King Kong - DEMO

Ook de PC laat Sega tegenwoordig niet met rust. Met games als Warhammer Online in het vooruitzicht en games als Worms 3D, Sonic Adventure DX en meer is er voldoende te beleven voor Sega fans op de PC. Maar ook andere games kunnen natuurlijk aan bod komen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

King Kong - DEMO

Postby ricepuppet » 17 Oct 2005, 08:27:42

Ga 'em zo spelen..

http://www.planet.nl/planet/show/id=750 ... /sc=1a8f54

Schijnt dus DE game van het jaar te worden, kom later erop terug..
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby ricepuppet » 17 Oct 2005, 10:22:40

Ubisoft heeft er weer een meesterlijke game bij!

Damn, wat een wrede game! Vooral spelen met King Kong is de SHIT! Gruwelijke graphics, gewelddadig die dino's tegen muren aansmijten, bekken open rukken, nekken breken. Damn, ik moet die game hebben als 'ie uitkomt!

Het spelen in 1st person was wel leuk, maar niet bijzonder. Daar waren de graphics ook top of the bill, maar het is niets vergeleken met King Kong spelen.

Downloaden die demo! NU! :P

EDIT.: De game doet me denken aan Jurassic Park 2 op de PSX waar je ook moest spelen met de mens, een velociraptor en een T-Rex...
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Sw2 » 17 Oct 2005, 10:44:36

hell yeah 800 kb per sec 8)
User avatar
Sw2
 
Posts: 745
Joined: 23 Jul 2004, 08:54:17
Location: Netherlands

Postby ricepuppet » 17 Oct 2005, 16:04:11

Sw2 wrote:hell yeah 800 kb per sec 8)


En?
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby arjen » 17 Oct 2005, 16:18:27

hey ik zou jou graag aan willen raden om eens een kijkje te nemen bij gamespot.com en dan downloads en dan demo's ;) het is leuk dat je links naar demo's plaatst natuurlijk maar je plaats ze bijna een maand na dat ze uitkomen ;) misshcien zijn deze vertaald naar het nederlands ofzo? ik bedoel het alleen maar als eyeopenen is natuurlijk heel cool da je demo's plaatst en moet je juist bleiven doen maar misshcien vind je het leuk om ook daar eens te kijken en hoef je zelf niet steeds zo lang te wachten op een demo.

zelf ik vond king kong maar niks. mijn favorite demo's van de laatste maanden waren toch wel de twee van fear en aoe3 al zat de laatste echt vol met bugs.
User avatar
arjen
 
Posts: 706
Joined: 27 Feb 2005, 22:44:14
Location: Netherlands

Postby ricepuppet » 17 Oct 2005, 16:22:41

Ow jah, :)

Goede tip, ik kijk niet meer zo vaak op Gamespot - voornamelijk omdat het op zijn Amerikaans is ingericht, vol met een overkill aan informatie / links en banners - maar ik zal voor jouw sake een kijkje nemen :P

Ikzelf vond de demo echt de shit. FEAR vond ik dan weer vrij weinig aan. Iets te simpel voor mijn doen, hoewel de schrikeffecten wel weer goed waren gedaan (timing!) de AoE3 demo vond ik nou totaal geen zak aan.

Ik heb heel lang AoE 1 / 2 gespeeld, zelfs de gare PS2 versie speelde ik. De demo zat inderdaad vol met bugs, en draaide daarbij nog eens als een duffe peer. De gameplay kan me ook niet meer bekoren, beetje oubollige strategiegame.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby arjen » 17 Oct 2005, 17:22:06

ricepuppet wrote:Ow jah, :)

Goede tip, ik kijk niet meer zo vaak op Gamespot - voornamelijk omdat het op zijn Amerikaans is ingericht, vol met een overkill aan informatie / links en banners - maar ik zal voor jouw sake een kijkje nemen :P

Ikzelf vond de demo echt de shit. FEAR vond ik dan weer vrij weinig aan. Iets te simpel voor mijn doen, hoewel de schrikeffecten wel weer goed waren gedaan (timing!) de AoE3 demo vond ik nou totaal geen zak aan.

Ik heb heel lang AoE 1 / 2 gespeeld, zelfs de gare PS2 versie speelde ik. De demo zat inderdaad vol met bugs, en draaide daarbij nog eens als een duffe peer. De gameplay kan me ook niet meer bekoren, beetje oubollige strategiegame.


ja ik daar heb je gelijk in aoe3 bied eigenlijk niks nieuws tenopzichte van de vorige twee delen. ja een city overview maar echt boeit dat niet. dat je echte zegt dat fear te simpel was begrijp ik alleen niet dat vond ik juist met king kong het geval. niks nieuws of orgineels en dat deed fear voor mij juist wel. of bedoel je simpel van te makkelijk? ik bedoel simpel in de uitwerking. fear brengt voor mij het fps genere eindelijk weer op een nieuw level. het partical systeem is ook ongeloovelijk. zo zie je het eigenlijk alleen in een film als hard boiled. het fps deel dat ik in king kong speelde is echt een verschikking en voeld 5 jaar oud aan.

ik weet niet wat betreft gamespot ^^ ik vind het juist een erg rustige en overzichtelijke site. dat vind ik juist met een site als inside gamers. gamespot is ook een content site en geen nieuws post site. het gaat voornamelijk om hun artikelen en video montages. ik weet niet veel van die banners die zie ik zelf namelijk niet omdat ik een complete membership heb. ik vind de site erg goed dagelijks druk je op play en je weet meteen wat nieuw is geupdate. en verder kun je overal komen met 2 of 3 klicken. erg knap vind ik zelf. misschien had je de vernieuwde site nog niet gezien?
User avatar
arjen
 
Posts: 706
Joined: 27 Feb 2005, 22:44:14
Location: Netherlands

Postby ricepuppet » 17 Oct 2005, 17:46:46

Ik zei ook dat het FPS gedeelte nogal lomp was. Wegrennen van de T-Rex is dan wel weer leuk. Ik vond de gedeeltes met King Kong echt kicke omdat het vol grafisch geweld was, en daarbij nog eens gewelddadig (dino's van de berg afgooien, dino's hun bekken opscheuren en breken :P)

FEAR vind ik gewoon simpel, alleen maar vanwege het feit ik 75% FPS shooters speel - voornamelijk op de PC - en dan toch best ervaring heb in dit genre. Het leukste aan de game zijn de schrikeffecten. Qua gameplay is het net zo ouderwets als AoE.

