Boetes voor vroegtijdige verkoop Burning Crusade

Ook de PC laat Sega tegenwoordig niet met rust. Met games als Warhammer Online in het vooruitzicht en games als Worms 3D, Sonic Adventure DX en meer is er voldoende te beleven voor Sega fans op de PC. Maar ook andere games kunnen natuurlijk aan bod komen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Boetes voor vroegtijdige verkoop Burning Crusade

Postby Xizor » 10 Jan 2007, 10:44:40

http://www.webwereld.nl/articles/44492/ ... usade.html

Was te verwachten natuurlijk; dinsdag zullen de servers wel plat gaan en de starting grounds vol 14-jarige rukkertjes zitten die een blood elf hebben gepakt.

...persoonlijk kan ik niet wachten tot dinsdag :D
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Mirg » 10 Jan 2007, 11:10:40

Het zou toch niet uit mogen maken? Op de website staat dat 16 januari middernacht (dus eigenlijk woensdag, en dat is gewoon de normale onderhoudsdag) The Burning Crusade pas begint. Of je het spel al drie maanden in huis hebt, maakt dus helemaal niks uit. Het werkt volgens mij simpelweg niet.

Ik ga in ieder geval een Blood Elf maken. ;]
User avatar
Mirg
 
Posts: 3698
Joined: 12 Apr 2002, 09:44:24
Location: Rotterdam

Postby Xizor » 10 Jan 2007, 11:16:34

Mirg wrote:Het zou toch niet uit mogen maken? Op de website staat dat 16 januari middernacht (dus eigenlijk woensdag, en dat is gewoon de normale onderhoudsdag) The Burning Crusade pas begint. Of je het spel al drie maanden in huis hebt, maakt dus helemaal niks uit. Het werkt volgens mij simpelweg niet.

Ik ga in ieder geval een Blood Elf maken. ;]


Ha dus je komt weer terug? stoer :) ik blijf voorlopig even mijn Warrior houden. als je dan toch re-rolled, kom dan gezellig op Steamwheedle Cartel (RP-server) dan kan ik je nog wat helpen :) dan ben je sneller bij die rukkertjes vandaan :P (no pun intended ;))
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Mirg » 10 Jan 2007, 11:31:53

Terug? Ik speel al sinds de Amerikaanse launch, joh. Toen hij hier uitkwam ben ik overgestapt naar de Europese Earthen Ring. Goed, soms speel ik een maandje niet, maar de laatste drie maanden weer vrij veel. Ik reroll alleen nogal veel. Ik ben 57 geweest, 46 geweest, 37 geweest, etc. De laatste tijd handel ik nogal veel op het AH. Koopjes zoeken en dat dan weer doorverkopen. ;]

Als ik een Blood Elf start is het waarschijnlijk op Darkmoon Faire, trouwens. Er stappen wat mensen die ik half ken ook over naar Blood Elves op die server. ;]

Welk level ben je zelf trouwens? 60 en volop aan het raiden inmiddels? ;]



Edit: "Europese Earthen Ring" in plaats van "Earthen Ring". Anders was het wat onduidelijk. Ik speelde op de Amerikaanse server ook op ER in ieder geval. ;]
Last edited by Mirg on 10 Jan 2007, 14:01:58, edited 1 time in total.
User avatar
Mirg
 
Posts: 3698
Joined: 12 Apr 2002, 09:44:24
Location: Rotterdam

Postby Xizor » 10 Jan 2007, 11:55:44

I wish , ben pas level 44. Speel denk ik qua uurtjes minder dan de gemiddelde WoW-speler, en in het begin ook veel ge-rerolled om te kijken wat het beste bij me pastte.

Komt ook doordat ik in het begin geen flauw idee had hoe/wat het spel in elkaar stak (heb ik nu soms nog! pas begin deze week geleerd over mijn stances waar iedereen het over had maar waarvan ik dacht van 'oh dat is vast iets voor 60').

