Tomb Raider Legend - DEMO

Ook de PC laat Sega tegenwoordig niet met rust. Met games als Warhammer Online in het vooruitzicht en games als Worms 3D, Sonic Adventure DX en meer is er voldoende te beleven voor Sega fans op de PC. Maar ook andere games kunnen natuurlijk aan bod komen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Tomb Raider Legend - DEMO

Postby ricepuppet » 02 Apr 2006, 10:42:08

http://www.fragland.be/downloads.php?id=15191

Dit is de snelste server die ik tot nu toe ben tegengekomen voor de de demo.

Eerste impressies waren goed; goede graphics - mooi zelfs - zeker op een high end PC (als de mijne)

Het oude Tomb Raider gevoel is in dit deel ook niet echt meer aanwezig vind ik; mede door de controls die versoepeld zijn en het hardcore adventuren er een beetje vanaf is.

Maar, zodra je tot vuurgevechten komt, is de pret afgelopen.

Wat een zeikzooi! De camera wilt opeens niet meer meewerken, draait alle kanten op, en het targeting auto lock systeem begeeft het opeens. Heel irritant in de demo is dat je ook niet kan saven tussendoor - op wat voor manier dan ook - dus het is telkens opnieuw beginnen..
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Silent Shadow » 02 Apr 2006, 10:56:53

Ai, laat ze het nou niet verknallen. Ik kijk namelijk al een tijdje uit naar deze titel. (niet dat ik een Tomb raider fan ben of zo maar het lijkt mij wel een leuk spelletje)

Trouwens niet saven tussendoor? Als dat niet in uiteindelijke versie zit dan koop ik hem zeker weten niet...
Silent Shadow
Sega Saturn liefhebber._0_
 
Posts: 1406
Joined: 02 Dec 2004, 12:00:57

Postby ricepuppet » 02 Apr 2006, 11:06:31

Silent Shadow wrote:Ai, laat ze het nou niet verknallen. Ik kijk namelijk al een tijdje uit naar deze titel. (niet dat ik een Tomb raider fan ben of zo maar het lijkt mij wel een leuk spelletje)

Trouwens niet saven tussendoor? Als dat niet in uiteindelijke versie zit dan koop ik hem zeker weten niet...


Saven staat wel als optie aangegeven, maar niet in de demo. Maar ook de demo ben je even zoet mee, maar als je dan snel effe iets moet doen (boodschappen b.v) dan ben je de lul - oftewel, je PC aan laten staan ofzo - Zal uiteindelijk wel 'hoge scores' krijgen binnenkort in de kut stink PU, maar toen ik op vijanden moest schieten werd ik gewoon geirriteerd door die slechte camera en kutcontrols - en ja, ik speel het met een joystick - /..
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby markdegeweldenaar » 13 Apr 2006, 15:54:48

Ik heb de eerste vijf op de playstation gespeeld en moest deze demo met muis en toetsenbord doen. Enthousiast ben ik dus ook niet, wat een boutcontrols. Ik moet maar eens kijken of ik ergens een demo voor een console kan vinden.
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Postby richardplug » 13 Apr 2006, 16:50:20

Op de Marketplace ^^
User avatar
richardplug
 
Posts: 98
Joined: 03 Mar 2006, 18:58:31
Location: Amersfoort

Postby ricepuppet » 13 Apr 2006, 17:10:26

markdegeweldenaar wrote:Ik heb de eerste vijf op de playstation gespeeld en moest deze demo met muis en toetsenbord doen. Enthousiast ben ik dus ook niet, wat een boutcontrols. Ik moet maar eens kijken of ik ergens een demo voor een console kan vinden.


Onzin, gewoon een goede PC pad kopen. Speel je net zo lekker als op de console.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby markdegeweldenaar » 13 Apr 2006, 18:27:13

Ja, maar gamepad+spel voor pc is duurder dan enkel spel voor de xbox ;).
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Postby kevin » 13 Apr 2006, 18:37:58

ricepuppet wrote:
markdegeweldenaar wrote:Ik heb de eerste vijf op de playstation gespeeld en moest deze demo met muis en toetsenbord doen. Enthousiast ben ik dus ook niet, wat een boutcontrols. Ik moet maar eens kijken of ik ergens een demo voor een console kan vinden.


Onzin, gewoon een goede PC pad kopen. Speel je net zo lekker als op de console.

No way!
Image
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Postby ricepuppet » 13 Apr 2006, 20:35:31

markdegeweldenaar wrote:Ja, maar gamepad+spel voor pc is duurder dan enkel spel voor de xbox ;).


Ligt eraan waar je voorkeur naar uit gaat, ik heb als console alleen nog een Dreamcast over. De PC is mijn game machine, dus ja, dan geef ik er wel wat geld aan uit. Overigens heb ik mijn huidige Logitech joystick van mijn neefje gejat 5 jaar geleden en die speelt nog steeds relaxed :)
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38


Return to 5. PC CD-ROM en DVD

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group