Hoe komt het trouwens dat je laatste post zo slecht Nederlands is, en de vorige weer perfect? (op de punten na)
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby ricepuppet » 18 Oct 2005, 08:34:16

Heb net even op Gamespot gekeken. Echt vernieuwend t.o. van de vorige layout vind ik het niet. Een beetje strakker gemaakt. Daarbij, als ik een demo wil downloaden moet ik me eerst registeren. Waarom? Geef die demo gewoon! Ik heb de demo's die erop staan maar gewoon via andere sites gedownload..

En jah, hier staan de demo's een stuk eerder op :wink:
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby arjen » 18 Oct 2005, 10:08:37

kwa gameplay vind ik het dus juist niet ouderweds maar vernieuwend ;)
de vuur gevechten zijn een nieuwe ervaring. en brengen voor mij de fps gameplay naar een nieuw niveau. de particle effects die overal af komen geven je echt het idee dat een kogel die je afvuurd echt impact maakt. hierdoor heb je echt het gevoel dat je een wapen afvuurt als in een film als hard boiled. dat heb je bij doom3, battlefield 2, halo 2, farscry en zelf half-life 2 met zijn indrukwekkende physics niet echt.

Image

dit bedoel ik dus. en brengt de gameplay voor mij meteen naar een neiwu niveau ja ^_^

daarnaast is het ook echt schikken inderdaat. ik weet niet of je de fps klassieker undying hebt gespeeld? maar f.e.a.r gaat vind ik zelf nog een stap verder. echt schikken ;) het schijnt alleen dat de gehele game op den duur nogal saai wordt. maar erger als halo 1 en 2 kan het wel niet zijn ;) maar de demo vind ik een al dan niet de geslaagste demo van het jaar. op dit moment zijn hl2 en bf2 nog de tops wat fps voor mij dit jaar betreft maar f.e.a.r ga ik zeker proberen ;)
User avatar
arjen
 
Posts: 706
Joined: 27 Feb 2005, 22:44:14
Location: Netherlands

Postby ricepuppet » 18 Oct 2005, 12:54:59

Ik begrijp wat je bedoeld. Misschien moet ik die game ook maar eens gaan halen, alleen al vanwege het feit dat ik op den duur een PC gamer wordt. Favoriete genre is toch FPS schooting / RPG / Adventure - stealth games. En daar is op de PC genoeg lol te beleven.

Maar ik begrijp eruit dat je ook Battlefield speelt? Wat is je nick, kunnen we samen een keer in een tankje MOC's knallen :P
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby arjen » 18 Oct 2005, 15:31:35

ik heb zelf bf2 niet. ik heb er nu geen tijd voor aangezien ik het liefst eigenlijk ffxi speel maar daar heb ik al geen tijd voor zelfs.
toen ik nog op school zat speelde ik heel veel bf 1942 en bf vietnam en desert combat ook. bf2 heb ik maar een paar dagen nonstop gespeeld.
erg goede game dat zeker. en fps moet je echt op een pc spelen ja. ik ben iemand die totaal niet inziet wat nu het bijzondere aan helo (1/2)
is. in vergelijking met pc shooters missen console shooters naar mijn idee nogsteeds heel veel. en andersom is dat met andere genres natuurlijk
weer zo. helemaal als je kijkt naar spelen afkomstig van japanse developers. en aangezien ik die toch het liefst speel ben ik wel een echte console gamer.
User avatar
arjen
 
Posts: 706
Joined: 27 Feb 2005, 22:44:14
Location: Netherlands

Postby shin_remy » 27 Oct 2005, 07:13:21

King Kong is echt bruut gewoon,

Ik verwachte er eerst niks van(ik dacht alweer een game gebasseerd op een film :? )

Maar tot ik het speelde :P

als je als mens speel en je moet voor die t-rex wegvluchten, had je egt het gevoel da je zelf in die film zat of da je het zelf meemaakte ofzo ik weet niet wat da was maar het is egt zo vet!!

en spelen met king kong is ook super cool!!

egt een aanrader dus!! :P
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby Lan Di » 27 Oct 2005, 08:17:55

pfff ik loop achter geloof ik, het enige wat ik nog (online) kan draaien is Farcry en Mohaa: spearhead 8)
Image
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Postby ricepuppet » 27 Oct 2005, 08:39:43

Lan Di wrote:pfff ik loop achter geloof ik, het enige wat ik nog (online) kan draaien is Farcry en Mohaa: spearhead 8)


Dan ben je nodig toe aan een upgrade mijn vriend. Moederbord / processor / werkgeheugen setjes (van 64 bit) kosten ong. 300 - 400 euro tegenwoordig, prik daar een goede videokaart in (128 voor 129 euro) en je bent weer up to date voor plus minus 530 euro. Is een berg geld, maar dan heb je ook wat 8)
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Next

Return to 5. PC CD-ROM en DVD

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group