Apple Computers

Ook de PC laat Sega tegenwoordig niet met rust. Met games als Warhammer Online in het vooruitzicht en games als Worms 3D, Sonic Adventure DX en meer is er voldoende te beleven voor Sega fans op de PC. Maar ook andere games kunnen natuurlijk aan bod komen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Apple Computers

Postby Hellboy » 16 Aug 2005, 19:16:04

Volgend maand schaf ik een apple computer aan...

Reden van de aanschaf?? Microsoft verneukt compleet me computer. Loop aan alle kanten vast en werkt voor geen reet. En daarmee bedoel ik niet de overweldigende aanbod van XXX video's op me comp ;)

Wie werken er nog meer mensen met Apple's?

En als men het kutdingen vinde, waarom ??

[:D]

PS: die mighty Mouse ziet er wel cool uit :D
Remember, remember the 5th of November.
The gunpowder, treason, and plot.
I know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot.

V
User avatar
Hellboy
 
Posts: 2794
Joined: 14 Apr 2002, 21:06:25
Location: Haarlem

Postby eYe-Ball » 16 Aug 2005, 19:29:47

En dan krijg je cker alsnog je iPod! :P
User avatar
eYe-Ball
seMen-Ball
 
Posts: 2054
Joined: 10 May 2005, 15:11:37
Location: Beesd

Postby mrs » 16 Aug 2005, 19:51:31

Als of apple beter zou zijn, onderbouw dat eens!

2 jaar geleden is er bij een groot bedrijf in Utrecht eens het hele bedrijf in 1 dag overgegaan op mac computers.

voordat de werkweek af was gelopen waren er al verschillende incidenten geweest waarbij medewerkers de computers hadden gesloopt en op de vrijdag voor het weekeinde was er een heuse staking.

Maandag vroeg voordat de meeste medewerkers begonnen met werken, stonden er 2 vrachtwagens voor de deur, 1 van firma Dell met nieuwe normale computers en een vrachtwagen om de apple computers mee af te voeren.

Incompatibel en een soort massa hysterie zouden hier aan de voet van het probleem hebben gelegen.
mrs
 
Posts: 480
Joined: 08 Aug 2005, 21:35:51

Postby Hellboy » 16 Aug 2005, 20:08:12

Ik werk zelf vaak genoeg met apple's om te weten dat ze gewoon weg goed zijn :)

Zelf bezit ik 2 computers waarop microsoft Windows xp Pro Servers pack 2 staat en dat werkt voor geen kut.

Ik bewerk video's en andere dingen en daarbij zijn apple's rete goed!!

Genoeg onderbouwing vind ik zelf :)

En neeh helaas geen ipod :S ;)
Remember, remember the 5th of November.
The gunpowder, treason, and plot.
I know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot.

V
User avatar
Hellboy
 
Posts: 2794
Joined: 14 Apr 2002, 21:06:25
Location: Haarlem

Postby Drazic » 16 Aug 2005, 20:16:27

mrs wrote:Als of apple beter zou zijn, onderbouw dat eens!

2 jaar geleden is er bij een groot bedrijf in Utrecht eens het hele bedrijf in 1 dag overgegaan op mac computers.

voordat de werkweek af was gelopen waren er al verschillende incidenten geweest waarbij medewerkers de computers hadden gesloopt en op de vrijdag voor het weekeinde was er een heuse staking.

Maandag vroeg voordat de meeste medewerkers begonnen met werken, stonden er 2 vrachtwagens voor de deur, 1 van firma Dell met nieuwe normale computers en een vrachtwagen om de apple computers mee af te voeren.

