King Kong - DEMO

Ook de PC laat Sega tegenwoordig niet met rust. Met games als Warhammer Online in het vooruitzicht en games als Worms 3D, Sonic Adventure DX en meer is er voldoende te beleven voor Sega fans op de PC. Maar ook andere games kunnen natuurlijk aan bod komen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Loempiavreter » 27 Oct 2005, 10:50:27

ricepuppet wrote:Ubisoft heeft er weer een meesterlijke game bij!

Damn, wat een wrede game! Vooral spelen met King Kong is de SHIT! Gruwelijke graphics, gewelddadig die dino's tegen muren aansmijten, bekken open rukken, nekken breken. Damn, ik moet die game hebben als 'ie uitkomt!

Het spelen in 1st person was wel leuk, maar niet bijzonder. Daar waren de graphics ook top of the bill, maar het is niets vergeleken met King Kong spelen.

Downloaden die demo! NU! :P

EDIT.: De game doet me denken aan Jurassic Park 2 op de PSX waar je ook moest spelen met de mens, een velociraptor en een T-Rex...


Graphics hoer :P... Vind hem eerlijk gezegd niet veel aan.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby shin_remy » 27 Oct 2005, 16:02:56

Loempiavreter wrote:
ricepuppet wrote:Ubisoft heeft er weer een meesterlijke game bij!

Damn, wat een wrede game! Vooral spelen met King Kong is de SHIT! Gruwelijke graphics, gewelddadig die dino's tegen muren aansmijten, bekken open rukken, nekken breken. Damn, ik moet die game hebben als 'ie uitkomt!

Het spelen in 1st person was wel leuk, maar niet bijzonder. Daar waren de graphics ook top of the bill, maar het is niets vergeleken met King Kong spelen.

Downloaden die demo! NU! :P

EDIT.: De game doet me denken aan Jurassic Park 2 op de PSX waar je ook moest spelen met de mens, een velociraptor en een T-Rex...


Graphics hoer :P... Vind hem eerlijk gezegd niet veel aan.


:shock: ..............oke
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby ricepuppet » 27 Oct 2005, 17:47:47

Jonge, het zijn niet alleen de graphics die hem doen, de gameplay is ook shizzlin (hoewel de King Kong shit op PoP lijkt)
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Loempiavreter » 27 Oct 2005, 18:10:07

ricepuppet wrote:Jonge, het zijn niet alleen de graphics die hem doen, de gameplay is ook shizzlin (hoewel de King Kong shit op PoP lijkt)


Rustig blijven :D... Maare ik vind de game gewoon niks... Maarja ook niet echt mijn spel.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby shin_remy » 29 Oct 2005, 00:32:20

Loempiavreter wrote:
ricepuppet wrote:Jonge, het zijn niet alleen de graphics die hem doen, de gameplay is ook shizzlin (hoewel de King Kong shit op PoP lijkt)


Rustig blijven :D... Maare ik vind de game gewoon niks... Maarja ook niet echt mijn spel.


jou smaak hee :wink:
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Previous

Return to 5. PC CD-ROM en DVD

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 23 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group