Woensdag's voor kerst hebben we wel een tocht gemaakt op onze mounts van Booty Bay naar undercity, dat was wel lache :D. Dan kom je op plaatsen waar je (nog) niet bent geweest en waarbij je niet bang hoeft te zijn afgemaakt te worden.
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Mirg » 10 Jan 2007, 13:59:46

Haha, ja stances heb je wel nodig als warrior. Hoe heb jij altijd getankt in instances dan, joh? Jammer dat wij de enigen op Segaforum zijn die op RP-servers spelen, en dan precies twee verschillende... Overstappen is altijd moeilijk, omdat je na een paar maanden spelen zoveel mensen kent op je eigen server.

Dat is ook de enige reden dat ik op Darkmoon Faire ga spelen, dat er mensen overstappen die ik ken. Anders was ik mooi Blood Elf op Earthen Ring geworden. Dat had ik liever omdat daar de economie al stabiel is. Darkmoon Faire is te nieuw om goed te kunnen handelen. En dat vind ik juist zo leuk, handelen. ;]

Misschien maak ik wel een character op Steamwheedle, maar ik weet niet of ik na de 16e zoveel tijd heb om daar te levelen. Level 44 ben je ook niet zomaar en vakanties heb ik voorlopig niet meer. Maarja, kunnen we in ieder geval een keer in-game bijkletsen. ;]
User avatar
Mirg
 
Posts: 3698
Joined: 12 Apr 2002, 09:44:24
Location: Rotterdam

Postby kevin » 10 Jan 2007, 18:18:23

ruffrose FTW lol,

maar wat is dan zo vernieuwend aan deze upgrade ? alleen een nieuw ras waar je mee kunt spelen?
Image
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Postby Sen » 10 Jan 2007, 18:20:02

Hmm dat vind ik echt overdreven. Het is maar een spelletje zeg...
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby Xizor » 10 Jan 2007, 18:25:19

kevin wrote:ruffrose FTW lol,

maar wat is dan zo vernieuwend aan deze upgrade ? alleen een nieuw ras waar je mee kunt spelen?


gelieve alle 'ik vind xxx beter' reacties achterwege te laten; erger me al groen en geel aan die fanboys op fok!, ik hoop dat we hier volwassener zijn.

Anyway er zijn onder andere:

- 2 nieuwe rassen (Draenei -> alliance, blood elfs -> Horde)
- geheel nieuw continent (outland)
- nieuwe professions
- flying mount(!)
- je kan tot level 70 gaan (is nu 60).

En Mirg, ik zal ook wel eens een kijkje komen nemen op die andere servers :) lijkt me wel gezellig.

Ik tank meestal in instances ja, gaat erg goed (zegt men tegen mij...). het wisselen van stances, aggro pullen etc is nog wel wennen maar dat lukt me wel prima. neem ook wel eens lagere levels mee naar (voor mij) low-level instances en dat is ook altijd leuk. ik vind mijzelf nog redelijk n00b maar kan ook anderen gelukkig wel al wat uitleggen.
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby blackdragon » 10 Jan 2007, 18:29:51

Ik zag gister een stukje op Gamekings en het leek me toch wel heel leuk, alleen vraag ik me af als het nu nog zin heeft om nog een keer aan WoW te gaan beginnen?

En wat zijn ongeveer de systeemeisen voor de game heb niet de nieuwste pc meer.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Mirg » 10 Jan 2007, 18:31:46

kevin wrote:ruffrose FTW lol,

maar wat is dan zo vernieuwend aan deze upgrade ? alleen een nieuw ras waar je mee kunt spelen?


Nee, meer, maar de toon van je reply laat al zien dat je niet onder de indruk gaat zijn, wat ik ook vertel, dus ik hou het maar bij "nee, meer." ;]
User avatar
Mirg
 
Posts: 3698
Joined: 12 Apr 2002, 09:44:24
Location: Rotterdam

Postby kevin » 10 Jan 2007, 18:35:23

Xizor wrote:
kevin wrote:ruffrose FTW lol,

maar wat is dan zo vernieuwend aan deze upgrade ? alleen een nieuw ras waar je mee kunt spelen?


gelieve alle 'ik vind xxx beter' reacties achterwege te laten; erger me al groen en geel aan die fanboys op fok!, ik hoop dat we hier volwassener zijn.