Incompatibel en een soort massa hysterie zouden hier aan de voet van het probleem hebben gelegen.

lol, dus omdat die mensen die daar werkten te dom waren om beetje goed met mac os te werken is apple opeens slecht? :P
Image
User avatar
Drazic
 
Posts: 898
Joined: 16 Aug 2003, 19:55:53

Postby mrs » 16 Aug 2005, 20:17:59

Hellboy wrote:Ik werk zelf vaak genoeg met apple's om te weten dat ze gewoon weg goed zijn :)

Zelf bezit ik 2 computers waarop microsoft Windows xp Pro Servers pack 2 staat en dat werkt voor geen kut.

Ik bewerk video's en andere dingen en daarbij zijn apple's rete goed!!

Genoeg onderbouwing vind ik zelf :)

En neeh helaas geen ipod :S ;)


stukje beter, je opening klonk nogal stom, maar dit verklaard nader.
mrs
 
Posts: 480
Joined: 08 Aug 2005, 21:35:51

Postby mrs » 16 Aug 2005, 20:23:19

Drazic wrote:
mrs wrote:Als of apple beter zou zijn, onderbouw dat eens!

2 jaar geleden is er bij een groot bedrijf in Utrecht eens het hele bedrijf in 1 dag overgegaan op mac computers.

voordat de werkweek af was gelopen waren er al verschillende incidenten geweest waarbij medewerkers de computers hadden gesloopt en op de vrijdag voor het weekeinde was er een heuse staking.

Maandag vroeg voordat de meeste medewerkers begonnen met werken, stonden er 2 vrachtwagens voor de deur, 1 van firma Dell met nieuwe normale computers en een vrachtwagen om de apple computers mee af te voeren.

Incompatibel en een soort massa hysterie zouden hier aan de voet van het probleem hebben gelegen.

lol, dus omdat die mensen die daar werkten te dom waren om beetje goed met mac os te werken is apple opeens slecht? :P


Nee die 230 mannen en vrouwen geven aan dat er gewoon in kantoor omgeving slecht met apple te werken is.
Incompatibel, Incompatibel, Incompatibel is het toverwoord

Incompatibel met software.

Incompatibel met inkomende mails

Incompatibel met mensen die Windows gewent zijn.

Het is gewoon een feit, net als het feit dat G5 processoren langzaam zijn.
Nee dan hadden we pc gebruikers het toch echt fout hoor.

Nu gaat apple toch over op intel (door mij al 2 jaar geleden voorspeld) omdat deze sneller zouden zijn.

Ik heb hier een ook minimac staan, deze bij een deal er bij gekregen.
Best grappig maar om te klote, serieus ebayen lukt er al niet goed mee.
Mogelijk eens een andere browser proberen.
Oja hij is ook rete traag heeft vastlopers bij game`s.
mrs
 
Posts: 480
Joined: 08 Aug 2005, 21:35:51

Postby ricepuppet » 17 Aug 2005, 12:19:31

Toen ik nog op het Grafisch Lyceum zat werkte ik ook met Apple's. Jarenlang. Inmiddels ben ik op het punt gekomen, dat ik zeg; Apple's zijn leuk voor grafisch werk. Niet meer, niet minder. Kan er aardig mee PS'en / videobewerken. Maar voor internet, games en shit, heb je toch een PC nodig omdat je daar alles flexiber kan. Zelfs Virtual PC helpt daarbij niet.

Ik denk dat het gewoon ligt aan hoe je met je Windows PC omgaat; in al die 5 jaar dat ik een eigen PC heb - moest dat shitding altijd delen - heb ik nog nooit ernstige dingen meegemaakt. Ok, een virus hier en daar (4 ernstige in al die jaren) gelaten, maar nooit iets dat crisis is.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby klz_98 » 17 Aug 2005, 20:24:49

mrs wrote:Incompatibel, Incompatibel, Incompatibel is het toverwoord


Wat voor spannende dingen deden die mensen dan?
Er zijn mensen binnen microsoft die alles doen op een mac.

