caverns in voor die gave mace die Lord Pythas af en toe dropt. Hopelijk krijg ik die gewoon met een normale groep, maar ik kan me voorstellen dat meer mensen "need" willen rollen. Misschien kunnen we die een keer rushen naar Pythas voor de mace? Hij heeft een drop-kans van 25-30 geloof ik, dus dat moet snel te doen zijn, toch? ;]

Een party maken moeten we sowieso, anders kunnen we de instance samen niet in. Ik ga binnenkort in ieder geval eens een paar instance runs doen in RFC om het healen te oefenen. Ik speel op een laptop, dus ik moet nog een goede instelling vinden om snel partymembers en eventuele pets te kunnen targetten (F-toetsen gebruiken gaat niet).

Ik heb in ieder geval één goldpiece uitgegeven aan nieuwe tassen, dus ik heb vier 8-slotters bij nu. Ik stuur die 6-slotters die je had gegeven wel terug. Dan kan je die voor een eventuele alt gebruiken. Gisteren had ik nog een Tauren Druid gesproken van wie een wand had gekocht via het AH. We hadden nog wat dealtjes gesloten met goederenruil (ik ben alchemist en hij enchanter), dus ik heb wat potions voor hem gemaakt en hij een nieuwe wand voor mij voor als ik level 13 ben.

De Priest bevalt echt uitstekend, eigenlijk. Ik hoor andere Priests altijd klagen dat solo spelen absoluut een ramp is, helemaal in het begin. Nou, ik ben in vier uur tot level 10 gekomen zonder dood te gaan of zelfs maar in gevaar te komen. Soms wordt ik per ongeluk aangevallen door twee mobs van mijn level tegelijk, maar zelfs dat overleef ik zonder zweetdruppels.

Ik was van plan om Shadow te speccen om tot een level 30 solo goed te kunnen spelen, maar dat is tot nu toe nog helemaal niet nodig, dus ik kan me mooi gaan richten op full Holy. ;]

Ik heb echt weer helemaal zin in World of Warcraft nu. ;]
User avatar
Mirg
 
Posts: 3698
Joined: 12 Apr 2002, 09:44:24
Location: Rotterdam

Postby Xizor » 13 Jan 2007, 19:14:33

inderdaad, beetje dom van mij dat ik ff vergeten was dat je als party de instance in moet...

Je priest klinkt interessant; ik heb me er nog niet echt in verdiept (had al genoeg aan mijn eigen warrior met talents,professions etc. ) maar ben benieuwd; kun je straks meteen voor mij healing potions maken :D (en ik betaal ervoor natuurlijk!).
Ik geloof wel dat priests goede damage-dealers zijn (beter dan warriors) maar qua armour is het wel wat minder,maarja, daar heb je tanks voor :)

We kunnen ook eens die instance doen in tirisfal glades (kom ff niet op de naam, iets van puntje-puntje keep; levert ook veel loot op (qua cash vooral).

Ben vandaag voor het eerst even gaan kijken bij de Dark Portal; erg indrukwekkend!! werd natuurlijk meteen gekilled door een Felguard die er rondhuppelde,maar dat had ik wel verwacht.

Straks weer eens ff spelen; ben bijna level 45!!! Volgens mij heb je mij zo ingehaald want ik ga niet zo snel als de meesten om een of andere reden...

ALs je wilt kan ik wel vragen of je bij ons in de guild kan; is niet zo heel groot en ook niet een echte raid-guild,meer een gezellige club die met elkaar instances en quests doen enzo en elkaar helpen waar het kan.
gewoon,lekker relaxed cluppie dus, en niet van die overdreven die-hards zonder social life :)
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Xizor » 14 Jan 2007, 01:21:57

zo, net ff een ZF-run gedaan en een paar mooie rare pauldrons geloot 8)

eerder deze dag ook even rondgekeken bij de Dark Portal, ziet er heftig uit! Argent Dawn is flink aan het vechten met wat Felguard Invaders, en op een zeker ogenblik kwam er zelfs een dreadknight door de portal heen!

...Werd ook nog aangevallen door een Felguard Invader die ik, gezien zijn level, niet overleeft zou hebben,maar geheel onverwachts werd ik geholpen door 2 alliance mensen (die op de foto) in plaats van dat ze zouden gaan kijken hoe ik tenonder ging... zo kan het dus ook!

Anyway, ziehier een sfeer-impressie van de dark portal:

Image
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby LKC » 17 Jan 2007, 12:04:24

Dat is echt Heel toevallig; ik heb sinds de uitbreiding uitgekomen is ook een character gemaakt op Steamwheedle Cartel.

Mijn character daar is een Blood elf; een Hunter, genaamd Gambini.
Image
User avatar
LKC
 
Posts: 1559
Joined: 06 Dec 2001, 15:14:20
Location: Netherlands

Postby Xizor » 17 Jan 2007, 12:15:34

LKC wrote:Dat is echt Heel toevallig; ik heb sinds de uitbreiding uitgekomen is ook een character gemaakt op Steamwheedle Cartel.

Mijn character daar is een Blood elf; een Hunter, genaamd Gambini.


Cool, voeg 'Malork' maar toe :)
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Ophyr » 17 Jan 2007, 12:39:50

User avatar
Ophyr
Flash-master
 
Posts: 1357
Joined: 19 Feb 2006, 16:06:53
Location: Heel

Postby Xizor » 17 Jan 2007, 12:46:30

Ophyr wrote:http://games.fok.nl/news.php?newsid=15825

Leuk voor de WoW'ers ;)


ja ik las het, kansloos figuur :P. ik ben ook een alt gestart, een Draenei Paladin genaam "Liamor" op de server Nagrand
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56


Return to 5. PC CD-ROM en DVD

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group