Anyway er zijn onder andere:

- 2 nieuwe rassen (Draenei -> alliance, blood elfs -> Horde)
- geheel nieuw continent (outland)
- nieuwe professions
- flying mount(!)
- je kan tot level 70 gaan (is nu 60).

En Mirg, ik zal ook wel eens een kijkje komen nemen op die andere servers :) lijkt me wel gezellig.

Ik tank meestal in instances ja, gaat erg goed (zegt men tegen mij...). het wisselen van stances, aggro pullen etc is nog wel wennen maar dat lukt me wel prima. neem ook wel eens lagere levels mee naar (voor mij) low-level instances en dat is ook altijd leuk. ik vind mijzelf nog redelijk n00b maar kan ook anderen gelukkig wel al wat uitleggen.


Hmm zo was het niet bedoeld, was meer aan te tonen dat ik ook een online verslaving heb marja.
WoW lijkt me ook wel tof, maar ga geen mmorpg's door elkaar spelen.
Maargoed, zijn der ook nieuwe wapens/eq's etc ? Daar wask benieuwd naar, vindk altijd belangrijk in een mmo.
Image
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Postby Xizor » 10 Jan 2007, 18:39:15

blackdragon wrote:Ik zag gister een stukje op Gamekings en het leek me toch wel heel leuk, alleen vraag ik me af als het nu nog zin heeft om nog een keer aan WoW te gaan beginnen?

En wat zijn ongeveer de systeemeisen voor de game heb niet de nieuwste pc meer.


je kan ALTIJD beginnen, zeker nu met de burning crusade omdat de verwachting is dat veel mensen gaan re-rollen, dwz een nieuwe character maken met een van de nieuwe rassen. Je begint dan gewoon op level 1.

en de systeemeisen zijn niet zo heel hoog:

PIII 800 of AMD Athlon 800MHz, 512MB, 3d-card die T&L kan (geforce 2 en hoger).

Je kan ook altijd kijken of het je bevalt; je kan namelijk bij bart smit voor 2 euro een 14-day trial kopen; dat is in feite het spel en een trial-key. als het bevalt moet je wel de volledige game kopen (maar die is nu nog 'maar' 19,95 gemiddeld en komt in een zeer coole doos (vind ik)).

Als je de burning crusade wil halen heb je ook de originele WoW-game/key nodig.

Ik zou zeggen: probeer het :)

@Kevin: ah sorry, maar meestal zijn dat soort reacties van die diss-reacties. iedereen heeft zijn favoriete game maar dat maakt niet dat de andere game slechter is.
Er zijn ook nieuwere items naar het schijnt inderdaad!


EDIT: net de nieuwe update geïnstalleerd (voorbode voor Burning Crusade).

Zie helaas iets wat ik niet had gehoopt: je moet level 58 of hoger zijn om door the dark portal te gaan :( :( :( maar weer wel positieve aanpassingen voor mijn class (Warrior :D)
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby rrcplus » 11 May 2007, 10:13:52

mag ik vragen waarom je eigenlijk een deep woodlands cloak aan hebt?
doe je dan meer damage met je battleshout? of wil je je weaponskill sneller levelen met de intellect die er opzit? :wink:
(http://armory.wow-europe.com/#character ... l&n=Malork)
zucht, mis mijn warrior :)
Image
User avatar
rrcplus
Segaforum-B.A.B.E.
 
Posts: 898
Joined: 01 Jul 2004, 14:56:27
Location: Het Walhalla

Postby Xizor » 11 May 2007, 10:42:58

dat mag jij zeker vragen; is nog een oud item waarvoor ik geen waardige vervanger kon vinden. deed het voornamelijk voor de armor en intellect.

verder ben ik niet zo heel erg into alle specifieke dingetjes van alle items; ik kijk met mijn warrior bij de items meestal naar armor, strength, damage en stamina.

maw, ik ben semi-hardcore ;)

zo heb ik wel meer items (gehad) die meer voor andere classes dan warrior zijn.
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56


Return to 5. PC CD-ROM en DVD

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group