Ik heb Don Box op een developer conference een demonstratie zien geven op een powerbook. :wink:
klz_98
 
Posts: 2065
Joined: 02 Apr 2002, 09:35:36
Location: Echt

Postby mrs » 17 Aug 2005, 20:31:14

klz_98 wrote:
mrs wrote:Incompatibel, Incompatibel, Incompatibel is het toverwoord


Ik heb Don Box op een developer conference een demonstratie zien geven op een powerbook. :wink:

Fijn voor je
mrs
 
Posts: 480
Joined: 08 Aug 2005, 21:35:51

Postby klz_98 » 17 Aug 2005, 20:38:42

mrs wrote:
klz_98 wrote:
mrs wrote:Incompatibel, Incompatibel, Incompatibel is het toverwoord


Ik heb Don Box op een developer conference een demonstratie zien geven op een powerbook. :wink:

Fijn voor je


Dus?
klz_98
 
Posts: 2065
Joined: 02 Apr 2002, 09:35:36
Location: Echt

Postby kevin » 18 Aug 2005, 07:59:52

mrs wrote:
klz_98 wrote:
mrs wrote:Incompatibel, Incompatibel, Incompatibel is het toverwoord


Ik heb Don Box op een developer conference een demonstratie zien geven op een powerbook. :wink:

Fijn voor je

volwassen geantwoord :lol:
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Postby Hellboy » 18 Aug 2005, 10:26:35

kevin wrote:
mrs wrote:
klz_98 wrote:
mrs wrote:Incompatibel, Incompatibel, Incompatibel is het toverwoord


Ik heb Don Box op een developer conference een demonstratie zien geven op een powerbook. :wink:

Fijn voor je

volwassen geantwoord :lol:


Dat noemt men ook wel uitgeluld...


Nog even iets: Voor Windows worde de meeste virussen gemaakt en geschreven. Omdat Apple's totaal anders zijn en nix met de code's rond Windows te maken hebben is het wel een stabieler systeem kwa virussen. :)
Remember, remember the 5th of November.
The gunpowder, treason, and plot.
I know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot.

V
User avatar
Hellboy
 
Posts: 2794
Joined: 14 Apr 2002, 21:06:25
Location: Haarlem

Postby klz_98 » 18 Aug 2005, 16:15:21

Hellboy wrote:Nog even iets: Voor Windows worde de meeste virussen gemaakt en geschreven. Omdat Apple's totaal anders zijn en nix met de code's rond Windows te maken hebben is het wel een stabieler systeem kwa virussen. :)


Dat is gedeeltelijk waar.
Windows applicaties, dus ook virussen, kunnen niet op het MacOS draaien. Vandaar dat de Mac niet kwetsbaar is voor Windows virussen. Dat wilt niet zeggen dat er nooit een virus komt wat wel op een Mac draait. Tot nu toe zagen mensen er nog weinig heil in om deze te maken. Dat kan helaas veranderen.
klz_98
 
Posts: 2065
Joined: 02 Apr 2002, 09:35:36
Location: Echt

Postby rrcplus » 26 Aug 2005, 00:16:47

ik heb verselijke problemen gehad met mijn Apple, dat ding kreeg een schok door het moederbord, waardoor hij dus niet meer wilde werken en de maatschappij waarbij ik 'm had gekocht wilde 'm ook niet repareren..
zodra ik geld heb neem ik een Windows..
eigenlijk vind ik dat beide systemen zuigen..maar als er iets met een Windows gebeurd dat kan er altijd wel even iemand komen kijken.. ik heb vaak genoeg advertenties gezien voor mensen die Apple's repareren maar toen ik mijn probleem uitlegde ook geen oplossing wisten te vinden...
na gedreigd te hebben naar de rechter te stappen werkt mijn Macintosh weer en heb ik op het moment geen problemen.. :)
Image
User avatar
rrcplus
Segaforum-B.A.B.E.
 
Posts: 898
Joined: 01 Jul 2004, 14:56:27
Location: Het Walhalla

Next

Return to 5. PC CD-ROM en DVD

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 28 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group