Belgische B.I.G. valt LAN-Party binnen

Ook de PC laat Sega tegenwoordig niet met rust. Met games als Warhammer Online in het vooruitzicht en games als Worms 3D, Sonic Adventure DX en meer is er voldoende te beleven voor Sega fans op de PC. Maar ook andere games kunnen natuurlijk aan bod komen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Belgische B.I.G. valt LAN-Party binnen

Postby eYe-Ball » 24 Jun 2005, 15:40:44

Ikzelf vind dat het blind kopieren van alles echt tegengegaan moet worden, maar dit slaat echt alles... Beetje binnenvallen op een Lanparty :roll: iedereen heeft wel illilgale shit op z'n PC. Vooral op lanparty's, er zijn altijd mensen die een bepaalde game niet hebben die de "anderen" juist (willen) spelen. En dus zal die enkele persoon ff een versie van de buurman installeren, logisch maar ook fout. En dan komen een paar van die pielewappers binnen stampen alsof het een Razzia is, die dan komen vertellen dat Gij niet illigaal zult downloaden.

Ik vind trouwens wel dat ze die figuren die lekker cashen met hun illigale DVD- en gamehandeltje, en zo de Bizz naar de knoppen helpen flink moeten aanpakken. Maarja tegenwoordig trekt iedere boerenl*l met z'n ADSL Plus verbinding de nieuwste games en films van 't web. Aangezien de meeste Providers weigeren hun klantgegevens(van "foute" klanten) door te geven zullen ze een andere manier moeten vinden om in te kunnen grijpen. En die hebben ze nu ook, heel huichelachtig op een lanparty... :roll: Ik vind dit wel een partij zielig hoor, hoeveel ik dan ook tegen het kopieren van games ed ben...

check it yaself

http://www.powerweb.nl/nieuws.jsp?rubri ... &id=683060
Last edited by eYe-Ball on 03 Jul 2005, 22:31:37, edited 1 time in total.
User avatar
eYe-Ball
seMen-Ball
 
Posts: 2054
Joined: 10 May 2005, 15:11:37
Location: Beesd

Postby Hellboy » 30 Jun 2005, 11:49:37

Opzich is dat altijd wel een uitnodiging een lanparty om "even binne te vallen " Je hebt altijd wel raak...

2bad dat het een knake instantie is en dat ze het zo doen :S
Remember, remember the 5th of November.
The gunpowder, treason, and plot.
I know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot.

V
User avatar
Hellboy
 
Posts: 2794
Joined: 14 Apr 2002, 21:06:25
Location: Haarlem

Postby Evil_cloud » 30 Jun 2005, 14:58:44

Tja, een lan-party is een openbaar event, in een zekere zin te vergelijken met een festival. Sabam heeft dan ook het recht om illegale praktijken na te kijken. (mij lijkt het dat het meer te wijten is aan de leechers die 'reclame' zaten te maken)

Pech gehad, niets aan te doen.
As H.G. Wells’ “Time Machine” described a dream without time restriction, “Dreamcast” can offer experiences beyond the limitations of both time and space.
User avatar
Evil_cloud
Service Games Crew
 
Posts: 1459
Joined: 19 Oct 2003, 17:14:25
Location: Belgium

Postby blackdragon » 03 Jul 2005, 18:13:34

Tsja best vervelend, maar andere kant wel mooi dat ze er toch wat tegen doen. Alleen het verpest zo'n party wel.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby fenix » 05 Jul 2005, 06:55:26

te zielig van dat big :?
ik was fenix
fenix
 
Posts: 44
Joined: 03 Apr 2005, 08:04:38

Postby Siavash » 05 Jul 2005, 16:02:12

B.i.G. Stinkt
Siavash
 
Posts: 47
Joined: 10 Jun 2005, 13:15:14

Postby Knuckles » 07 Jul 2005, 18:45:06

Die big is wel dom bezig, zeg. Ze nemen de moeite niet eens om te achterhalen waarom er illegaal gekopiëerd wordt en juist daar iets tegen te doen. :roll: Lijkt mij beter dan de dingen kwaadschiks aanpakken en zomaar overal binnenstormen alsof ze de mobiele eenheid zijn. :roll: :?
Image

Last edited by Knuckles while you were asleep, edited so many times in total, all servers crashed
User avatar
Knuckles
Suckles
 
Posts: 460
Joined: 12 Jan 2004, 10:50:03
Location: Angel Island

Postby Sen » 20 Jul 2005, 07:50:27

Ik vind dat het hun goed recht is om dit te doen. Ze mogen best controleren of mensen illegale dingen doen. Het is niet zo omdat 'iedereen' het doet dat het daarom ook niet gecontroleerd hoeft te worden. Eigenlijk zou ik zeggen, reden te meer om te gaan controleren.
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby MolotoV » 06 Aug 2005, 10:36:40

Sen wrote:Ik vind dat het hun goed recht is om dit te doen. Ze mogen best controleren of mensen illegale dingen doen. Het is niet zo omdat 'iedereen' het doet dat het daarom ook niet gecontroleerd hoeft te worden. Eigenlijk zou ik zeggen, reden te meer om te gaan controleren.


Hun recht ?! kom op man.. dit is gewoon rond uit triest.
Het verpest zo heel de lan-party, en iedereen heeft wel illegale shit op zn pc.
Dus hang niet zo de schijnheilige uit...
User avatar
MolotoV
 
Posts: 23
Joined: 28 Jun 2005, 15:11:16

Postby Loempiavreter » 06 Aug 2005, 10:48:47

MolotoV wrote:
Sen wrote:Ik vind dat het hun goed recht is om dit te doen. Ze mogen best controleren of mensen illegale dingen doen. Het is niet zo omdat 'iedereen' het doet dat het daarom ook niet gecontroleerd hoeft te worden. Eigenlijk zou ik zeggen, reden te meer om te gaan controleren.


Hun recht ?! kom op man.. dit is gewoon rond uit triest.
Het verpest zo heel de lan-party, en iedereen heeft wel illegale shit op zn pc.
Dus hang niet zo de schijnheilige uit...


Sen heeft helemaal niks illegaals op z'n PC :)
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby MolotoV » 06 Aug 2005, 17:47:21

Nee.. haha, idd :P
User avatar
MolotoV
 
Posts: 23
Joined: 28 Jun 2005, 15:11:16


Return to 5. PC CD-ROM en DVD

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group